Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ» від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-05-015702-a
Id Tender da25a6bcd524421a9da66ddb4638c8f7
План UA-P-2025-10-21-019245-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.11.2025 17:55
Остання зміна 19.12.2025 13:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 602 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.11.2025 17:55 до 13.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.11.2025 17:55
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.11.2025 17:55
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2025 10:00
до 03.12.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 16:17
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 16:17
до 19.12.2025 13:04
Період уточнень
з 05.11.2025 17:55 до 10.11.2025 00:00
Період оскарження
з 05.11.2025 17:55 до 10.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2025 10:00 до 03.12.2025 16:17
Період кваліфікації
з 13.11.2025 10:00 до 03.12.2025 16:17
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 602 000 грн.
Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6)
Очікувана вартість
4 602 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
46020,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
125 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в), «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ"
Пропозиція:
4 599 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.11.2025 17:55
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
05.11.2025 17:55
Критерії прийнятності
05.11.2025 17:55
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6)
Період вимог/скарг з 03.12.2025 16:17 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 10:00 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі відповідає вимогам Замовника
Документи кваліфікації
03.12.2025 16:17
Довідка НАЗК
03.12.2025 16:17
Повідомлення про рішення
01.12.2025 17:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 09:02
Електроний протокол про продовження строку
13.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей
Опис
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
19.11.2025 09:02
Дата кінця розгляду
12.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надана довідка про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 07.11.2025 № 07/11/01 (далі – Довідка про МТБ), в якій наведена інформація про власне та залучене майно. На підтвердження надані договори оренди техніки, договір про надання послуг спецтехнікою та інвентарні картки. Дослідженням інформації, наведеній у даних документах Учасника встановлено наступне: В недотримання вимог п. 1 р. 3 ТД, перша і друга сторінки копії договору оренди техніки від 10.11.2025 №1011/О із ТОВ «Енерготехнології-Ізмаїл» не засвідчені підписом та печаткою Учасника. 1.2 На виконання вимог вищенаведеного пункту Додатка 1 до ТД, Учасником наданий Дозвіл № 511.17.51 від 24.11.2017, що виданий ТОВ «Енерготехнології-Ізмаїл» на експлуатацію машин та устаткування підвищеної небезпеки, зокрема, крана автомобільного КС-45729-8. Але відповідно до умов вищенаведеного договору оренди Учасник отримав даний автокран для використання у своїй господарській діяльності, тобто використовує його самостійно, що також підтверджено інформацією із Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2025 № 07/11/03 (далі – Довідка про працівників). Так, відповідно до Довідки про працівників машиніст крана автомобільного Золкін Сергій Олександрович є працівником Учасника за сумісництвом. Отже, у відповідності до вимог ТД, такий дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, Учасник повинен був надати на себе. Відповідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Постанова КМУ від 26.10.2011 № 1107)Дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; 1.3 На виконання вимог п. 1.2 р. 1 додатка до ТД Учасником надана Довідка про працівників та на підтвердження накази про призначення та посвідчення щодо підтвердження відповідної робітничої кваліфікації. При порівнянні інформації, що наведена в даних документах, встановлено: - відповідно до Довідки про працівників Мокруха Олександр Сергійович працює в Учасника на посаді екскаваторник за сумісництвом, але в наказі про прийняття на роботу від 20.01.2025 № 1/200125 про сумісництво нічого не зазначено. 1.4 На виконання вимог п. 1.3 р. 1 Додатка 1 до ТД Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів від 07.11.2025 № 07/11/04 (далі – Довідка про аналогічний договір), в якій наведена інформація про три договори - - договір від 01.12.2024 № 01/12-П-1 з ТОВ «Будівельна компанія Будперспектива» на улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей площею 6,25 м.кв; - - договір від 05.03.2025 № 103-25 з ФОП Нечипорук В.В. на улаштування покриття з дрібно розмірних фігурних елементів мощення, площею 57,00 м.кв; - - договір від 02.12.2024 № 02/12-КР з ТОВ «Компанія ОРТУС» на виконання робіт по заміні колії, площею 250,0 м. Відповідно до вимог Замовника, «…під аналогічним договором вважається договір на надання послуг з поточного ремонту, виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва об’єктів залізничної та автомобільної інфраструктури, в складі яких мають бути наступні види робіт: - укладання/заміна колії; - улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення; - улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей». Дослідженням наданих Учасником вищенаведених договорів та актів приймання виконаних будівельних робіт встановлено наступне: - Згідно Акту приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2025 року за договором від 01.12.2024 № 01/12-П-1 з ТОВ «Будівельна компанія Будперспектива» , загальна площа улаштування покриття асфальтобетонних сумішей становить 33,75 м.кв, що не відповідає інформації, зазначеної Учасником у Довідці про аналогічний договір. - перевірити інформацію щодо виконання договору від 05.03.2025 № 103-25 з ФОП Нечипорук В.В. на відповідність вимогам ТД Замовник не можливо, оскільки при спробі відкрити PDF-файл з ім’ям «4.3 Договір ФОП Нечипорук» з’являється повідомлення «Виникла помилка при відкритті даного документа. Файл пошкоджений та не може бути відновлений». Отже Учасником не підтверджені вимоги ТД щодо досвіду виконання аналогічного договору в повному обсязі. 1.5 На виконання пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасником надано Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази Вих. №07/11/01 від 07.11.2025 та підтверджуючі документи, у яких визначено невідповідності вимогам пункту 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації: - відсутній лист-підтвердження орендодавця ТОВ «ТЕХАС.» щодо не заперечення використання орендованого екскаватора-навантажувача JCB 4CX-4WS-SM зі змінним ковшем 0,35м3 та навісним гідро молотом за договором оренди техніки від 11.08.2025 № 1108/О для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; - для підтвердження наявності вказаного у довідці спеціального вантажного автокрана КС 45729-8 вантажопідйомністю 20 т учасником надано Договір оренди техніки з ТОВ «Енерготехнології-Ізмаїл» №1011/О від 10.11.2025 та Акт приймання – передачі техніки до договору оренди техніки №1011/О від 10.11.2025, згідно Акту Орендодавець передав, а Орендар прийняв в оренду техніку (спеціальний вантажний автокран КС 45729-8) відповідно до договору оренди техніки №708/О від 07.08.2025 року. Таким чином у Акті приймання – передачі техніки до договору оренди техніки №1011/О від 10.11.2025 міститься невірне посилання на договір, згідно якого передається орендована техніка; - для підтвердження інформації про коток дорожній марки JCB VM 166D масою 16 т, залучений за договором оренди з ТОВ «АВТОДОР» №22/08 від 22.08.2025 учасником надано копію Свідоцтва сер. АМ № 199388 про реєстрацію котка дорожнього марки JCB VM 166D, яка не засвідчена учасником. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації. 2.2 Відповідно до п.1.3 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації 2.3 Відповідно до пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації 2.4. Відповідно до п .2.3.5 р. 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.5 Відповідно до п.1.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Учасник має надавати документи засвідчені підписом та печаткою Учасника, зокрема перша та друга сторінки копії договору оренди техніки від 10.11.2025 №1011/О із ТОВ «Енерготехнології-Ізмаїл» 3.2 У відповідності до вимог ТД, дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, Учасник повинен надати на себе. Відповідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Постанова КМУ від 26.10.2011 № 1107)Дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 - 3.3 На виконання вимог п. 1.2 р. 1 додатка до ТД Учасником надати підтвердження про призначення працівника Мокруха Олександр Сергійович на посаду екскаваторника за сумісництвом 3.4 На виконання вимог п. 1.3 р. 1 Додатка 1 до ТД Учасник має надати довідку яка буде відповідати наданим аналогічним договорам, зокрема Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2025 року за договором від 01.12.2024 № 01/12-П-1 з ТОВ «Будівельна компанія Будперспектива», загальна площа улаштування покриття асфальтобетонних сумішей становить 33,75 м.кв Крім того учасник має надати новий файл щодо аналогічного договору з ФОП Нечипорук В.В., оскільки перевірити інформацію щодо виконання договору від 05.03.2025 № 103-25 з ФОП Нечипорук В.В. на відповідність вимогам ТД Замовник не можливо, оскільки при спробі відкрити PDF-файл з ім’ям «4.3 Договір ФОП Нечипорук» з’являється повідомлення «Виникла помилка при відкритті даного документа. Файл пошкоджений та не може бути відновлений». 3.5 На виконання пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати: - Лист-підтвердження орендодавця ТОВ «ТЕХАС.» щодо не заперечення використання орендованого екскаватора-навантажувача JCB 4CX-4WS-SM зі змінним ковшем 0,35м3 та навісним гідро молотом за договором оренди техніки від 11.08.2025 № 1108/О для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; - надати документи з вірними посиланнями на договори. Для підтвердження наявності вказаного у довідці спеціального вантажного автокрана КС 45729-8 вантажопідйомністю 20 т учасником надано Договір оренди техніки з ТОВ «Енерготехнології-Ізмаїл» №1011/О від 10.11.2025 та Акт приймання – передачі техніки до договору оренди техніки №1011/О від 10.11.2025, згідно Акту Орендодавець передав, а Орендар прийняв в оренду техніку (спеціальний вантажний автокран КС 45729-8) відповідно до договору оренди техніки №708/О від 07.08.2025 року. Таким чином у Акті приймання – передачі техніки до договору оренди техніки №1011/О від 10.11.2025 міститься невірне посилання на договір, згідно якого передається орендована техніка; Учасник повинен надати засвідчену копію Свідоцтва сер. АМ № 199388 про реєстрацію котка дорожнього марки JCB VM 166D, який залучений за договором оренди з ТОВ «АВТОДОР» №22/08 від 22.08.2025.
Створено
01.12.2025 17:16
Надати до
02.12.2025 17:16
Договір
UA-2025-11-05-015702-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3869-В-ОДФ-25
4 599 600 грн.
3 833 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.12.2025
Строк дії договору з
18.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ»
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 24 (інв. № 057162) та автодороги від головної прохідної до причала в корені Військового молу (інв № 068545) Одеської філії ДП «АМПУ»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45704385

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.12.2025 13:04
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 602 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 602 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності