Показати схожі тендери

Закупівля Маскувальна сітка (39520000-3 - Готові текстильні вироби) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-05-014393-a
Id Tender 54198aec04a84c3383bc80ad0d0ba248
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.11.2025 16:33
Остання зміна 27.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 306.1 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 17:00 до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.11.2025 16:30
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 14:12
до 24.11.2025 16:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 08:50
до 27.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.11.2025 16:51
-
Період уточнень
з 05.11.2025 16:30 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 14:12 до 24.11.2025 16:51
Період кваліфікації
з 14.11.2025 14:12 до 24.11.2025 16:51
Основні параметри
Маскувальна сітка (39520000-3 - Готові текстильні вироби)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
49 306.1 грн.
Маскувальна сітка (39520000-3 - Готові текстильні вироби)
Назва предмета закупівлі
Маскувальна сітка (39520000-3 - Готові текстильні вироби)
Очікувана вартість
49 306.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
246,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.11.2025 13:49
Закінчення аукціону
14.11.2025 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Маскувальна сітка
Код ДК 021:2015
39522200-9 - Маскувальні сітки
Кількість
1 030
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару та передачі Виконавцем Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Виконавця, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю), засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Без вищезазначених документів або неналежного оформлення цих документів оплата поставленого Товару не проводиться.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТАКТІК ТРЕЙД"
Пропозиція:
48 410 грн.
Учасник:
ФОП Унгурян Сергій Анатолійович
Пропозиція:
46 865 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.11.2025 13:49
Документи закупівлі
05.11.2025 16:33
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Герула
Електронна пошта
Телефон
+380324932153
Замовник
ЄДРПОУ
33252672
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Маскувальна сітка (39520000-3 - Готові текстильні вироби)
Період вимог/скарг з 20.11.2025 08:50 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 14:12 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
20.11.2025 08:50
Повідомлення про рішення
18.11.2025 15:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1. "4.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, а саме: 4.1.2. Для фізичної особи – підприємця: - скан-копію оригіналу (або завіреної копії) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двосторонню скан-копію оригіналу (або завіреної копії) ID-картки, що містить безконтактний електронний носій, з додатком; - скан-копію оригіналу (або завіреної копії) довідки (або дублікату довідки) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП)." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ФОП Унгурян Сергій Анатолійович було надано у складі пропозиції вищезазначені документи у файлі "Паспорт.pdf", проте скан-копія ID-картки надана без додатка, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати скан-копію додатка до ID-картки (тобто витягу з реєстру територіальної громади про місце проживання ФОП Унгурян С.А.). 2. "4.7. Заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ФОП Унгурян Сергій Анатолійович було надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "ЦП.pdf", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: в таблиці стовпець "Вартість пропозиції з ПДВ2, гривень (заповнюється учасником)" перейменовано на "Вартість пропозиції без ПДВ2, гривень (заповнюється учасником)", що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі, оскільки Учасник мав заповнити встановлену Замовником форму. Для усунення даної невідповідності необхідно надати заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1 без коригувань встановленої форми (у стовпцях та рядках, в яких необхідно заповнювати дані з ПДВ, неплатник ПДВ проставляє прочерки). 3. "4.10. Документ про створення об’єднання учасників – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати такий документ, то він має надати лист-роз’яснення в довільній формі щодо підстав ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ФОП Унгурян Сергій Анатолійович не було надано у складі пропозиції жодних документів, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати документ про створення об’єднання учасників – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати такий документ, то він має надати лист-роз’яснення в довільній формі щодо підстав ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. 4. "4.13. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника (Учасника), дійсну на момент подання пропозиції та/або в період кваліфікації Учасника." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ФОП Унгурян Сергій Анатолійович не було надано у складі пропозиції вищезазначену довідку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника (Учасника), дійсну на момент подання пропозиції та/або в період кваліфікації Учасника. 5. "4.14. Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Учасника, який має бути виданий не раніше дати оприлюднення Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ФОП Унгурян Сергій Анатолійович не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Учасника, який має бути виданий не раніше дати оприлюднення Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Створено
18.11.2025 15:01
Надати до
19.11.2025 15:01
Період вимог/скарг з 24.11.2025 16:51 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 08:50 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
24.11.2025 16:51
Повідомлення про рішення
20.11.2025 16:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1. "4.7. Заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВ "ТАКТІК ТРЕЙД" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "цінова пропозиція.pdf", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: в таблиці видалено стовпець "Ціна за одиницю товару з ПДВ2, гривень (заповнюється учасником)", рядки "крім того ПДВ2:", "Загальна вартість товару з ПДВ2:"; стовпець "Вартість пропозиції з ПДВ2, гривень (заповнюється учасником)" перейменовано на "Вартість пропозиції без ПДВ", що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі, оскільки Учасник мав заповнити встановлену Замовником форму. Для усунення даної невідповідності необхідно надати заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1 без коригувань встановленої форми (у стовпцях та рядках, в яких необхідно заповнювати дані з ПДВ, неплатник ПДВ проставляє прочерки). 2. "4.10. Документ про створення об’єднання учасників – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати такий документ, то він має надати лист-роз’яснення в довільній формі щодо підстав ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВ "ТАКТІК ТРЕЙД" не було надано у складі пропозиції жодних документів, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати документ про створення об’єднання учасників – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати такий документ, то він має надати лист-роз’яснення в довільній формі щодо підстав ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. 3. "4.13. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника (Учасника), дійсну на момент подання пропозиції та/або в період кваліфікації Учасника." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВ "ТАКТІК ТРЕЙД" не було надано у складі пропозиції вищезазначену довідку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника (Учасника), дійсну на момент подання пропозиції та/або в період кваліфікації Учасника. 4. "4.14. Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Учасника, який має бути виданий не раніше дати оприлюднення Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВ "ТАКТІК ТРЕЙД" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Учасника, який має бути виданий не раніше дати оприлюднення Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі. 5. "4.16. Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладених договорах за результатами аналогічних закупівель." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВ "ТАКТІК ТРЕЙД" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладених договорах за результатами аналогічних закупівель. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Створено
20.11.2025 16:30
Надати до
21.11.2025 16:30
Торги не відбулися
Очікувана вартість
49 306.1 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
49 306.1 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності