Показати схожі тендери

Закупівля Дитячий новорічний подарунок- набір цукерок у картонній упаковці від Управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету Нетішинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-05-005095-a
Id Tender 5cac87bd7ea8490ab70807f880a13bac
План UA-P-2025-11-05-005653-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.11.2025 11:53
Остання зміна 25.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.11.2025 11:53 до 13.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.11.2025 11:53
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.11.2025 11:53
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2025 12:16
до 19.11.2025 11:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 08:27
до 25.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.11.2025 11:07
-
Період уточнень
з 05.11.2025 11:53 до 10.11.2025 00:00
Період оскарження
з 05.11.2025 11:53 до 10.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2025 12:16 до 19.11.2025 11:07
Період кваліфікації
з 13.11.2025 12:16 до 19.11.2025 11:07
Основні параметри
Дитячий новорічний подарунок- набір цукерок у картонній упаковці
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
300 000 грн.
Дитячий новорічний подарунок - набір цукерок у картонній упаковці
Назва предмета закупівлі
Дитячий новорічний подарунок - набір цукерок у картонній упаковці
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 11:47
Закінчення аукціону
13.11.2025 12:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дитячий новорічний подарунок - набір цукерок у картонній упаковці
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
1 015
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, проспект Незалежності 29
Дата постачання по
02.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
* за умови проведення платежів Державною казначейською службою України в Хмельницькій області
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
189 805 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОНОНЧУК РОКСОЛАНА СТЕПАНІВНА"
Пропозиція:
189 289.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Пропозиція:
259 141.68 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 11:47
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Мирончук
Електронна пошта
Телефон
+380987410379
Замовник
ЄДРПОУ
23563237
Повна назва
Управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Поштовий індекс
30100
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
М.НЕТІШИН
Адреса
ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 29
Кваліфікація
Лот № 1 Дитячий новорічний подарунок - набір цукерок у картонній упаковці
Період вимог/скарг з 17.11.2025 08:27 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 12:16 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.11.2025 08:27
Повідомлення про рішення
14.11.2025 10:00
documentType.award.deviationReport
13.11.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, в тому числі асортименту (різноманітності) предмета закупівлі – Дитячого новорічного подарунка – набору цукерок у картонній упаковці, просимо надати перелік одного набору цукерок з найменуванням в кількості штук згідно технічної специфікації до предмета закупівлі (додаток 1.1 до тендерної документації).
Створено
14.11.2025 09:58
Надати до
15.11.2025 09:58
Період вимог/скарг з 18.11.2025 08:38 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 08:27 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.11.2025 08:38
Повідомлення про рішення
17.11.2025 08:27
Витяг з ЄДР
17.11.2025 08:27
Витяг з ЄДР
17.11.2025 08:27
Витяг з ЄДР
17.11.2025 08:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.11.2025 11:07 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 08:38 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено невідповідність вимогам тендерної документації в частині оформлення та розрахунку цінової пропозиції. У поданій ціновій пропозиції загальна сума не відповідає розрахунку, що грунтується на ціні за одиницю товару та сумі ПДВ. Виявлена арифметична невідповідність призводить до зміни загальної вартості пропозиції. Таке порушення не є формальною помилкою, оскільки відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону є опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Так, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Таким чином, виправлення таких невідповідностей призведе до зміни змісту тендерної пропозиції та її вартості, що є недопустимим та відповідно до вище означеної норми Закону та пукту 43 Особливостей не може бути віднесено до формальних (несуттєвих) помилок і не підлягає виправленню протягом 24 годин. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для її відхилення відповідно до пункту 44 Особливостей та пункту 1частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Документи кваліфікації
19.11.2025 11:07
Повідомлення про рішення
18.11.2025 08:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 00:00
Замовник:
Управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Контактний телефон:
+380987410379
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 00:00
Замовник:
Управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Контактний телефон:
+380987410379
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності