Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна) від Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-05-001806-a
Id Tender adbfcb7f6b6c4456ae70ca591bd80df7
План UA-P-2025-11-05-001214-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.11.2025 09:54
Остання зміна 19.11.2025 13:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
539 460.7 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.11.2025 09:51 до 13.11.2025 09:19
Завершено
Період уточнень
з 05.11.2025 09:51
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.11.2025 09:51
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2025 09:19
до 13.11.2025 11:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 11:55
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 11:55
до 19.11.2025 13:58
Період уточнень
з 05.11.2025 09:51 до 10.11.2025 00:00
Період оскарження
з 05.11.2025 09:51 до 10.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2025 09:19 до 13.11.2025 11:55
Період кваліфікації
з 13.11.2025 09:19 до 13.11.2025 11:55
Основні параметри
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
539 460.7 грн.
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
Очікувана вартість
539 460.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5394,61
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
215
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12225, Україна, Житомирська область, с.Потіївка , вул. Жордочкіна В.В. буд. 27
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
05.11.2025 09:51
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
documentType.clarifications
documentType.clarifications
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП УЩАПІВСЬКИЙ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
526 535 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.11.2025 09:54
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петро Олексієнко
Електронна пошта
Телефон
+380636602070
Замовник
ЄДРПОУ
20407181
Повна назва
Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
12225
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
с. Потіївка
Адреса
вул. 1- го Травня, 27
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
Період вимог/скарг з 13.11.2025 11:55 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 09:19 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 11:55
Довідка НАЗК
13.11.2025 11:55
Повідомлення про рішення
13.11.2025 09:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-05-001806-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1/25
526 535 грн.
526 535 грн.
З ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
215 (метри кубічні)
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
Номенклатура
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)
Кількість
215
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради
Повна назва
Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20407181

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП УЩАПІВСЬКИЙ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП УЩАПІВСЬКИЙ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3154322235

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 13:58
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000031
Дата створення проекту
24.11.2025 12:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:47
Дата публікації висновку про результати
08.12.2025 17:18
Дата завершення усунення порушень
23.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 24.11.2025 № 105-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Перший заступник начальника Північного офісу Держаудитслужби, в.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Олександр СОМИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.11.2025 № 105-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-11-05-001806-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Потіївського навчально-реабілітаційного центру Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація від 05.11.2025, тендерна пропозиція учасника-переможця фізичної особи-підприємця Ущапівського Юрія Васильовича (далі – ФОП Ущапівський Юрій Васильович), електронний протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 13.11.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.11.2025, договір про постачання товару від 19.11.2025 № 1/25, відповіді Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.11.2025, 02.12.2025 та 03.12.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 встановлено наступне. Пунктом 4? Постанови № 710 визначено, зокрема, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 02.12.2025 щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником в поясненні від 03.12.2025 зазначено, що «В Потіївському навчально-реабілітаційному центрі є вебсторінка https://pzosh.wordpress.com яка спрямована на життєдіяльність та розвиток дітей, залучення спонсорів для придбання потрібних речей які не закладаються в бюджет Потіївського навчально-реабілітаційного центру. Коштів на оплату штатної посади про ведення вебсторінки про витрати Державних коштів в бюджеті Потіївського навчально- реабілітаційного центру не закладено.». Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим не дотримано вимоги пункту 4? Постанови № 710. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис саме фізичної особи Олексієнка Петра Сергійовича, а не посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону № 2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в підпункті 6.4.5 пункту 4 розділу VI тендерної документації та пункті 3.5 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович встановлено наступне. Відповідно до пункту 12 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження легального походження товару встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лісовий (лісорубний) квиток та довідку в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. Однак, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович відсутні копії чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем, а також відсутні лісові (лісорубні) квитки, чим не дотримано вимоги пункту 12 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП Ущапівський Юрій Васильович усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, пунктами 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий на ім’я фізичної особи, яка є учасником, чи керівника учасника; - довідку, складену учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович оприлюднено в електронній системі закупівель 13.11.2025. Проте, переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, 19.11.2025, тобто на шостий день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а не повний витяг, як вимагалось в пунктах 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 02.12.2025 надано пояснення, яке не спростовує зазначене порушення. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Ущапівський Юрій Васильович внаслідок ненадання у спосіб, зазначений в пунктах 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4? Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини другої, абзацу першому частини третьої статті 22 Закону та абзацу першому пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-ХІІ від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про постачання товару від 19.11.2025 № 1/25, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.12.2025 00:00
Дата публікації
08.12.2025 17:18
Документи висновку
08.12.2025 17:18
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Ущапівського Юрія Васильовича (далі – ФОП Ущапівський Юрій Васильович) на відповідність тендерній документації Потіївського навчально-реабілітаційного центру Житомирської обласної ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис саме фізичної особи Олексієнка Петра Сергійовича, а не посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель порушено норми пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082? 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в підпункті 6.4.5 пункту 4 розділу VI тендерної документації та пункті 3.5 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено пункт 14 частини другої, абзац перший частини третьої статті 22 Закону та абзац перший пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 12 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лісовий (лісорубний) квиток та довідку в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович відсутні копії чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем, а також відсутні лісові (лісорубні) квитки. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович вимогам пункту 12 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). 7. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до вимог пунктів 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий на ім’я фізичної особи, яка є учасником, чи керівника учасника; - довідку, складену учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович оприлюднено в електронній системі закупівель 13.11.2025. Проте, переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, 19.11.2025, тобто на шостий день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а не повний витяг, як вимагалось в пунктах 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення переможця торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.11.2025 16:28
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 16:29
-
Відповідь
Запит про надання пояснень
Надання пояснення «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
28.11.2025 15:20
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Запит про надання пояснень
Надання пояснення «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
28.11.2025 15:21
Замовник
Документи повідомлення
28.11.2025 15:22
-
02.12.2025 13:06
-
Запит
Повторний запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 25.11.2025, Потіївським навчально-реабілітаційним центром Житомирської обласної ради (далі – Замовник) 28.11.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому не надано інформацію та документи з ряду питань. Враховуючи вищевикладене, та керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону та пунктом 23 Особливостей, повторно прошу надати відповідну інформацію та документи з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Ущапівського Юрія Васильовича (далі – ФОП Ущапівський Юрій Васильович) на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення). 4. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис саме фізичної особи Олексієнка Петра Сергійовича, а не посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель порушено норми пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082? 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в підпункті 6.4.5 пункту 4 розділу VI тендерної документації та пункті 3.5 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено пункт 14 частини другої, абзац перший частини третьої статті 22 Закону та абзац перший пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 12 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лісовий (лісорубний) квиток та довідку в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович відсутні копії чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем, а також відсутні лісові (лісорубні) квитки. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Ущапівський Юрій Васильович вимогам пункту 12 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). 7. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до вимог пунктів 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий на ім’я фізичної особи, яка є учасником, чи керівника учасника; - довідку, складену учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович оприлюднено в електронній системі закупівель 13.11.2025. Проте, переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, 19.11.2025, тобто на шостий день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, переможцем торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а не повний витяг, як вимагалось в пунктах 5, 12 Додатку № 5 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення переможця торгів ФОП Ущапівський Юрій Васильович на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.12.2025 10:33
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 10:34
-
Відповідь
Надання пояснення
Надання пояснення «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
02.12.2025 13:01
Замовник
Документи повідомлення
02.12.2025 13:02
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) визначено, що, зокрема, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради (далі – Замовник) є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 01.12.2025, Замовником 02.12.2025 через електронну систему закупівель надано, зокрема, посилання на власний веб-сайт (https://pzosh.wordpress.com). Аналізом вказаного посилання встановлено, що Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті. Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому Замовником не дотримано вимоги пункту 4? Постанови № 710? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.12.2025 16:58
Орган перевірки
06.12.2025 00:00
Документи повідомлення
02.12.2025 16:59
-
Відповідь
Надання пояснення
Надання пояснення «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
03.12.2025 09:10
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Надання пояснення
«Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
03.12.2025 09:11
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Надання пояснення
«Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
03.12.2025 09:12
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Запит про надання пояснень
Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна) інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a
Рішеня
04.12.2025 08:54
Замовник
Документи повідомлення
04.12.2025 08:55
-
Відповідь
Запит про надання пояснень
Надання пояснення «Дрова паливні середніх порід метрові (вільха, ялина, сосна)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-05-001806-a)
Рішеня
05.12.2025 09:30
Замовник
Документи повідомлення
05.12.2025 09:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
539 460.7 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 09:19
Замовник:
Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380636602070
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
539 460.7 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 09:19
Замовник:
Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380636602070
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності