Звернення:
За тендером : Костюм захисний Л-1
Тема:
Костюми легкі захисні Л-1
Зміст:
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2025 рр. на українському ринку присутня певна кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, ФОП-ів) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в т.ч. Костюмів легких захисних Л-1. Основні способи фальсифікації: перемаркування («перебиття» клейма) дати виготовлення на старих костюмах Л-1, які були «зняті зі зберігання» зі складів цивільної оборони ІІ групи в 2000-х роках та списані на утилізацію, оскільки дані костюми пройшли встановлений термін зберігання. Прийміть до уваги, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення Костюмів Л-1, виробляло б спеціальну прогумовану тканину, яка витримує не тільки небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги) але й Бойові отруйні речовини (в першу чергу шкірно-наривної дії типу іприт, люїзит). Додатковим підтвердженням факту маніпуляції зі сторони псевдо «українських виробників Костюмів Л-1» є те, що в Україні немає жодної лабораторії, яка має необхідну матеріально-технічну базу для проведення повноцінних випробувань хоча б на небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги). Проведення випробувань на Бойових отруйних речовинах в Україні взагалі не реальне завдання навіть в осяжному майбутньому, оскільки обіг і використання таких речовин чітко регламентується Організацією із заборони хімічної зброї (OPCW). Окрім цього, «вітчизняні виробники Костюмів Л-1» не можуть надати протоколи випробувань на Бойові отруйні речовини, які видані акредитованою іноземною лабораторією.
Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками Костюмів Л-1, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації – держави-агресора.
Закупівля Костюмів Л-1 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання коштів) але й випадку використання такої продукції за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації на хімічно-небезпечних об’єктах господарювання, в т.ч. на об’єктах атомної енергетики) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами! З метою недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а також мінімізації всіх ризиків, які несе за собою закупівля Костюмів Л-1 просимо Вас розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Дата оприлюднення звернення:
05.11.2025 19:23
Шановний Учаснику!
Замовником уважно розглянуто Ваше звернення від 05.11.2025 року, за результатом розгляду якого повідомляємо, що закупівля Костюмів захисних Л-1 проводиться відповідно до потреб підрозділів визначених Нормами належності та в межах кошторисних призначень. Вимоги до технічних та якісних характеристик товару, з урахуванням норм ДСТУ, чітко визначенні в документах закупівлі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з Додатком 1 до оголошення – Технічні та якісні характеристики, до розгляду також приймаються пропозиції Учасників з аналогом костюму Л-1, а саме Ізолюючий захисний комплект ІЗК-А
Дата оприлюднення відповіді:
06.11.2025 09:42