Показати схожі тендери

Закупівля Секції огорожі, стовпи, кріплення для огорожі від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ЯНІВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-015044-a
Id Tender bc21a7adb0d84a50b9ab34dced423cfb
План UA-P-2025-11-04-015852-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 16:56
Остання зміна 04.12.2025 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
194 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 16:55 до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 16:55
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 16:55
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 14:40
до 21.11.2025 17:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 17:27
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 17:27
до 04.12.2025 10:19
Період уточнень
з 04.11.2025 16:55 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 16:55 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 14:40 до 21.11.2025 17:27
Період кваліфікації
з 12.11.2025 14:40 до 21.11.2025 17:27
Основні параметри
Секції огорожі, стовпи, кріплення для огорожі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
194 000 грн.
Секції огорожі, стовпи, кріплення для огорожі
Назва предмета закупівлі
Секції огорожі, стовпи, кріплення для огорожі
Очікувана вартість
194 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1940,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2025 14:17
Закінчення аукціону
12.11.2025 14:40
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 192 (штуки)
Секції огорожі
Опис предмета закупівлі
Секції огорожі
Код ДК 021:2015
34928200-0 - Огорожі
Кількість
192
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 197 (штуки)
Стовпи для огорожі
Опис предмета закупівлі
Стовпи для огорожі
Код ДК 021:2015
34928200-0 - Огорожі
Кількість
197
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 788 (штуки)
Кріплення для огорожі
Опис предмета закупівлі
Кріплення для огорожі
Код ДК 021:2015
34928200-0 - Огорожі
Кількість
788
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється упродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару Замовнику на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Пропозиція:
163 636 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Пропозиція:
163 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2025 14:17
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдучок Роман
Електронна пошта
Телефон
380961323415
Замовник
ЄДРПОУ
38011731
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ЯНІВ"
Поштовий індекс
81070
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Яворівський р-н, селище міського типу Івано-Франкове
Адреса
ПЛОЩА РИНОК, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Секції огорожі, стовпи, кріплення для огорожі
Період вимог/скарг з 21.11.2025 17:27 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 14:40 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 17:27
Довідка НАЗК
21.11.2025 17:27
Повідомлення про рішення
20.11.2025 16:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 14:10
Електроний протокол про продовження строку
12.11.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що 14.11.2025 року обов’язки із здійснення публічних закупівель були покладені на Баран Ірину Андріївну згідно наказу № 161 від 14.11.2025 року, а строк розгляду пропозиції учасника ТОВ "Сітка Захід Україна розпочався 12.11.2025 року, є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 09.11.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
19.11.2025 14:09
Дата кінця розгляду
11.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам, визначених в Особливостях. Згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Скан-копію аналогічного договору, небільше 2-х річної давнини Згідно з підпунктом 1.1.2. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Скан-копію відгуку, наданого учаснику покупцем, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Згідно з пунктом 3 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Згідно з пунктом 5 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Довідку в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з пунктом 6 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Проєкт договору наведений у Додатку №3 до даної документації, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою(за наявності). Додаток 2 до тендерної документації визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі. Згідно з абз. 3 пункту 9 Додатка 2 до тендерної документації вимагається надати: Термін поставки: товар постачається Продавцем у впродовж 5 (п’яти) робочих днів після підписання договору та отримання Продавцем заявки на партію товару від Покупця, але не пізніше 31 грудня 2025 року. (Учасник має надати гарантійний лист). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: • Скан-копія аналогічного договору; • скан-копія відгуку; • документи на підтвердження належного виконання договору стосовно якості і строків; • витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; • довідку в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля; • підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою(за наявності) проект договору; • гарантійний лист про те, що товар постачається Продавцем у впродовж 5 (п’яти) робочих днів після підписання договору та отримання Продавцем заявки на партію товару від Покупця, але не пізніше 31 грудня 2025 року 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: • Скан-копію аналогічного договору; • скан-копію відгуку; • документи на підтвердження належного виконання договору стосовно якості і строків; • витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; • довідку в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля; • підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою(за наявності) проект договору; • гарантійний лист про те, що товар постачається Продавцем у впродовж 5 (п’яти) робочих днів після підписання договору та отримання Продавцем заявки на партію товару від Покупця, але не пізніше 31 грудня 2025 року
Створено
20.11.2025 16:29
Надати до
21.11.2025 16:29
Договір
UA-2025-11-04-015044-a-b1
Підписаний і діє
Номер
01/12
163 000 грн.
135 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
192 (штуки)
Секції огорожі
Номенклатура
Секції огорожі
Кількість
192
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
197 (штуки)
Стовпи для огорожі
Номенклатура
Стовпи для огорожі
Кількість
197
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
788 (штуки)
Кріплення для огорожі
Номенклатура
Кріплення для огорожі
Кількість
788
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ЯНІВ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ЯНІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38011731

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Повна назва
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42756975

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA613282090000026002000002612
ПІБ підписанта
Шерстень Олена Євгенівна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Наказ
Номер телефону
+380676764724
Електронна пошта
Документи договору
04.12.2025 10:19
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
194 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ЯНІВ"
Контактний телефон:
380961323415
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
194 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ЯНІВ"
Контактний телефон:
380961323415
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності