Показати схожі тендери
Закупівля 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель, Послуги з налагодження та обслуговування систем АВР КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-013446-a
Id Tender 1a37d9509fbc4360bded29ae0d814be4
План UA-P-2025-11-04-015406-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.11.2025 15:58
Остання зміна 27.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
204 340 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 15:58 до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 15:58
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 15:58
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 00:00
до 21.11.2025 13:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 13:27
до 27.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.11.2025 13:27
-
Період уточнень
з 04.11.2025 15:58 до 14.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 15:58 до 14.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 00:00 до 21.11.2025 13:27
Період кваліфікації
з 17.11.2025 00:00 до 21.11.2025 13:27
Основні параметри
50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель, Послуги з налагодження та обслуговування систем АВР КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
204 340 грн.
50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель, Послуги з налагодження та обслуговування систем АВР КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Назва предмета закупівлі
50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель, Послуги з налагодження та обслуговування систем АВР КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Очікувана вартість
204 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1021,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель, Послуги з налагодження та обслуговування систем АВР КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Код ДК 021:2015
50711000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковому порядку. Розрахунки за надані послуги із співвиконавцем(ями), у випадку залучення такового(их), здійснюються Виконавцем. Джерело фінансування закупівлі – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО - НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Пропозиція:
203 269 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 16:18
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Григор'єва Алла Дмитрівна
Електронна пошта
Телефон
380631106084
Сайт:
http://www.m.mechnikova.com
Замовник
ЄДРПОУ
01985423
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кваліфікація
Лот № 1 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель, Послуги з налагодження та обслуговування систем АВР КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Період вимог/скарг з 21.11.2025 13:27 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 00:00 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей "учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
Документи кваліфікації
21.11.2025 13:27
Повідомлення про рішення
19.11.2025 18:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося вимогами пункту 1.1 частини 1 Розділу ІІІ та пунктів 5.1; 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації а саме: 1. Згідно з пунктом 1.1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією вимагалось: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації, а також інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 4 таблиці «Загальні вимоги» розділу «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку №2 до тендерної документації вимагалося, що при нарахуванні коштів на покриття адміністративних витрат у складі договірної ціни тендерної пропозиції Учасник обґрунтовує можливість їх застосування і підтверджує наданою документацією за попередній звітний період за всіма об’єктами того самого періоду, а саме: 1) копію(ї) підстави структури, яка склалася в цього Учасника за попередній звітний період; 2) копію(ї) розрахунку(ів) коштів на покриття адміністративних витрат, що заснований(і) на структурі витрат попереднього звітного періоду; 3) копію(ї) документу(ів) бухгалтерського обліку (бухгалтерська (і) довідка(и)); 4) копію(ї) загальної нормативно-розрахункової трудомісткості робіт за актом(ами) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в за всіма об’єктами за той самий звітний період. Також, тендерною документацією було передбачено надання розрахунку цінової пропозиції, який повинен буди наданий у складі: ? Договірна ціна; ? Пояснювальна записка; ? Дефектний акт; ? Локальний кошторис; ? Підсумкова відомість ресурсів; ? Розрахунок загальновиробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» кошторисна документація надана не в повному обсязі, а саме: відсутня пояснювальна записка, локальний кошторис, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, а також документація, що обґрунтовує можливість застосування нарахування адміністративних коштів. 11.11.2025 року Замовник додатково до початкової редакції тендерної документації оприлюднив тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін із відтермінуванням кінцевої дати подання тендерних пропозицій згідно чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель. У складі нової редакції з переліком змін (Додаток №1 до Протокольного Рішення №19-ВТО/3 від 10.11.2025 року), що вносяться до тендерної документації Замовника на закупівлю, було внесено зміни, у тому числі, до Додатку №5 до тендерної документації. Однак, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» завантажив заповнений та завірений належним чином Додаток №5 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ», що відповідає версії до внесення змін, що є порушенням щодо невідповідності опублікованої в електронній системі закупівель тендерної пропозиції Учасника до змісту тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 1.5 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачалося , що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Однак, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» для підпису своєї тендерної пропозиції застосував удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті. Згідно з вимогами підпункту 1.3. пункту 1 таблиці «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №3 до тендерної документації вимагалося, що Учасник процедури закупівлі надає копію(ї) документу(ів) на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пунктів 1.1 та 1.2 цього розділу, який(і) засвідчує(ють) можливість використання праці такого(их) працівника(ів) (штатний розклад/трудовий договір/договір про надання послуг/трудова книжка (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). Однак, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» на кваліфікацію не надав документи, що засвідчує(ють) можливість використання праці заявлених у Довідці працівників. Згідно з вимогами підпункту 1.4. пункту 1 таблиці «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №3 до тендерної документації вимагалося, що Учасник процедури закупівлі надає копію(ї) документу(ів) про освіту працівників за фахом (диплом/посвідчення з витягом з протоколу засідання державної кваліфікаційної/атестаційної комісії про присвоєння професії, спеціалізації та кваліфікації (розряд, клас, категорія)/свідоцтво з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації згідно з вимогами підпункту 1.5 пункту 1 таблиці у Додатку №3 до тендерної документації. Однак, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» на кваліфікацію не надав ці документи. Згідно з вимогами підпункту 1.5. пункту 1 таблиці «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №3 до тендерної документації вимагалося, що Учасник процедури закупівлі має виконувати послуги навченим та атестованим персоналом не нижче 4-ї групи з електробезпеки та має надати документальне підтвердження про наявність у працівників (не менше 2-х осіб) відповідної кваліфікації, діючого(их)* допуску(ів) до роботи в електроустановках (копія(ї) посвідчення(нь) про проходження спеціального навчання та перевірки знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС; НПАОП 40.1-1.21-98; ДНАОП 0.00-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), правил пожежної безпеки, з питань охорони праці (з визначенням групи по електробезпеці тощо)). * Під діючими допусками до роботи, діючими посвідченнями про проходження спеціального навчання та перевірки знань з охорони праці тощо слід розуміти строк дії допусків до роботи, перевірки знань, що дорівнює або перевищує кінцевий строк виконання договору про закупівлю. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» дані документи відсутні. Згідно з вимогами підпунктам 2.1. та 2.2. пункту 2 таблиці «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №3 до тендерної документації вимагалося надати: 2.1. Завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их)** договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів) та копія(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. 2.2. Завірена(і) учасником копія(ї) документів, які підтверджують досвід повного*** виконання наданого(их) договору(ів): акт(и) приймання-передачі та/або довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість наданих послуг (виконаних будівельних робіт) та витрати» і форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання наданих послуг» та/або інші фінансові документи. *** Під повним виконанням слід розуміти, що в наданій інформації обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань. Однак, інформація стосовно аналогічних договорів надана некоректною в частині «білих вікон» замість суми договору та/або суми виконаних зобов'язань. . 2. Учасник ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКЕ ПУСКО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель на веб-порталі уточнених або нових документів (інформації), а саме: 1. Надає підписаний та завірений належним чином пакет документів з відкоригованою інформацією, а саме: 1) копію(ї) підстави структури, яка склалася в цього Учасника за попередній звітний період; 2) копію(ї) розрахунку(ів) коштів на покриття адміністративних витрат, що заснований(і) на структурі витрат попереднього звітного періоду; 3) копію(ї) документу(ів) бухгалтерського обліку (бухгалтерська (і) довідка(и)); 4) копію(ї) загальної нормативно-розрахункової трудомісткості робіт за актом(ами) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в за всіма об’єктами за той самий звітний період. 2. Розрахунок цінової пропозиції повинен буди наданий у повному складі: ? Договірна ціна; ? Пояснювальна записка; ? Дефектний акт; ? Локальний кошторис; ? Підсумкова відомість ресурсів; ? Розрахунок загальновиробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат. 3. Завантажує заповнений та завірений належним чином Додаток №5 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ», що відповідає версії новій редакції з урахуванням внесених змін. 4. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. 5. Надати копію(ї) документу(ів), який(і) засвідчує(ють) можливість використання праці зазначених в Довідці працівника(ів) (штатний розклад/трудовий договір/договір про надання послуг/трудова книжка (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 6. Надати копію(ї) документу(ів) про освіту працівників за фахом (диплом/посвідчення з витягом з протоколу засідання державної кваліфікаційної/атестаційної комісії про присвоєння професії, спеціалізації та кваліфікації (розряд, клас, категорія)/свідоцтво з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації згідно з вимогами підпункту 1.5 пункту 1 таблиці у Додатку №3 до тендерної документації. 7. Надати документальне підтвердження про наявність у працівників (не менше 2-х осіб) відповідної кваліфікації, діючого(их)* допуску(ів) до роботи в електроустановках (копія(ї) посвідчення(нь) про проходження спеціального навчання та перевірки знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС; НПАОП 40.1-1.21-98; ДНАОП 0.00-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), правил пожежної безпеки, з питань охорони праці (з визначенням групи по електробезпеці тощо)). 8. Надати документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) без прихованої в них інформації.
Створено
19.11.2025 18:15
Надати до
20.11.2025 18:15
Торги не відбулися
Очікувана вартість
204 340 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380631106084
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
204 340 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380631106084
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності