Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи) від Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-012749-a
Id Tender 196ab03e0fd1446d9626bd7b9b9bcd1e
План UA-P-2025-11-04-013468-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 15:41
Остання зміна 27.11.2025 15:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
620 669 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 15:40 до 13.11.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 15:40
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 15:40
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2025 01:00
до 18.11.2025 16:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 16:33
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2025 16:33
до 27.11.2025 15:00
Період уточнень
з 04.11.2025 15:40 до 10.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 15:40 до 10.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2025 01:00 до 18.11.2025 16:33
Період кваліфікації
з 13.11.2025 01:00 до 18.11.2025 16:33
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
620 669 грн.
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
Очікувана вартість
620 669 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3103,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Пропозиція:
605 013.95 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Федотова
Електронна пошта
Телефон
+380567209381
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44017322
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Михайла Грушевського, буд. 70
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
Період вимог/скарг з 18.11.2025 16:33 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 01:00 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 16:33
Довідка НАЗК
18.11.2025 16:33
Повідомлення про рішення
17.11.2025 14:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
13.11.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Документів, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: «1. Повноваження щодо підпису документів уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: Для підтвердження правомочності на підписання документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі з інформацією про учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі), уповноваженого на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі.» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано відповідного листа. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати відповідного листа. 2. Відповідно до пункту 10 Документів, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: «10. ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА, відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.» У складі тендерної пропозиції Учасником надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО УЧАСНИКА Вих. № 05/10/11 від 10.11.2025 не за встановленою формою. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати ІНФОРМАЦІЮ ПРО УЧАСНИКА відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 2 підпункту 2.1 ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: «2.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), за наведеною нижче формою: Довідка про досвід виконання аналогічного договору» У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору Вих. № 12/10/11 від 10.11.2025, в якій невірно зазначений строк (термін) його дії, не відповідає сканованій копії Договору №56 від 26.04.2022 року та додаткам до нього, що були надані на підтвердження інформації. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати Довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням вірного строку (терміну) його дії. 4. Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1 ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: «1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) за наведеною нижче формою: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг». У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг Вих. № 08/10/11 від 10.11.2025, в якій не надана інформація про наявність нежитлового приміщення, що підтверджується Договором суборенди нежитлового приміщення №31-12-24Д-5 від 31.12.2024 року. (підпункт 1.5 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції Учаснику надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з урахуванням приміщення. 5. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам на закупівлю послуг замовником вимагається: «Оплата послуг здійснюється по факту виконаних послуг та перевірки їх якості на підставі Акту приймання наданих послуг (надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано гарантійний лист. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати гарантійний лист.
Створено
17.11.2025 14:29
Надати до
18.11.2025 14:29
Договір
UA-2025-11-04-012749-a-b1
Підписаний і діє
Номер
170
605 013.95 грн.
504 178.29 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Аеродром, буд. 14, під’їзди 3, 4, м. Дніпро (Аварійно-відновлювальні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44017322

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Повна назва
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44040901

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
620 669 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
620 669 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності