Показати схожі тендери

Закупівля Крупа пшенична від БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-04-012118-a
Id Tender c4768f4512cf4c0b89c5753e9719105c
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 15:24
Остання зміна 28.11.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 855 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
3 876 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.11.2025 00:00 до 13.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 15:24
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2025 16:14
до 18.11.2025 12:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 12:38
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2025 12:49
до 28.11.2025 10:07
Період уточнень
з 04.11.2025 15:24 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2025 16:14 до 18.11.2025 12:49
Період кваліфікації
з 13.11.2025 16:14 до 18.11.2025 12:49
Основні параметри
Крупа пшенична
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
556 500 грн.
Лот 1. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Крупа пшенична
Очікувана вартість
556 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2782,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 15:47
Закінчення аукціону
13.11.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП CАМРІЗ
Пропозиція:
476 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
477 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 15:47
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
92 750 грн.
Лот 2. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Крупа пшенична
Очікувана вартість
92 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
463,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Одеська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
92 650 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
185 500 грн.
Лот 3. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Крупа пшенична
Очікувана вартість
185 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
927,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 12:20
Закінчення аукціону
13.11.2025 12:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП CАМРІЗ
Пропозиція:
145 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
146 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 12:20
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
278 250 грн.
Лот 4. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Крупа пшенична
Очікувана вартість
278 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1391,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 15:45
Закінчення аукціону
13.11.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП CАМРІЗ
Пропозиція:
223 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Пропозиція:
214 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
214 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 15:45
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
92 750 грн.
Лот 5. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Крупа пшенична
Очікувана вартість
92 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
463,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 11:43
Закінчення аукціону
13.11.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Полтавська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП CАМРІЗ
Пропозиція:
81 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Пропозиція:
70 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
70 536.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 11:43
Лот № 6 Статус - завершено лот закупівлі
371 000 грн.
Лот 6. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Крупа пшенична
Очікувана вартість
371 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1855,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 15:11
Закінчення аукціону
13.11.2025 15:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Пропозиція:
297 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
298 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 15:11
Лот № 7 Статус - завершено лот закупівлі
185 500 грн.
Лот 7. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 7. Крупа пшенична
Очікувана вартість
185 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
927,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
185 300 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 8 Статус - завершено лот закупівлі
92 750 грн.
Лот 8. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 8. Крупа пшенична
Очікувана вартість
92 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
463,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
92 650 грн.
Відповіді на критерії
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Гандзьошин
Електронна пошта
Телефон
380630662699
Замовник
ЄДРПОУ
45134733
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:38 по 18.11.2025 12:44
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 09:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В порушення вимог пункту 2 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення учасник в гарантійному листі № 2п від 10.11.2025 не вказав інформацію про країну походження товару. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції виправлений гарантійний лист з зазначенням країни походження товару. 2. Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатка № 4 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції довідку № 1.1. від 10.11.2025 в якій зазначив площу складських споруд у 1843 м2. Відповідно до змісту наданого Учасником договору купівлі-продажу нежитлової будівлі (комплексу будівель та споруд) від 18.07.2007 площа 1843м2 відповідає площі земельної ділянки, а не загалдьній площі складських та виробничих примішень, що не відповідає вимога оголошення. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати довідку, що вимагається п.1.1. додатку № 4 Оголошення з зазначенням вірної інформації щодо розміру складських та/або виробничих площ. 3. Відповідно до вимог 1.2. Додатка № 4 до Оголошення, учасник має мати в складі пропозиції працівників відповідної кваліфікації, зокрема комірника, вантажника та водія (якщо не використовуються послуги логістичних компаній). Учасник в складі пропозиції надав довідку № 1.2. від 10.11.2025 в якій відсутня інфомації щодо наявності комірника в штаті товариства (або виконання його функцій у формі сумісництва або суміщення). Крім того, учасник не надав документа, що належним чином підтверджує працевлаштування Яремчук О.С. (Менеджера) та Нгуєна Ванг Хунга (вантажника). Для усунення даної невідповідності учасник має надати оновлену довідку щодо працівників, з зазначенням комірника або особи хто виконує його функції за сумісництвом або суміщенням (з додаванням підтверджуючого документа) та надати документи, що підтверджують офіційне працевлаштування працівників в повному обсязі, відповідно до умов пункту 1.2. Додатка № 4 до Оголошення. 4. Відповідно до п.1.2. додатка № 4 до Оголошення, у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник в складі пропозиції надав Договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 1 від 01.01.2025 відповідно до умов якого, перевезення здійснює ФОП Осінній Михайло Валерійович. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції документ, що підтверджує наявність трудових відносин між перевізником та його водієм, або документ, що належним чином підтверджує реєстрацію перевізника як фізичної особи-підприємця. 5. На виконання вимог пункту 1.4. Додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції довідку № 1.3. в якій зазначено, що учасник використовує орендовані автомобілі. Водночас, для підтвердження цього факту учасник в складі пропозиції надав договір про перевезення вантажу автомобільним транспортом, який не є угодою оренди, а є угодою про надання логістичних послуг. Для усунення даного порушення учасник має надати в складі пропозиції оновлену довідку щодо наявного автотранспорту, з виправленою інформацію. 6. В порушення вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення Учасник не надав в складі пропозиції довідки про досвід виконання аналогічного договору та надав для підтвердження факту повного виконання договору не всі накладні на поставлений товар. Для усунення даного недоліку Учасник має надати в складі пропозиції належним чином складено довідку про досвід виконання аналогічного договору та накладні до аналогічного договору, що підтверджують його повне виконання, в порядку, що передбачений пунктом 2 Додатка № 4 до Оголошення. 7. В порушення вимог пункту 12 розділу «Інші документи від Учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції надав не інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції), а заяву на її отримання. Для усунення даного порушення учасник має надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). 8. Учасник в складі пропозиції надав Цінову пропозицію на весь пропонований (сумарний) товар за всіма лотами, де він брав участь, що не відповідає принципам проведення закупівель за лотами. Для усунення даного порушення учасник має надати Цінову пропозицію за формаю, що наведена в Додатку № 1 до Оголошення, для кожного конкретного (окремого) лоту.
Створено
17.11.2025 09:59
Надати до
18.11.2025 09:59
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:44 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 12:44 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Лот № 2 Лот 2. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:40 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (не усунуто недоліки протягом 24 годин)
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 2. В порушення вимог пункту 2 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення учасник в гарантійному листі № 12/11-119 від 12.11.2025 не вказав інформацію про країну походження товару. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції виправлений гарантійний лист з зазначенням країни походження товару. 3. В порушення вимог пункту 6 розділу «Інші документи від Учасника» додатка № 4 до Оголошення, Учасник надав в складі пропозиції цінову пропозицію, що не відповідає формі наведеній в додатку № 1 до Оголошення. Для усунення даного недоліку Учасник має надати Цінову пропозицію за формою, що визначена додатком № 1 до Оголошення.
Створено
17.11.2025 10:11
Надати до
18.11.2025 10:11
Лот № 3 Лот 3. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:40 по 18.11.2025 12:45
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В порушення вимог пункту 2 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення учасник в гарантійному листі № 2п від 10.11.2025 не вказав інформацію про країну походження товару. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції виправлений гарантійний лист з зазначенням країни походження товару. 2. Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатка № 4 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції довідку № 1.1. від 10.11.2025 в якій зазначив площу складських споруд у 1843 м2. Відповідно до змісту наданого Учасником договору купівлі-продажу нежитлової будівлі (комплексу будівель та споруд) від 18.07.2007 площа 1843м2 відповідає площі земельної ділянки, а не загалдьній площі складських та виробничих примішень, що не відповідає вимога оголошення. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати довідку, що вимагається п.1.1. додатку № 4 Оголошення з зазначенням вірної інформації щодо розміру складських та/або виробничих площ. 3. Відповідно до вимог 1.2. Додатка № 4 до Оголошення, учасник має мати в складі пропозиції працівників відповідної кваліфікації, зокрема комірника, вантажника та водія (якщо не використовуються послуги логістичних компаній). Учасник в складі пропозиції надав довідку № 1.2. від 10.11.2025 в якій відсутня інфомації щодо наявності комірника в штаті товариства (або виконання його функцій у формі сумісництва або суміщення). Крім того, учасник не надав документа, що належним чином підтверджує працевлаштування Яремчук О.С. (Менеджера) та Нгуєна Ванг Хунга (вантажника). Для усунення даної невідповідності учасник має надати оновлену довідку щодо працівників, з зазначенням комірника або особи хто виконує його функції за сумісництвом або суміщенням (з додаванням підтверджуючого документа) та надати документи, що підтверджують офіційне працевлаштування працівників в повному обсязі, відповідно до умов пункту 1.2. Додатка № 4 до Оголошення. 4. Відповідно до п.1.2. додатка № 4 до Оголошення, у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник в складі пропозиції надав Договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 1 від 01.01.2025 відповідно до умов якого, перевезення здійснює ФОП Осінній Михайло Валерійович. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції документ, що підтверджує наявність трудових відносин між перевізником та його водієм, або документ, що належним чином підтверджує реєстрацію перевізника як фізичної особи-підприємця. 5. На виконання вимог пункту 1.4. Додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції довідку № 1.3. в якій зазначено, що учасник використовує орендовані автомобілі. Водночас, для підтвердження цього факту учасник в складі пропозиції надав договір про перевезення вантажу автомобільним транспортом, який не є угодою оренди, а є угодою про надання логістичних послуг. Для усунення даного порушення учасник має надати в складі пропозиції оновлену довідку щодо наявного автотранспорту, з виправленою інформацію. 6. В порушення вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення Учасник не надав в складі пропозиції довідки про досвід виконання аналогічного договору та надав для підтвердження факту повного виконання договору не всі накладні на поставлений товар. Для усунення даного недоліку Учасник має надати в складі пропозиції належним чином складено довідку про досвід виконання аналогічного договору та накладні до аналогічного договору, що підтверджують його повне виконання, в порядку, що передбачений пунктом 2 Додатка № 4 до Оголошення. 7. В порушення вимог пункту 12 розділу «Інші документи від Учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції надав не інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції), а заяву на її отримання. Для усунення даного порушення учасник має надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). 8. Учасник в складі пропозиції надав Цінову пропозицію на весь пропонований (сумарний) товар за всіма лотами, де він брав участь, що не відповідає принципам проведення закупівель за лотами. Для усунення даного порушення учасник має надати Цінову пропозицію за формаю, що наведена в Додатку № 1 до Оголошення, для кожного конкретного (окремого) лоту.
Створено
17.11.2025 10:00
Надати до
18.11.2025 10:00
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:46 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 12:45 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Лот № 4 Лот 4. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:41 по 18.11.2025 12:45
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В порушення вимог пункту 1 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення Учасник в складі пропозиції не надав договір з виробником пропонованого товару. Для усунення даного порушення Учасник має надати в складі пропозиції договір з виробником, що зазначений у Гарантійному листі виробника б/н від 11.11.2025. 2. Порушення вимог пункту 1.2. Додатка № 4 до Оголошення Учасник не надав документи, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені в довідці б/н від 11.11.2025 щодо надання інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі. Для усунення даного порушення Учасник має підтвердити факт наявності трудових відносин з працівниками, що зазначені у відповідній довідці в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.1.2. додатка № 4 до Оголошення, у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник в складі пропозиції надав Договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 050122 від 05.01.2025 відповідно до умов якого, перевезення здійснює ФОП Козуб Ю.Г.. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції документ, що підтверджує наявність трудових відносин між перевізником та його водієм, або документ, що належним чином підтверджує реєстрацію перевізника як фізичної особи-підприємця. 4. На виконання вимог пункту 2 Додатка № 4 до Оголошення Учасник надав в складі пропозиції договір поставки № 01/09.2025 від 01.09.2025 у змісті якого відсутні обсяг або ціна договору, що унеможливлює перевірку факту його повного виконання. Крім того, учасник не надав в складі пропозиції документи, що підтверджують взаєморозрахунки між сторонами. Для усунення даного порушення Учасник має надати в складі пропозиції специфікацію до даного договору або інший додаток або додаткову угоду, яка містить обсяг законтрактованого товару або ціну договору, та всі документи, що перелічені у пункту 2 додатка № 4 до оголошення, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі (накладні, платіжні доручення (інструкції), належним чином складений лист-відгук).
Створено
17.11.2025 10:02
Надати до
18.11.2025 10:02
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:46 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 12:45 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Лот № 5 Лот 5. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:43 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В порушення вимог пункту 1 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення Учасник в складі пропозиції не надав договір з виробником пропонованого товару. Для усунення даного порушення Учасник має надати в складі пропозиції договір з виробником, що зазначений у Гарантійному листі виробника б/н від 11.11.2025. 2. Порушення вимог пункту 1.2. Додатка № 4 до Оголошення Учасник не надав документи, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені в довідці б/н від 11.11.2025 щодо надання інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі. Для усунення даного порушення Учасник має підтвердити факт наявності трудових відносин з працівниками, що зазначені у відповідній довідці в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.1.2. додатка № 4 до Оголошення, у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник в складі пропозиції надав Договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 050122 від 05.01.2025 відповідно до умов якого, перевезення здійснює ФОП Козуб Ю.Г.. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції документ, що підтверджує наявність трудових відносин між перевізником та його водієм, або документ, що належним чином підтверджує реєстрацію перевізника як фізичної особи-підприємця. 4. На виконання вимог пункту 2 Додатка № 4 до Оголошення Учасник надав в складі пропозиції договір поставки № 01/09.2025 від 01.09.2025 у змісті якого відсутні обсяг або ціна договору, що унеможливлює перевірку факту його повного виконання. Крім того, учасник не надав в складі пропозиції документи, що підтверджують взаєморозрахунки між сторонами. Для усунення даного порушення Учасник має надати в складі пропозиції специфікацію до даного договору або інший додаток або додаткову угоду, яка містить обсяг законтрактованого товару або ціну договору, та всі документи, що перелічені у пункту 2 додатка № 4 до оголошення, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі (накладні, платіжні доручення (інструкції), належним чином складений лист-відгук).
Створено
17.11.2025 10:02
Надати до
18.11.2025 10:02
Лот № 6 Лот 6. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:47 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В порушення вимог пункту 1 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення Учасник в складі пропозиції не надав договір з виробником пропонованого товару. Для усунення даного порушення Учасник має надати в складі пропозиції договір з виробником, що зазначений у Гарантійному листі виробника б/н від 11.11.2025. 2. Порушення вимог пункту 1.2. Додатка № 4 до Оголошення Учасник не надав документи, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені в довідці б/н від 11.11.2025 щодо надання інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі. Для усунення даного порушення Учасник має підтвердити факт наявності трудових відносин з працівниками, що зазначені у відповідній довідці в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.1.2. додатка № 4 до Оголошення, у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник в складі пропозиції надав Договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 050122 від 05.01.2025 відповідно до умов якого, перевезення здійснює ФОП Козуб Ю.Г.. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції документ, що підтверджує наявність трудових відносин між перевізником та його водієм, або документ, що належним чином підтверджує реєстрацію перевізника як фізичної особи-підприємця. 4. На виконання вимог пункту 2 Додатка № 4 до Оголошення Учасник надав в складі пропозиції договір поставки № 01/09.2025 від 01.09.2025 у змісті якого відсутні обсяг або ціна договору, що унеможливлює перевірку факту його повного виконання. Крім того, учасник не надав в складі пропозиції документи, що підтверджують взаєморозрахунки між сторонами. Для усунення даного порушення Учасник має надати в складі пропозиції специфікацію до даного договору або інший додаток або додаткову угоду, яка містить обсяг законтрактованого товару або ціну договору, та всі документи, що перелічені у пункту 2 додатка № 4 до оголошення, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі (накладні, платіжні доручення (інструкції), належним чином складений лист-відгук).
Створено
17.11.2025 10:03
Надати до
18.11.2025 10:03
Лот № 7 Лот 7. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:48 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 2. В порушення вимог пункту 2 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення учасник в гарантійному листі № 12/11-119 від 12.11.2025 не вказав інформацію про країну походження товару. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції виправлений гарантійний лист з зазначенням країни походження товару. 3. В порушення вимог пункту 6 розділу «Інші документи від Учасника» додатка № 4 до Оголошення, Учасник надав в складі пропозиції цінову пропозицію, що не відповідає формі наведеній в додатку № 1 до Оголошення. Для усунення даного недоліку Учасник має надати Цінову пропозицію за формою, що визначена додатком № 1 до Оголошення.
Створено
17.11.2025 10:12
Надати до
18.11.2025 10:12
Лот № 8 Лот 8. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:49 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:14 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 10:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 2. В порушення вимог пункту 2 Переліку документального підтвердження відповідності за технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатка № 2 до Оголошення учасник в гарантійному листі № 12/11-119 від 12.11.2025 не вказав інформацію про країну походження товару. Для усунення даного недоліку учасник має надати в складі пропозиції виправлений гарантійний лист з зазначенням країни походження товару. 3. В порушення вимог пункту 6 розділу «Інші документи від Учасника» додатка № 4 до Оголошення, Учасник надав в складі пропозиції цінову пропозицію, що не відповідає формі наведеній в додатку № 1 до Оголошення. Для усунення даного недоліку Учасник має надати Цінову пропозицію за формою, що визначена додатком № 1 до Оголошення.
Створено
17.11.2025 10:12
Надати до
18.11.2025 10:12
Угоди
UA-2025-11-04-012118-a-b4
Підписаний і діє
Номер
600-ПЗ
70 200 грн.
58 500 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39189016

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 16:21
-
UA-2025-11-04-012118-a-a5
Підписаний і діє
Номер
575-ПЗ
476 700 грн.
397 250 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП CАМРІЗ
Повна назва
ПП CАМРІЗ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24442731

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.11.2025 14:15
-
UA-2025-11-04-012118-a-b6
Підписаний і діє
Номер
576-ПЗ
145 800 грн.
121 500 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП CАМРІЗ
Повна назва
ПП CАМРІЗ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24442731

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.11.2025 14:18
-
UA-2025-11-04-012118-a-a7
Підписаний і діє
Номер
599-ПЗ
214 200 грн.
178 500 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39189016

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 16:16
-
UA-2025-11-04-012118-a-b8
Підписаний і діє
Номер
601-ПЗ
297 600 грн.
248 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСЕРВІС №1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39189016

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 16:21
-
UA-2025-11-04-012118-a-c9
Підписаний і діє
Номер
614-ПЗ
185 300 грн.
154 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Повна назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44667023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 10:06
-
Підписаний договір
UA-2025-11-04-012118-a-c10
Підписаний і діє
Номер
615-ПЗ
92 650 грн.
77 208.33 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Повна назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44667023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 10:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 855 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 855 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності