Показати схожі тендери

Закупівля Комплект обладнання для ремонту отворів ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані. Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility від Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-011711-a
Id Tender 120df982c7c644108a408e55ba797aca
План UA-P-2025-11-04-013070-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 15:15
Остання зміна 26.11.2025 13:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 661 940 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 15:14 до 12.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 15:14
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 15:14
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 09:00
до 14.11.2025 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 14:50
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 14:50
до 26.11.2025 13:40
Період уточнень
з 04.11.2025 15:14 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 15:14 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 09:00 до 14.11.2025 14:50
Період кваліфікації
з 12.11.2025 09:00 до 14.11.2025 14:50
Основні параметри
Комплект обладнання для ремонту отворів ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані. Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 661 940 грн.
Комплект обладнання для ремонту отворів ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані. Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання для ремонту отворів ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані. Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility
Очікувана вартість
1 661 940 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24929,1
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для ремонту отворів
Код ДК 021:2015
42650000-7 - Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49006, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро , вул.Канатна, 24/26.
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться на підставі видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання накладної на товар Замовником.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ - СЕРВІС"
Пропозиція:
1 661 940 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій ГОРДІЄНКО
Електронна пошта
Телефон
+380989027739, +380632026315, +380632026315
Сайт:
http://www.dnvcpprmgz.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02541409
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Поштовий індекс
51000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпровський район, селище Царичанка
Адреса
вул. Соборна, 47
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання для ремонту отворів ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані. Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility
Період вимог/скарг з 14.11.2025 14:50 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 09:00 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 14:50
Довідка НАЗК
14.11.2025 14:50
Повідомлення про рішення
12.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-04-011711-a-b1
Підписаний і діє
Номер
4
1 661 940 грн.
1 384 950 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект обладнання для ремонту отворів
Номенклатура
Комплект обладнання для ремонту отворів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02541409

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ - СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ - СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34630002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 13:40
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-25-000010
Дата створення проекту
25.11.2025 10:52
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.11.2025 15:13
Дата публікації висновку про результати
03.12.2025 15:15
Дата завершення усунення порушень
09.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 042-87-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.11.2025 № 301 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 № 301 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-11-04-011711-a 04.11.2025 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
25.11.2025 15:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та Постанові Кабінету Міністрів від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, оприлюднення документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 №1266) (далі – Постанова №710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ», (далі – Замовник) на 2025 рік - UA-P-2025-11-04-013070-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.11.2025 №34, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ІНДАСТРІАЛ – СЕРВІС»», протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 14.11.2025 №36, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 14.11.2025, договір поставки від 26.11.2025 №4 на суму 1 661 940,0 грн. (з ПДВ), пояснення Замовника надане 27.11.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.11.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-IX. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року №1318, Держаудитслужба є органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Тендерною документацією Замовника визначено, що закупівля за номером ID: UA-2025-11-04-011711-а здійснюється в рамках Ukraine Facility. Отже, на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди та іншого законодавства, яке регламентує порядок реалізації інструменту Ukraine Facility.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ - СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, оприлюднення документів передбачених пунктом 4? Постанови №710 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.12.2025 00:00
Дата публікації
03.12.2025 15:15
Документи висновку
03.12.2025 15:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-04-011711-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Індастріал – Сервіс» завантажено Додаток 4 «Технічна специфікація щодо закупівлі» з врахуванням Переліку змін до тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних вимог до товару комплект обладнання для ремонту отворів, а саме: диаметр расточки не більше 41 – не більше 250 мм; поздовжній хід – необмежений, з шагом від 200 до 350 мм, висота: не більше 450 мм, які відсутні в додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю товару» до договору поставки від 26.11.2025 №4. Просимо надати пояснення із зазначеного питання. 2. У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 і 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Просимо надати назву файлу, що містить вищезазначену інформацію. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 16:27
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:28
-
Відповідь
Відповідь
Зуенко Сережа, [27.11.2025 10:56] Документ додано 16,11 Зуенко Сережа, [27.11.2025 10:56] По 2 запиту. Назва файлу: vytiah_pro_nesudymist_vid_6919f56196d5445316d790a2_2025-11-16_18-07-53.zip Зуенко Сережа, [27.11.2025 10:56] В додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю товару» до договору поставки від 26.11.2025 №4. вказані конкретні технічні параметри запропонованого товару. Тобто: не більше 41-небільше 250мм вказано 40-250мм, що попадає в цей діапазон; поздовжній хід -необмежений, з шагом від 200 до 350мм вказано поздовжній хід з шагом 350мм, що попадає в діапазон; висота: не більше 450мм вказано 380мм, що відповідає технічному завданню
Рішеня
27.11.2025 11:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 661 940 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 09:00
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Контактний телефон:
+380989027739, +380632026315, +380632026315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 661 940 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 09:00
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Контактний телефон:
+380989027739, +380632026315, +380632026315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності