Показати схожі тендери

Закупівля Легкові автомобілі від Заклад професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-011617-a
Id Tender 57bfc8a18d7747b6a68c966a81a3ec83
План UA-P-2025-11-04-011142-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 15:35
Остання зміна 16.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 760 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 15:32 до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 15:32
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 15:32
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00
до 10.12.2025 14:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 15:06
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 14:21
до 16.12.2025 00:00
Період уточнень
з 04.11.2025 15:32 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 15:32 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00 до 10.12.2025 14:21
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00 до 10.12.2025 14:21
Основні параметри
Легкові автомобілі
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 818 500 грн.
Легковий автомобіль
Назва предмета закупівлі
Легковий автомобіль
Примітки
Фінансується з коштів "Ukraine Facility"
Очікувана вартість
1 818 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18185,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модель: RENAULT TRAFIС
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, Сарни, ВУЛИЦЯ ДЕМОКРАТИЧНА будинок 15
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі накладної на оплату Товару у відповідності до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
04.11.2025 15:18
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
04.11.2025 15:18
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВІК ПАРТНЕР
Пропозиція:
1 818 300 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
941 700 грн.
Легковий автомобіль
Назва предмета закупівлі
Легковий автомобіль
Примітки
Фінансується з коштів "Ukraine Facility"
Очікувана вартість
941 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9417,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модель: RENAULT Kardian (бензин) АКП-7
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, Сарни, ВУЛИЦЯ ДЕМОКРАТИЧНА будинок 15
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі накладної на оплату Товару у відповідності до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
04.11.2025 15:19
Тендерна документація
04.11.2025 15:19
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВІК ПАРТНЕР
Пропозиція:
941 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
04.11.2025 15:17
Тендерна документація
04.11.2025 15:16
Тендерна документація
Тендерна документація
04.11.2025 15:16
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Морозюк Микола Петрович
Електронна пошта
Телефон
380508290218
Замовник
ЄДРПОУ
02547197
Назва (англійською мовою)
Zaklad profesiinoyi ( profesiino-tehnichnoyi) osviti "Sarnenskii agrarno-tehnologichnii profesiinii koledzh"
Повна назва
Заклад професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж"
Повна назва (англійською мовою)
Zaklad profesiinoyi ( profesiino-tehnichnoyi) osviti "Sarnenskii agrarno-tehnologichnii profesiinii koledzh"
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарни
Адреса
ВУЛИЦЯ ДЕМОКРАТИЧНА будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Легковий автомобіль
Період вимог/скарг з 20.11.2025 15:06 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 00:00 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 15:06
Довідка НАЗК
20.11.2025 15:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.11.2025 10:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 15:19
Електроний протокол про продовження строку
12.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
необхідність забезпечити всебічну та якісну перевірку інформації у поданих документах
Дата продовження строку розгляду
17.11.2025 15:13
Дата кінця розгляду
11.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток 1.1 до додатку №1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ ( ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Модель: RENAULT Kardian (бензин) АКП-7 ( новий) та Модель: RENAULT TRAFIС ( новий) Учасник повинен представити у складі пропозиції: - копія сертифікату на систему управління якістю щодо виробництва транспортних засобів від заводу-виробника, чинного на дату подання пропозиції, завірену печаткою заводу-виробника; ( Лот №1 та Лот №2) Учасником не надано документів на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, - копія сертифікату на систему управління якістю щодо виробництва транспортних засобів від заводу-виробника, чинного на дату подання пропозиції, завірену печаткою заводу-виробника;
Створено
19.11.2025 10:22
Надати до
20.11.2025 10:22
Лот № 2 Легковий автомобіль
Період вимог/скарг з 20.11.2025 15:06 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 00:00 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 15:06
Довідка НАЗК
20.11.2025 15:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.11.2025 10:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 15:21
Електроний протокол про продовження строку
12.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
необхідність забезпечити всебічну та якісну перевірку інформації у поданих документах
Дата продовження строку розгляду
17.11.2025 15:14
Дата кінця розгляду
11.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток 1.1 до додатку №1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ ( ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Модель: RENAULT Kardian (бензин) АКП-7 ( новий) та Модель: RENAULT TRAFIС ( новий) Учасник повинен представити у складі пропозиції: - копія сертифікату на систему управління якістю щодо виробництва транспортних засобів від заводу-виробника, чинного на дату подання пропозиції, завірену печаткою заводу-виробника; ( Лот №1 та Лот №2) Учасником не надано документів на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, - копія сертифікату на систему управління якістю щодо виробництва транспортних засобів від заводу-виробника, чинного на дату подання пропозиції, завірену печаткою заводу-виробника;
Створено
19.11.2025 10:23
Надати до
20.11.2025 10:23
Період вимог/скарг з 10.12.2025 14:21 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 12:57 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
10.12.2025 14:13
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
10.12.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Угоди
UA-2025-11-04-011617-a-c1
Підписаний і діє
Номер
194
1 818 300 грн.
1 515 250 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Модель: RENAULT TRAFIС
Номенклатура
Модель: RENAULT TRAFIС
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 515 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Заклад професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж"
Повна назва
Заклад професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02547197

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ВІК ПАРТНЕР
Повна назва
ТОВ ВІК ПАРТНЕР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36354758

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 14:40
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-14-000017
Дата створення проекту
14.11.2025 16:02
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.11.2025 16:15
Дата публікації висновку про результати
27.11.2025 17:35
Дата завершення усунення порушень
03.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.11.2025 № 97-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.11.2025 № 97-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-11-04-011617-a 04.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.11.2025 00:00
Документи рішення
14.11.2025 16:15
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності вимог тендерної документації та проекту договору умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів по Лоту 1 та Лоту 2 ТОВ «ВІК ПАРТНЕР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17.11.2025, від 20.11.2025 № 03, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 20.11.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності вимог тендерної документації та проекту договору умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.11.2025 00:00
Дата публікації
27.11.2025 17:35
Документи висновку
27.11.2025 17:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-04-011617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 3. Надайте інформацію, щодо здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.11.2025 17:28
Орган перевірки
21.11.2025 00:00
Документи повідомлення
17.11.2025 17:28
-
Відповідь
Відповідь
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою організації транспортного забезпечення діяльності ЗП(ПТ)О "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж" Модель: RENAULT TRAFIС ( новий), Об’єм двигуна (см3): 1997, Двигун: 2.0 дизель, 150 к.с., Рік виготовлення: 2025, Колір: сірий, білий, чорний, Кількість місць: 9 (включаючи водія), Об’єм багажника 9м.– 1890 л, Колісна база – 3 498, Довжина – 5 480, Кліренс – 190, Висота - 1 935, Ширина зі складеними дзеркалами – 1 956, Ширина з розкладеними дзеркалами – 2283, Базове оснощення:Світлодіодні денні ходові вогні в передніх фарах, Фари FULL LED, Система допомоги при екстренному гальмуванні BAS, Система курсової стійкості ESP + Система допомоги водію при старті на підйомі HAS, Гальмівна система ABS, Датчик світла та дощу, Система для поганих доріг Extended Grip, Фронтальна подушка безпеки водія та переднього пасажира, Центральний замок з дистанційним керуванням, Триточкові ремені безпеки з регулюванням по висоті Трито, кові ремені безпеки з регулюванням по висоті, Сигнал про непристібнутий пасок безпеки водія та передніх пасажирів, Ключ с 3-ма кнопками, що складається Іммобілайзер, Фільтр тонкої очистки пального з датчиком води, Сталевий захист піддону картера двигуна, Антикрадіжна корзина запасного колеса, Дорожній набір засобів безпеки (сумка-органайзер, аптечка, вогнегасник, знак аварійної зупинки, трос буксирувальний, світловідбиваючі жилети, робочі рукавиці), Кондиціонер кабіни з фільтром салону, Додатковий обігрівач салону з центральним заднім дифузором в підлозі, Електросклопідіймачі для передніх дверей, імпульсний з боку водія, Електродзеркала заднього огляду з обігрівом, Протитуманні фари, Задній парктронік, Цифрова панель приладів 7", Круїз-контроль, Індикатор перемикання передач, Регулювання керма за висотою та глибиною, Повнорозмірне запасне колесо, Система "STOP AND START", Багажна поличка, Мультимедійна система Easy Link з 8" сенсорним екраном: Bluetooth, реплікація смартфона Android Auto/Apple Car Play, USB, Пофарбовані в колір кузова: верхня частина заднього та переднього бамперів, задні стійки, заглушка рельси бічних дверей + Хромована решітка радіатора Засклені праві зсувні двері з кватиркою, Засклені задні розпашні двері, що відкриваються на 180 °, Склоочисник і обігрів скла задніх дверей, Засклена ліва середня частина кузова з кватирковю, Засклені ліва та права задні бокові панелі, Тонування скла бічних вікон (крім кабіни) та вікон задніх дверей, Повнорозмірні ковпаки коліс, Cталеві 16 дюймові диски Двомісне сидіння для передніх пасажирів з нішею для зберігання, Cидіння водія підвищеного комфорту з регулюванням висоти, попереку та підлокітником, 3-місне сидіння в 2-му ряду, що знімається та складається 1/3 для доступу до 3 ряду, 3-місне сидіння в 3-му ряду, що складається та знімається, Підлокітники 2-го та 3-го ряду сидінь, Сидіння із системою ISOFIX, Тканинна оббивка сидінь JAVA, Закрита ніша на панелі приладів перед водієм, Бічні панелі салону обшиті пластиком на всю висоту, Хромовані вставки в інтер'єрі, Стельовий LED cвітильник салону, Гумове покриття підлоги, Гарантія 3 роки або 100 000 км, Додаткове обладнання:Камера заднього огляду, Парктронік 360?Ключ-карта «Вільні руки», Електродзеркала з обігрівом та з функцією автоскладання, Датчик тиску в шинах; Кондиціонер для заднього ряду сидінь, Автономний опалювач для швидкого прогріву двигуна та кабіни, Модель: RENAULT Kardian (бензин) АКП-7 ( новий), Двигун: 1,0 бензин, 100 к.с., КПП: 7 АКПП, Кліренс: 201 мм, Рік виготовлення: 2025, Колір: білий, сірий, Кількість місць: 5, Колісна база – 2 604, Довжина – 4 119, Обєм багажного відділення – 398л., Базове оснащення:Передні подушки безпеки водія та пасажира, Функція деактивації подушки безпеки переднього пасажира, ESP (система курсової стійкості) + HAS(допомога на підйомі), ABS(анти блокувальна система гальм), EBA(система допомоги при екстреному гальмуванні), Денні ходові LED вогні, Фари Full LED, Датчик світла, 2LED ліхтарі заднього ходу, 2підголівникизадньогоряду сидінь, Передні паски безпеки з піротехнічними переднатягувачами, Три точкові паскибезпеки2-горяду сидінь, Датчик нагадування не пристібнутого паска безпеки водія та 4х пасажирів, Кріплення для дитячих крісел ISOFIX Адаптація до умов поганих доріг: захист гальмівних дисків, анти гравійний, від вологи та пилу, Запасне колесо(185/65 R15), Дорожній набір засобів безпеки(сумка-органайзер, аптечка, вогнегасник, знак аварійної зупинки, трос буксируваний, світловідбиваючийжилет, робочі рукавиці), Аналогова панель приладів з бортовим комп'ютером 3,5", Індикатор перемикання передач, Круїз-контроль та обмежувач швидкості, Ключ з3-ма кнопками, що складається, Кондиціонер, Повітроводи для 2-горяду сидінь, Обігрів заднього скла, Електросклопідіймачі передніх дверей, імпульсний збоку водія, Електросклопідіймачі задніх дверей, Зовнішні дзеркала з електрорегулюванням та обігрівом, Дзеркало заднього огляду (день / ніч), Кермо, що регулюється за висотою та глибиною, Сидіння водія з регулюванням за висотою, Спинки2-горяду сидінь, що складаються у пропорції 1/3 та 2/3, Освітлення багажного відділення, Мультимедійна система Display Link з8"екраном,4 динаміки,Bluetooth, бездротова реплікація смартфона Темне виконання салону Evolution, Оздоблення керма з екошкіри, Рейлінги на даху, Дзеркала заднього огляду чорного кольору, Стандартне тонування стекол, Передній та задній бампери в колір кузова, 16"сталеві диски з двоколірними ковпаками Inspiration, Додаткове обладнання:Задній паркувальний радар, камера заднього огляду. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Кошти державного бюджету, Європейського Союзу – Ukraine Facility» Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення обрахований відповідно до середньоринкового рівня цін на даний вид товару, з метою заощадити бюджетні кошти та дотримуватись принципів здійснення закупівель Замовник здійснивши пошук загальнодоступної інформації, яка знаходиться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виробників або постачальників, в електронних каталогах, в електронній системі ProZorro, в результаті чого була встановлена очікувана вартість предмету закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення застосовано ціну 2 760200,00 грн з ПДВ (2 од.), них: Лот№1 – 1818500 грн., Лот №2 941700 грн. Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://spal.inf.ua/page.html. Для надання здобувачам освіти, які навчаються у Закладі професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж" можливості забезпечити їх конституційного права на отримання якісної освіти необхідно було поновити матеріально-технічну базу закладу освіти, коледж не може гарантувати сучасний рівень підготовки кадрів для автомобільного транспорту без необхідної підтримки держави. Наявної техніки (10 автотранспортних засобів для підготовки водіїв категорії «С», 3 - категорії «С1», 11 - категорії «В», 1 - категорії «Д», 1 - категорії «Д1», 3 - категорії «А», 2 - категорії «А1», 2 причепи недостатньо для якісної освітньої діяльності закладу освіти, оскільки вона потребує модернізації. І як наслідок - зменшення кількості підготовки кваліфікованих робітників для автомобільного транспорту. Відповідно до ДСПТО 8322.ОІ.00.60.24-2012 для надання якісних освітніх послуг здобувачам освіти закладу освіти з професії «Водій автотранспортних засобів» необхідно придбати новітню техніку для підготовки водіїв автотранспортних засобів категорії «С», «Д», «В». Видатки затверджені по ТПКВКМБ 0611222 – 2 408 000 грн, ТПКВКМБ 0611091 – 352 200 грн. Наказом Міністерства освіти і науки України №551 від 08.04.2025 «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році» був затверджений заклад для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору. Відповідно до протоколу №11 від 31.10.2025 затверджений Переліки основних засобів довгострокового користування (сільськогосподарської, іншої техніки), матеріалів, обладнання та устаткування з метою модернізації майстерень, лабораторій, кабінетів навчально-практичних центрів, які створюються, чи існуючих центрів, для коледжу затверджений, зокрема Легковий автомобіль з кількістю пасажирських місць до 8 (не рахуючи водія) 1 штука, Легковий автомобіль з масою до 3,5 тонн 1 штука. Закупівля здійснювалася на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, а саме відповідно до порядку та умов передбачених Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 6 червня 2024 року № 3786-IX. У тендерній документації передбачені вимоги до Учасника відповідно до статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Рішеня
20.11.2025 08:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 760 200 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
Заклад професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж"
Контактний телефон:
380508290218
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 760 200 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
Заклад професійної ( професійно-технічної) освіти "Сарненський аграрно-технологічний професійний коледж"
Контактний телефон:
380508290218
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності