Показати схожі тендери

Закупівля Акумуляторні батареї від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-011497-a
Id Tender 1d951debdc8c44b5a5bc7a1e873bf427
План UA-P-2025-11-04-014056-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 15:10
Остання зміна 28.11.2025 18:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
673 950 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 15:09 до 12.11.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 15:09
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 15:09
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2025 15:03
до 21.11.2025 19:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 12:57
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 19:22
до 28.11.2025 18:20
Період уточнень
з 04.11.2025 15:09 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 15:09 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2025 15:03 до 21.11.2025 19:22
Період кваліфікації
з 13.11.2025 15:03 до 21.11.2025 19:22
Основні параметри
Акумуляторні батареї
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
673 950 грн.
Акумуляторні батареї
Назва предмета закупівлі
Акумуляторні батареї
Очікувана вартість
673 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,89 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2025 14:28
Закінчення аукціону
13.11.2025 15:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акумуляторні батареї
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФЕПО4 ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
491 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "3Д ТЕХ"
Пропозиція:
492 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІЛАНА СІСТЕМС"
Пропозиція:
582 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ"
Пропозиція:
584 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2025 14:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
04.11.2025 15:09
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Токаренко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Акумуляторні батареї
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:57 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 15:03 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:57
Повідомлення про рішення
13.11.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.11.2025 19:22 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 12:57 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 19:22
Довідка НАЗК
21.11.2025 19:22
Повідомлення про рішення
21.11.2025 19:21
-
20.11.2025 18:50
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "3Д ТЕХ": - учасником надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який заповнений для сторони учасника, але не підписаний уповноваженою особою учасника і не містить печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - учасником надана довідка, яка містить відомості про учасника, без зазначення форми власності. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "3Д ТЕХ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації.
Створено
20.11.2025 18:49
Надати до
21.11.2025 18:49
Договір
UA-2025-11-04-011497-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1048
492 000 грн.
410 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.11.2025
Строк дії договору з
28.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (штуки)
Акумуляторні батареї
Номенклатура
Акумуляторні батареї
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "3Д ТЕХ"
Повна назва
ТОВ "3Д ТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41842811

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 18:20
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
673 950 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
673 950 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності