Показати схожі тендери

Закупівля Запчастини до комп’ютерного обладнання від Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-009415-a
Id Tender 3bd83ced02ff4aecb2a6e1e3db20b271
План UA-P-2025-11-04-005238-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 14:21
Остання зміна 26.11.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 986.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 14:19 до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 14:19
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 14:19
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 15:18
до 14.11.2025 09:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 16:32
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 09:45
до 26.11.2025 15:24
Період уточнень
з 04.11.2025 14:19 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 14:19 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 15:18 до 14.11.2025 09:45
Період кваліфікації
з 12.11.2025 15:18 до 14.11.2025 09:45
Основні параметри
Запчастини до комп’ютерного обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 986.67 грн.
Запчастини до комп’ютерного обладнання
Назва предмета закупівлі
Запчастини до комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
180 986.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1809,87
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2025 14:55
Закінчення аукціону
12.11.2025 15:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Запчастини до комп’ютерного обладнання
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Пропозиція:
172 379.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Різніченко Альона Олександрівна"
Пропозиція:
170 735 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2025 14:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Третяк Юрій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380442027554
Замовник
ЄДРПОУ
37853361
Назва (англійською мовою)
Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Повна назва
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Поштовий індекс
01044
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Запчастини до комп’ютерного обладнання
Період вимог/скарг з 13.11.2025 16:32 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 15:18 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, які подані Учасником у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі: - не правильно заповнена довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 1 до тендерної документації; - немає оригіналу або завіреної учасником копій листів із зазначенням найменування Замовника та номеру торгів у електронній системі закупівель від виробника обладнання, або його офіційного представництва на території України, який підтверджує повноваження учасника; - немає проєкту договору про закупівлю, відповідно до Додатку 3 до цієї тендерної документації. Проєкт договору має бути скріплений підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасником основних умов договору. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
13.11.2025 16:30
Повідомлення про рішення
13.11.2025 16:29
Скарги та рішення
12.11.2025 16:15
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 14:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 14:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Прошу усунути невідповідності в документах, які подані Учасником: - не правильно заповнена довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 1 до тендерної документації; - немає оригіналу або завіреної учасником копій листів із зазначенням найменування Замовника та номеру торгів у електронній системі закупівель від виробника обладнання, або його офіційного представництва на території України, який підтверджує повноваження учасника; - немає проєкту договору про закупівлю, відповідно до Додатку 3 до цієї тендерної документації. Проєкт договору має бути скріплений підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасником основних умов договору.
Створено
12.11.2025 16:14
Надати до
13.11.2025 16:14
Період вимог/скарг з 14.11.2025 09:45 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 16:32 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 09:49
Довідка НАЗК
14.11.2025 09:45
Повідомлення про рішення
14.11.2025 09:44
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-04-009415-a-c1
Підписаний і діє
Номер
71/2025
172 379.4 грн.
143 649.5 грн.
З ПДВ
Підписано
25.11.2025
Строк дії договору з
25.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Запчастини до комп’ютерного обладнання
Номенклатура
Запчастини до комп’ютерного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 5 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37853361

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21607462

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 15:24
-
26.11.2025 15:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 986.67 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442027554
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 986.67 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442027554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності