Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування службових транспортних засобів в місті Луцьк від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-007356-a
Id Tender 0e2f1b7069794e42901a058afdf9497a
План UA-P-2025-11-04-008812-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.11.2025 12:54
Остання зміна 25.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
349 515.55 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 12:51 до 12.11.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 12:51
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 12:51
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:01
до 19.11.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 16:16
до 25.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.11.2025 16:16
-
Період уточнень
з 04.11.2025 12:51 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 12:51 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:01 до 19.11.2025 16:16
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:01 до 19.11.2025 16:16
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування службових транспортних засобів в місті Луцьк
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
349 515.55 грн.
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування службових транспортних засобів в місті Луцьк
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування службових транспортних засобів в місті Луцьк
Очікувана вартість
349 515.55 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3495,16
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування службових транспортних засобів в місті Луцьк
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
134
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником за фактом надання Послуг на підставі рахунка, Акта в строк не пізніше 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами Акта.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МОТЕЛЬЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
349 237.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 12:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування службових транспортних засобів в місті Луцьк
Період вимог/скарг з 19.11.2025 16:16 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 00:01 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
19.11.2025 16:16
Повідомлення про рішення
17.11.2025 15:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП МОТЕЛЬЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Надано установчі документи учасника – для фізичних осіб-підприємців: копія паспорту не всіх сторінок, які ідентифікують особу учасника, місце її реєстрації та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до цієї Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП МОТЕЛЬЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати установчі документи учасника – для фізичних осіб-підприємців: копію паспорту всіх сторінок, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до цієї Документації.
Створено
17.11.2025 15:26
Надати до
18.11.2025 15:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
349 515.55 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
349 515.55 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності