Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент) від Комунальне підприємство "Титан".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-004923-a
Id Tender 5fac73175dd24bcd809f1e84249083ab
План UA-P-2025-11-04-005520-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 11:32
Остання зміна 26.11.2025 08:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 210 032 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 11:32 до 12.11.2025 11:33
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 11:32
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 11:32
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:33
до 14.11.2025 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 14:30
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 14:30
до 26.11.2025 08:40
Період уточнень
з 04.11.2025 11:32 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 11:32 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:33 до 14.11.2025 14:30
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:33 до 14.11.2025 14:30
Основні параметри
Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент)
Закупівля проводиться згідно вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування» (зі змінами). Місцезнаходження замовника: 69032, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Макаренка, будинок 7, Категорія замовника зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади) Мова: українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 210 032 грн.
Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент)
Примітки
більш детально у додатку №2 до тендерної документації
Очікувана вартість
4 210 032 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21050,16
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (Одиниця)
міні-навантажувач AVANT 850 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
міні-навантажувач AVANT 850 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Макаренка,7
Дата постачання по
20.12.2025 11:33
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:28
Значення, яке очікується
мін. 25
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:28
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Позиція : №2 1 (Одиниця)
ківш універсальний
Опис предмета закупівлі
ківш універсальний
Код ДК 021:2015
43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Макаренка,7
Дата постачання по
20.12.2025 11:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Можливе відстрочення платежу до 60 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
4 206 951.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 11:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шамрай Олена Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976458124
Замовник
ЄДРПОУ
19268685
Повна назва
Комунальне підприємство "Титан"
Поштовий індекс
69032
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вулиця Макаренка будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 14.11.2025 14:30 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 11:33 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 14:30
Довідка НАЗК
14.11.2025 14:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 13:28
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією: Відповідно до вимоги: 1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до п.8 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має подати: - копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. - сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)*. * замість документів учасник може надати пояснення з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про неможливість отримання цих документів з причин, передбачених законодавством України. У складі тендерної пропозиції учасник не надав сертифікати або пояснення відповідно до Додатка 2 до тендерної документації Для усунення зазначених невідповідностей, учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікати або пояснення відповідно до даних вимог тендерної документації. Учаснику для усунення зазначених невідповідностей необхідно надати документи/інформацію у строк, визначений Особливостями.
Створено
13.11.2025 13:28
Надати до
14.11.2025 13:28
Договір
UA-2025-11-04-004923-a-a1
Підписаний і діє
Номер
26/11-ВТ
4 206 951.6 грн.
3 505 793 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
міні-навантажувач AVANT 850 (або еквівалент)
Номенклатура
міні-навантажувач AVANT 850 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
ківш універсальний
Номенклатура
ківш універсальний
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Титан"
Повна назва
Комунальне підприємство "Титан"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19268685

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40995859

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 08:40
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-25-000001
Дата створення проекту
25.11.2025 09:37
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.11.2025 17:49
Дата публікації висновку про результати
01.12.2025 17:49
Дата завершення усунення порушень
05.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 505-14-97
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.11.2025 № 121-3 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.11.2025 № 121-3 Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-11-04-004923-a, яку проводить Комунальне підприємство "Титан"
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
25.11.2025 17:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «01» грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Титан» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 04.11.2025 № 213); тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; вимогу про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.11.2025 № 227; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.11.2025; договір від 26.11.2025 № 26/11-ВТ; відповідь Замовника від 28.11.2025 на запит від 26.11.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
01.12.2025 00:00
Дата публікації
01.12.2025 17:49
Документи висновку
01.12.2025 17:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент). ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-04-004923-a), яку проводить Комунальне підприємство «Титан» (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання. Вимогами пункту 8.2. Додатку № 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі та його характеристика (Технічне завдання)» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 04.11.2025 № 213) чітко передбачено документи, які підтверджують, що товар не підпадає під дію пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону: - довідка з довільній формі із зазначенням країни походження товару та обґрунтування, у якому вказано причини по яким товар не підпадає під дію пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону; - сертифікат про походження товару. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ») відсутній сертифікат про походження товару. Довідкою від 10.11.2025 № 11 учасник закупівлі ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» повідомив, що сертифікат про походження товару буде надано при поставці товару. У зв’язку з ненаданням сертифікату про походження товару, прошу надати пояснення (інформацію) щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Провідний державний аудитор Олександр ГУК
Рішеня
26.11.2025 15:03
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 15:04
-
Відповідь
Пояснення замовника у рамках процедури закупівлі UA-2025-11-04-004923-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю під час проведення моніторингу процедури закупівлі: Багатофункціональний міні-навантажувач AVANT 850 з універсальним ковшем (або еквівалент) (ДК 021:2015 код 43260000-3 « Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка») наступного змісту. Підпунктом 8.2. Додатку 2 до тендерної документації, передбачені документи, які підтверджують, що товар не підпадає під дію пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме: - довідка в довільній формі із зазначенням країни походження товару та обґрунтування, у якому вказано причини по яким товар не підпадає під дію пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону; - сертифікат про походження товару. Відповідно до ч.6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» міститься довідка від 10.11.2025 № 11, в якій зазначено, що учасник наддасть сертифікат про походження товару при поставці. Згідно з ч.3 ст. 41 Митного кодексу України сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. З вищенаведеного вбачається, що оскільки, товар є не українського походження (країною походження є Фінляндія), він повинен надаватися у цій країні. Слід зауважити, що на момент проведення відкритих торгів, учасники не можуть заздалегідь знати, чи виграють вони в тендері та чи саме вони будуть постачати предмет закупівлі, та з урахуванням наданих документів та пояснень, учасник ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не мав можливості отримати сертифікат про походження товару до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника міститься файл під назвою «8. КЕРІВНИЦТВО ЕКСПЛУАТАЦІЇ AVANT_845_850_Tier4_2024.pdf». У цьому файлі наявне керівництво по експлуатації міні навантажувача (яке є по своїй суті технічним паспортом), в якому вказано, що країною походження товару є Фінляндія. Тобто, цей документ підтверджує відповідність товару тим же об’єктивним критеріям, що і сертифікат про походження. На підставі вищезазначеного, керуючись ч.6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ». Маємо зазначити, що на сьогодні, тобто при виконанні договору, ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надало сертифікат про походження товару, виданий 20.11.2025 року, та виконало дані зобов’язання в повному обсязі. Таким чином, Замовником прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі. Додатково слід зазначити, що замовник при проведені закупівлі діє виключно у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, та з забезпеченням виконання ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: - максимальна економія, ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». Замовник переконаний в надважливості виконання вказаних принципів тим більше в умовах військової агресії російської федерації проти України та воєнного стану в Україні.»
Рішеня
28.11.2025 14:22
Замовник
Документи повідомлення
28.11.2025 14:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 210 032 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 11:33
Замовник:
Комунальне підприємство "Титан"
Контактний телефон:
+380976458124
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 210 032 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 11:33
Замовник:
Комунальне підприємство "Титан"
Контактний телефон:
+380976458124
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності