Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) від Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-004580-a
Id Tender 077aebe0a2d349858b82174848291270
План UA-P-2025-11-04-005586-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 11:20
Остання зміна 25.11.2025 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
305 677 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 11:19 до 12.11.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 11:19
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 11:19
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:00
до 18.11.2025 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 11:48
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2025 11:48
до 25.11.2025 16:38
Період уточнень
з 04.11.2025 11:19 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 11:19 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:00 до 18.11.2025 11:48
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:00 до 18.11.2025 11:48
Основні параметри
Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Докладніше про обсяг надання послуг та про вимоги до предмета закупівлі у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
305 677 грн.
Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Назва предмета закупівлі
Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
305 677 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1834,06
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 528.38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69124, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
302 069.64 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Гавриленко
Електронна пошта
Телефон
+380612788191
Замовник
ЄДРПОУ
37573712
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Поштовий індекс
69123
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
б-р Будівельників, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Період вимог/скарг з 18.11.2025 11:48 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 11:00 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 11:49
Довідка НАЗК
18.11.2025 11:48
Повідомлення про рішення
17.11.2025 11:41
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» або УЧАСНИК), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані УЧАСНИКОМ у складі його тендерної пропозиції, та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Згідно з пунктом 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ВСІХ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ВСІЄЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», далі – ДОДАТОК 2, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ «ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (надається учасником згідно з формою 1 до ДОДАТКУ 2), в якій необхідно заповнити, крім іншого, рядки «Відомості про керівника учасника - об’єднання учасників/учасника - юридичної особи (посада, П.І.Б. повністю, номер контактного телефону)» та «Контактна особа учасника - об’єднання учасників/учасника – юридичної особи/учасника – фізичної особи - підприємця, уповноважена здійснювати зв’язок з замовником (П.І.Б. повністю, номер контактного телефону)». В складі тендерної пропозиції УЧАСНИКА наданий документ - ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ від 11.11.2025 №04/78 (файл - 2. Довідка про учасника закупівлі.pdf), в якій відсутня інформація про номер контактного телефону керівника учасника - юридичної особи та номер контактного телефону контактної особи учасника – юридичної особи. ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначену невідповідність в ДОВІДЦІ ПРО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ від 11.11.2025 №04/78 та зазначити номер контактного телефону керівника учасника - юридичної особи та номер контактного телефону контактної особи учасника – юридичної особи. 2. Згідно з підпунктом 23.1 ДОДАТКУ 2 учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В складі тендерної пропозиції УЧАСНИКА наданий документ від 11.11.2025 №04/84 (файл - 10.5 Довідка про наявність працівників.pdf), зазначена в якому інформація відповідає змісту документу, який замовник вимагає у учасника процедури закупівлі у підпункті 23.1 ДОДАТКУ 2, але наданий документ УЧАСНИКА не має назви. ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначену невідповідність в документі від 11.11.2025 №04/84, а саме зазначити його назву. ?? ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
17.11.2025 11:40
Надати до
18.11.2025 11:40
Договір
UA-2025-11-04-004580-a-a1
Підписаний і діє
Номер
154
302 069.64 грн.
251 724.7 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2025
Строк дії договору з
24.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Номенклатура
Послуги з демонтажу аварійної конструкції за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 13 (ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573712

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31598841

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
305 677 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 11:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Контактний телефон:
+380612788191
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
305 677 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 11:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Контактний телефон:
+380612788191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності