Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-004501-a
Id Tender 148e095615a74f28bb0359f58525b4a3
План UA-P-2025-11-04-005071-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 11:17
Остання зміна 05.12.2025 08:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 337 523 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 11:19 до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 11:19
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 11:19
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 00:00
до 21.11.2025 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 16:28
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 16:28
до 05.12.2025 08:47
Період уточнень
з 04.11.2025 11:19 до 16.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 11:19 до 16.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 00:00 до 21.11.2025 16:28
Період кваліфікації
з 19.11.2025 00:00 до 21.11.2025 16:28
Основні параметри
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 337 523 грн.
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 337 523 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66687,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61183, Україна, Харківська область, місто Харків, Салтівський район, вулиця Соборності України, 232-В
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМФОРТНИЙ ДІМ 2000"
Пропозиція:
12 802 820.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Саріогло Станіслав
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sarioglo Stanislav
Електронна пошта
Телефон
380577252879
Замовник
ЄДРПОУ
04058516
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF LANDSCAPING, RECOVERY AND RECONSTRUCTION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF LANDSCAPING, RECOVERY AND RECONSTRUCTION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 21.11.2025 16:28 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 00:00 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 16:28
Довідка НАЗК
21.11.2025 16:28
Повідомлення про рішення
21.11.2025 16:28
Пропозиція, що перемогла
20.11.2025 16:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутній документ у форматі PDF, що сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до кінцевого бенефіціарного власника, керівника Учасника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу надані у невідповідності до вимог тендерної документації. 1.2. Відсутній гарантійний лист у довільній формі, що Субпідрядна організація, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІФТ-МАРКЕТ», зареєстрована у прийнятній країні. 1.3. Відсутній документ у форматі PDF, що сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації, Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Індустрія Стройфаворит»», не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу надані у невідповідності до вимог тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.1 розд. IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; Додаток № 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи).
Створено
20.11.2025 16:06
Надати до
21.11.2025 16:06
Договір
UA-2025-11-04-004501-a-a1
Підписаний і діє
Номер
60/25-АВР
12 802 820.4 грн.
10 669 017 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Родник–2» за адресою: місто Харків, вулиця Соборності України, 232-В (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04058516

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМФОРТНИЙ ДІМ 2000"
Повна назва
ТОВ "КОМФОРТНИЙ ДІМ 2000"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42773257

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2025 08:47
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-04-000041
Дата створення проекту
04.12.2025 11:37
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.12.2025 12:32
Дата завершення моніторингу
26.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2025 Київ № 321 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2025-11-04-004501-a 04.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2025 00:00
Документи рішення
04.12.2025 12:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 337 523 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577252879
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 337 523 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577252879
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності