Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя від Виконавчий комітет Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-04-001437-a
Id Tender d0c8be7b75094f5ba639c4d1c271242d
План UA-P-2025-11-04-001807-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.11.2025 09:49
Остання зміна 20.11.2025 09:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
426 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 09:48 до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.11.2025 09:48
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.11.2025 09:48
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00
до 14.11.2025 13:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 13:42
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 13:42
до 20.11.2025 09:09
Період уточнень
з 04.11.2025 09:48 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 04.11.2025 09:48 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00 до 14.11.2025 13:42
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00 до 14.11.2025 13:42
Основні параметри
Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
426 000 грн.
Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
Очікувана вартість
426 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4260,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 780
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
Код ДК 021:2015
45321000-3 - Термоізоляційні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 206
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТН-СТАЛЬ"
Пропозиція:
425 590.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 09:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скоріна Анастасія
Електронна пошта
Телефон
380612240160
Замовник
ЄДРПОУ
02140892
Повна назва
Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69105
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
проспект Соборний, будинок 206
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
Період вимог/скарг з 14.11.2025 13:42 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 00:00 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 13:42
Довідка НАЗК
14.11.2025 13:41
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
13.11.2025 11:52
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 09:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 09:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
- Пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в електронну систему закупівель у вигляді документів або матеріалів або інформації у спосіб та з виконанням вимог, що визначені Законом. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Скановані документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання), (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу. Додаток № 6 до тендерної документації передбачає документи (матеріали та/або інформацію), які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, в тому числі: копія Статуту зі змінами (у разі наявності) або іншого установчого документа, Копія документів, що підтверджують правомочність підпису пропозиції та укладання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення на посаду чи копія довіреності або копія іншого документа що підтверджує данні повноваження). Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності), Копію чинного Свідоцтва платника єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку, копії аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, документи, котрі підтверджують повне виконання договору, відгук від замовника, який повинен містити інформацію про номер договору, дату договору, якість наданих послуг, Розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи з охорони праці. З метою підтвердження знань відповідальної особи необхідно надати посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом, копії документів, а саме: копію штатного розпису, або копії наказів про призначення, або копії трудових книжок, або цивільно-правові угоди, які підтверджують наявність працівників Учасника, зазначених в довідці, На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном , документи, які підтверджують правові підстави володіння/користування складом 1. Надати: завірену належним чином копію Статуту, копію наказу про призначення директора, копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, копію Витягу з рееєстру платників єдиного податку.,копію договору № 0354/01 від 04 червня 2024 року, копію акту надання послуг № 156 від 07 липня 2025 року, копію листа відгука № 88 від 11.07.2025 року, копію договору № 21-2025-01 про надання послуг техніки від 21.01.2025 року, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ, копію договору суборенди № 09-08/24 нежитлового приміщення від 09 серпня 2024 року, копію наказу № 03 про організацію охорони праці від 01.08.2025 року, копію положення про систему управління охороною праці, копію витягу з протоколу № 464-25/ПБ засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки, копію витягу з протоколу № 937-25 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 08 серпня 2025 року, копію посвідчення № 17197 про перевірку знань х питань охорони праці, копію відомості про перевірку знань, копію посвідчення № 3089/ПБ про проходження навчання з питань пожежної безпеки, копію рішення № 1 засновника ТОВ «РНТ-СТАЛЬ» від 25 липня 2024 року, копію цивільно-правового договору № 0109 від 01 вересня 2025 року.
Створено
13.11.2025 11:51
Надати до
14.11.2025 11:51
Договір
UA-2025-11-04-001437-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2141/25-П
425 590.3 грн.
425 590.3 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.11.2025
Строк дії договору з
20.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
Номенклатура
Послуги з поточного аварійного ремонту фасаду(термомодернізація) будівлі міської ради по просп. Соборному, 206 у м. Запоріжжя
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02140892

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТН-СТАЛЬ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТН-СТАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45570590

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 09:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
426 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Контактний телефон:
380612240160
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
426 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Контактний телефон:
380612240160
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності