Звернення:
За тендером : Картриджі
Тема:
СКАРГА
Зміст:
Шановний замовнику! В даній закупівлі Ви порушуєте купу норм ЗУ про публічні закупівлі:
1. "Довідку довільної форми, про наявність в Учасника закупівлі, власного сервісного центру в м. Києві та зазначити адреси, контактний телефон або авторизованого сервісного центру виробника обладнання (його офіційного дистриб’ютора в Україні), розташованого в м. Києві та надати копію чинного договору, що підтверджує партнерські відносини". - чому учасник має мати САМЕ в Києві сервісний центр, чому не можливо виконати сервісне обслуговування з іншого міста України? Ми, що живемо в каменному віці, що треба пішки йти і нести товар до нього?
2. "У разі, якщо пропонуються неоригінальні витратні матеріали, надати оригінал або завірену копію листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника обладнання в Україні (витратні матеріали до яких пропонуються для використання) для підтвердження сумісності з обладнанням, та відповідності технічно-якісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним в Технічних вимогах даної тендерної документації. Лист повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері". Є вже стала практика задоволення скарг по таким вимогам -зазначена умова є антиконкурентною оскільки фактично унеможливлює пропозицію на закупівлю еквівалентних товарів, оскільки за наявності зазначеної антиконкурентної вимоги на закупівлю можуть бути запропоновані тільки товари вказаних виробників в Вашій таблиці. Виробники витратних матеріалів, які зазначені в табліці додатку, є суб’єктами господарювання, метою діяльності яких є отримання прибутку шляхом виробництва та продажу товарів САМЕ власного виробництва, а тому АНТИКОНКУРЕНТНОЮ є умова, що пропозиція на закупівлю товарів інших виробників має бути погоджена виробниками витратних матеріалів. Існує практика задоволених скарг по аналогічним вимогам - UA-2024-11-18-006758-a, UA-2024-11-22-017178-a, UA-2024-10-22-010456-a - просимо ознайомитись та внести зміни до тенд. документації.
3. "Відповідно до інструкцій (технічна документація на пристрої друку) виробника, під час експлуатації такої техніки необхідно використовувати витратні матеріали (картриджі), що дозволені до використання виробником". - а якщо техніка не на гарантії вже, то Ви всеодно маєте передати кошти держави Xerox, НР та Canon - бо вони ПРИВАТНІ компанії, які зацікавлені в отриманні СВОГО прибутку та пишуть рекомендації.
4. "Крім того, частина друкуючих пристроїв, для яких здійснюється закупівля товару перебуває на гарантійному та післягарантійному обслуговуванні". - яка частина? Чому під всі картрижі тоді робите вимогу про оригінальність? Це порушення законодавства і трата бюджету України на погляди/думки/бачення працівника, який не дотримується законодавства.
Просимо внести зміни та провести торги відповідно до законодавства, а не штучно звужувати та дискримінувати потенційних учасників.
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 20:38