Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30 від ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-03-014109-a
Id Tender 49a4ef4740384c318b0ca3aaeda09337
План UA-P-2025-11-03-016836-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.11.2025 17:12
Остання зміна 24.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
446 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2025 17:10 до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2025 17:10
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2025 17:10
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00
до 18.11.2025 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 16:45
до 24.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.11.2025 11:54
-
Період уточнень
з 03.11.2025 17:10 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 03.11.2025 17:10 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00 до 18.11.2025 11:54
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00 до 18.11.2025 11:54
Основні параметри
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
446 300 грн.
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Очікувана вартість
446 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4463,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11700, Україна, Житомирська область, Звягель, вулиця Франка Івана будинок 30
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги на підставі наданих документів, підписаних Сторонами та затверджених печатками актів приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) може здійснюватись до 10 (десяти) банківських днів з моменту надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГАВРИЛЮК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Пропозиція:
441 935 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сергіївна Алексейчук
Електронна пошта
Телефон
+380689584988
Сайт:
http://nv-school5.edukit.zt.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
22060215
Повна назва
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Франка Івана, буд. 30
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Період вимог/скарг з 12.11.2025 16:45 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 00:00 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2025 16:45
Довідка НАЗК
12.11.2025 16:45
Повідомлення про рішення
11.11.2025 15:43
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "ГАВРИЛЮК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" Перелік виявлених невідповідностей: 1. Вимоги п.3 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та п.3 Додатку 4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції":Проект договору про закупівлю міститься у додатку 1 цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний проект договору). Учасником надано не підписану скановану копію проекту договору. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Надати підписаний Проект договору про закупівлю, який міститься у додатку 1 до тендерної документації. 2. Вимоги п.3 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та п.4 Додатку 4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно додатку 1 до цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний порядок змін умов договору). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав підписаний порядок змін умов договору. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Надати підписаний порядок змін умов договору, який міститься у додатку 1 до тендерної документації.. 3. Вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п.7 Додатку 4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору. Учасником надано скановану копію аналогічного договору №1 від 01 квітня 2024 року між ТОВ "РАДІАТО-УКРАЇНА" та ФОП Гаврилюк Наталією Олексіївною, в якому не вказана сума договору, натомість в наданій учасником Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закуплі договору Вих. №4 від 10.11.2025 року, вказана сума договору-45 000,00 грн., а також лист-відгук від ТОВ "РАДІАТО-УКРАЇНА" Вих.№16/07-1 від 16.07.2025 року, в якому не вказано суму договору. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ (договір або акт виконаних робіт або калькуляцію...) де вказана сума договору- 45 000,00 грн., лист-відгук від ТОВ "РАДІАТО-УКРАЇНА" Вих.№16/07-1 від 16.07.2025 року згідно аналогічного договору №1 від 01 квітня 2024 року, де має бути вказана (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму (45000,00 грн) договору та дотримання учасником умов договору.
Створено
11.11.2025 15:41
Надати до
12.11.2025 15:41
Період вимог/скарг з 18.11.2025 11:54 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 11:25 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
18.11.2025 11:54
Повідомлення про рішення
18.11.2025 11:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
446 300 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380689584988
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
446 300 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380689584988
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності