Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив) від ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-03-012594-a
Id Tender 00d5fc5c8b214c45bb508317a27f4d9f
План UA-P-2025-10-31-009352-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.11.2025 16:17
Остання зміна 20.11.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
921 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2025 16:17 до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2025 16:17
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2025 16:17
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2025 13:31
до 14.11.2025 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 11:02
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 11:13
до 20.11.2025 17:00
Період уточнень
з 03.11.2025 16:17 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 03.11.2025 16:17 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2025 13:31 до 14.11.2025 11:13
Період кваліфікації
з 11.11.2025 13:31 до 14.11.2025 11:13
Основні параметри
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
921 000 грн.
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
Очікувана вартість
921 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4605,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2025 13:08
Закінчення аукціону
11.11.2025 13:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Поплавський Андрій Вікторович"
Пропозиція:
912 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Павлик Ірина Володимирівна"
Пропозиція:
888 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.11.2025 13:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лесенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442350787
Замовник
ЄДРПОУ
25695762
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 50-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
Період вимог/скарг з 13.11.2025 11:02 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 13:31 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
13.11.2025 10:53
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.11.2025 09:25
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 13:31
Витяг з ЄДР
11.11.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛИК ІРИНИ ВОЛОДИМИРІВНИ (РНОКПП 2533510606), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-03-012594-a: ? на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у пункті 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі мав надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Аналогічним вважається договір на послуги з організації заходів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договорів зазначених в довідці Учасник мав надати копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів (актів виконаних робіт, платіжних інструкцій та/або банківських виписок) на підтвердження виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці, позитивні відгуки про Учасника від контрагентів по наданим договорам, візуальні приклади (портфоліо) продуктів виготовлених в рамках виконання аналогічних договорів. Учасником надана довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вих. № 3 від 10.11.2025) з інформацією щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Проте в довідці неправильно зазначена дата договору (позиція № 2 в довідці), що не відповідає договору, копію якого Учасник надав для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (Договору № 2025-27 від 07 жовтня 2025 року). На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договору договорів Учасник надав Договір № 110925-ТД від 11 вересня 2025 року. Водночас до наданого договору не надані платіжні інструкції та/або банківські виписки. Також Учасник надав Договір № 2025-27 від 07 жовтня 2025 року та Додаток 1 і Додаток 2 до нього (позиція № 2 в довідці). Проте Додаток 1 та Додаток 2 до договору не містять реквізити договору (номер та дату договору) до якого вони складені. Крім того до наданого Договору № 2025-27 від 07 жовтня 2025 року не надані платіжні інструкції та/або банківські виписки). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, із зазначенням дати договору, що відповідає даті договору, а саме: Договору № 2025-27 від 07 жовтня 2025 року, копію якого Учасник надав для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Надати платіжні інструкції та/або банківські виписки на загальну суму за Договором № 110925-ТД від 11 вересня 2025 року. До Договору № 2025-27 від 07 жовтня 2025 надати оформлені належним чином Додаток 1 та Додаток 2, із зазначенням реквізитів договору (номеру та дати) до якого вони складені. Також до Договору № 2025-27 від 07 жовтня 2025 року надати платіжні інструкції та/або банківські виписки. Загальна сума за актами наданих послуг та загальна сума оплат (платіжних інструкцій та/або банківських виписок за договорами) мають відповідати загальній сумі договору, що є підтвердженням його виконання. Або надати нову довідку в довільній формі з інформацією про виконання не менше двох (інших) аналогічних за предметом закупівлі договорів Аналогічними вважаються договори на послуги з організації заходів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договорів, зазначених в довідці, надати копії договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів (актів виконаних робіт, платіжних інструкцій та/або банківських виписок), позитивні відгуки про Учасника від контрагентів по наданим договорам, візуальні приклади (портфоліо) продуктів виготовлених в рамках виконання аналогічних договорів.
Створено
12.11.2025 09:25
Надати до
13.11.2025 09:25
Період вимог/скарг з 14.11.2025 11:13 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 11:02 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 11:13
Довідка НАЗК
14.11.2025 11:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 11:03
Витяг з ЄДР
13.11.2025 11:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-03-012594-a-a1
Підписаний і діє
Номер
20/11/1
912 000 грн.
912 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.11.2025
Строк дії договору з
20.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
Номенклатура
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги із забезпечення проведення загальноміського (протокольного) заходу з нагородження найкращих волонтерських та громадських ініціатив)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25695762

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Поплавський Андрій Вікторович"
Повна назва
ФОП "Поплавський Андрій Вікторович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3397109755

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 17:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
921 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
921 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності