Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАВІТРЕК» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 38350582) (далі – ТОВ «НАВІТРЕК»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію.
Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації.
1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 ПУНКТУ 1.1 РОЗДІЛУ І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
1.1.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації.
1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі.
1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І.
1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором.
Учасником – ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «1.1. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf», - довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Форма І «Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (Вих. № 300/1 від «10» листопада 2025 р.) (далі – Довідка І).
У рядку за № 1 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки І зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер, а саме: «Договір № 0710/24-01 на поставку обладнання від 07 жовтня 2024 року».
У рядку за № 1 третьої графи таблиці Довідки І, серед іншого, зазначено інформацію про предмет договору: «Договір на поставку Обладнання для Системи вимірювання палива «Навітрек»: - Рівнемір магнітострикційний «Navitrack MSL-01 Ex»; - Модуль прийому та обробки сигналів «Navitrack»; - Рівнемір магнітострикційний «SYW-A1»; - Монтаж обладнання системи вимірювання палива».
За умовами підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасником - ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.2.1. Договір поставки Сан Логістик.pdf») оригінал договору, а саме: «Договір № 0710/24-01 на поставку обладнання», укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАВІТРЕК» (Постачальник за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОІДАЛЬНІСТЮ «САН ЛОГІСТИК» (Покупець за договором)», 07 жовтня 2024 року (далі – ДОГОВІР № 0710/24-01).
Пунктом 1.1 розділу 1 «Предмет договору» ДОГОВОРУ № 0710/24-01 встановлено: «1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця обладнання для Системи вимірювання палива «Навітрек», далі «Обладнання», на умовах, в асортименті, кількості та за цінами згідно з попередньою домовленістю Сторін, зазначених у Додатках і/або Додаткових угодах до цього Договору, що є невід’ємною частиною, за видатковими накладними, а Покупець зобов’язується прийняти Обладнання і своєчасно оплатити його».
Разом з цим, ДОГОВІР № 0710/24-01 містить додатки, зокрема: «ДОДАТОК № 1 до Договору на поставку обладнання № 0710/24-01 від 07 жовтня 2024 року» (далі – Додаток № 1) та «ДОДАТОК № 2 до Договору на поставку обладнання № 0710/24-01 від 07 жовтня 2024 року» (далі – Додаток № 2), в яких, серед іншого, зазначено «Найменування обладнання», відповідно:
- «Рівнемір магнітострикційний «Navitrack MSL-01»**», кількість: 4 шт;
- «Модуль прийому та обробки сигналів «Navitrack», кількість: 1 шт;
- «Магнітострикційний зонд «SYW-A1», кількість: 3 шт;
- «Модуль прийому та обробки сигналів «Navitrack», кількість: 2 шт.
У свою чергу, за умовами підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасником - ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.3.1. Видаткові+акти_Сан Логістик.pdf») видаткові накладні, а саме: «ВИДАТКОВА НАКЛАДНА № 429 від 24 жовтня 2024 р.» до договору № 0710/24-01 від 07.10.2024» (далі – Накладна № 429) та «ВИДАТКОВА НАКЛАДНА № 484 від 10 грудня 2024 р.» до договору № 0710/24-01 від 07.10.2024» (далі – Накладна № 484), в яких, серед іншого, зазначено «Товар», а саме, відповідно:
- «Рівнемір магнітострикційний «Navitrack MSL-01 Ex», кількість: 4 шт;
- «Модуль прийому та обробки сигналів «NaviTrack», кількість:1 шт;
- «Магнітострикційний зонд «SYW-A1», кількість: 3 шт;
- «Модуль прийому та обробки сигналів «NaviTrack», кількість: 2 шт.
Але, Додаток № 1, Додаток № 2 та Накладна № 429, Накладна № 484 до ДОГОВОРУ № 0710/24-01 не містять найменування Обладнання (товару), що вказаний учасником у рядку за № 1 третьої графи таблиці Довідки І, а саме: «Рівнемір магнітострикційний «SYW-A1», що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині.
Разом з цим, у рядку за № 2 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки І зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер, а саме: «Договір № 505/21-01 на поставку обладнання від 05 травня 2021 року».
Однак, тендерна пропозиція учасника – ТОВ «НАВІТРЕК» не містить договору, саме за № 505/21-01, натомість у складі тендерної пропозиція учасника – ТОВ «НАВІТРЕК» міститься договір за № 0505/21-01, що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині.
ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАВІТРЕК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель у відповідності до вимог пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації.
2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї.
Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації.
За умовами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учасником - ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «5.4. Форма Загальні відомості.pdf») довідку, а саме: «ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (Вих. № 300/5 від «10» листопада 2025 р.) (далі – Довідка ІІ).
Згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи.
Також, вимогами пунктів 10 та 11 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію, а саме:
- у пункті 10: «Власне ім’я, прізвище особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, для учасника юридичної особи - посада особи»;
- у пункті 11: «Власне ім’я, прізвище особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі, для учасника юридичної особи - посада особи».
Однак Довідка ІІ, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про правовий статус учасника, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації та посади особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі від імені учасника, що вимагалося у пунктах 10 та 11 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пунктів 4, 10, 11 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації в цій частині.
Крім цього, згідно з вимогами підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати гарантійний лист яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
За умовами підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «НАВІТРЕК» надано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «5.6. Гарантійний лист відсутність економічних обмежувальних заходів.pdf) гарантійний лист, а саме: «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ» (Вих. № 300/6 від «10» листопада 2025 р.) (далі – ЛИСТ).
У наданому ЛИСТІ учасник зазначає: «Ми, ТОВ «НАВІТЕК» гарантуємо та підтверджуємо, що: не перебуваємо під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Однак, учасник - ТОВ «НАВІТРЕК» у ЛИСТІ підтверджує виконання вимог підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації лише щодо учасника (ТОВ «НАВІТЕК»), а гарантії щодо засновника(ів) учасника, кінцевого(их) бенефеціар(ів) учасника, предмета закупівлі, запропонованого на торги, - відсутні, що не відповідає вимогам підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині.
ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАВІТРЕК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати:
- довідку, складену за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації: «Загальні відомості про учасника», заповнену з урахуванням вимог пунктів 4, 10, 11 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації та підпункту 5.4 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації учасника;
- гарантійний лист у відповідності до вимог підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації.
3) Також слід, зазначити про те, що за умовами пункту 3 розділу «ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку 1.1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «НАВІТРЕК» подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «3.1.1.7. Тех характеристики ЕМ (ТК4100).pdf») документ (лист) (Вих. № 270624/1 Від 27.06.2024) (далі – ДОКУМЕНТ), в якому міститься інформація:
«Ми, компанія ТОВ «ВП СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ», в особі Директора Зайченка І. А. даним листом повідомляємо, що Смарт-карта EM-Marine 0,8мм (чип TK4100), є товаром власного виробництва, та має наступні технічні характеристики:
• • Чіп – ТК4100
• • Товщина – 0,8 мм
• • Робоча частота – 125 кГц
• • Стандарт ISO – ISO18000-2
• • Обсяг пам’яті – 40 біт
Найменування «ТК4100» позначає назву чіпу, який використовується у картах EM-Marine, які працюють за стандартом ISO18000-2 та мають робочу частоту 125 кГц.».
Однак, неможливо встановити, яким саме документом є цей наданий ДОКУМЕНТ: чи то паспорт чи декларація про відповідність/якості, встановлених для даного типу товару чи інструкція/настанова/керівництво з експлуатації передбаченої заводом-виробником.
ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАВІТРЕК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, у відповідності до підпункту 3 розділу «ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку 1.1 до тендерної документації