Показати схожі тендери
Закупівля Обладнання паливороздавального комплексу: паливороздавальна колонка двостороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів; паливороздавальна колонка одностороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; рівнемір магнітострикційний, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38422000-9 Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів; електронна заправна карта, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-03-010211-a
Id Tender 68a0ba47be454f68b24d508a233293fa
План UA-P-2025-11-03-011745-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.11.2025 15:03
Остання зміна 04.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 379 691.92 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2025 15:05 до 11.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2025 15:05
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2025 15:05
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 14:11
до 28.11.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 13:12
до 04.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.11.2025 15:10
-
Період уточнень
з 03.11.2025 15:05 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 03.11.2025 15:05 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 14:11 до 28.11.2025 15:10
Період кваліфікації
з 12.11.2025 14:11 до 28.11.2025 15:10
Основні параметри
Обладнання паливороздавального комплексу: паливороздавальна колонка двостороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів; паливороздавальна колонка одностороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; рівнемір магнітострикційний, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38422000-9 Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів; електронна заправна карта, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 379 691.92 грн.
Обладнання паливороздавального комплексу: паливороздавальна колонка двостороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів; паливороздавальна колонка одностороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; рівнемір магнітострикційний, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38422000-9 Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів; електронна заправна карта, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів
Назва предмета закупівлі
Обладнання паливороздавального комплексу: паливороздавальна колонка двостороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів; паливороздавальна колонка одностороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; рівнемір магнітострикційний, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38422000-9 Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів; електронна заправна карта, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів
Очікувана вартість
6 379 691.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31898,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2025 13:42
Закінчення аукціону
12.11.2025 14:11
Позиція : №1 4 (штуки)
Паливороздавальна колонка двостороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка двостороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки
Опис предмета закупівлі
Пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки
Код ДК 021:2015
38421000-2 - Прилади для вимірювання витрати рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №4 500 (штуки)
Електронна заправна карта
Опис предмета закупівлі
Електронна заправна карта
Код ДК 021:2015
38421000-2 - Прилади для вимірювання витрати рідин і газів
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61045, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Доброчинців (Дербентська), 152
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61045, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Доброчинців (Дербентська), 152
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 104
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 104
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №9 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, м. Харків, пр-т Ювілейний, 28-А
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, м. Харків, пр-т Ювілейний, 28-А
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сергія Борсукова (Маршала Федоренка), 3
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №12 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сергія Борсукова (Маршала Федоренка), 3
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №13 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61020, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Метизний, 14
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №14 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61020, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Метизний, 14
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №15 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61089, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Таджицька, 19
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №16 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61089, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Таджицька, 19
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №17 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61016, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Добродецького, 13-А
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №18 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61016, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Добродецького, 13-А
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №19 2 (штуки)
Паливороздавальна колонка одностороння
Опис предмета закупівлі
Паливороздавальна колонка одностороння
Код ДК 021:2015
38421110-6 - Витратоміри
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Основ’янська, 17
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №20 2 (штуки)
Рівнемір магнітострикційний
Опис предмета закупівлі
Рівнемір магнітострикційний
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Основ’янська, 17
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Попередня оплата (аванс) у розмірі 80 % від загальної суми кожної партії товару на підставі поданої заявки, здійснюється на строк не більше ніж 90 календарних днів, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку від Постачальника на передплату
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: видаткової (видаткових) накладної (накладних) та акту (-ів) надання послуг протягом 360 (триста шістдесяти) календарних днів з моменту поставки (відвантаження) Товару (партії Товару)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПЕТРОЛАЙН"
Пропозиція:
5 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНВЕЛ"
Пропозиція:
6 206 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТРЕК"
Пропозиція:
6 211 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2025 13:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Дьомочкін
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oleg Domochkin
Електронна пошта
Телефон
380933778912
Замовник
ЄДРПОУ
03359182
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Москалівська, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання паливороздавального комплексу: паливороздавальна колонка двостороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; пульт дистанційного керування паливороздавальної колонки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів; паливороздавальна колонка одностороння, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38421110-6 Витратоміри; рівнемір магнітострикційний, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 38422000-9 Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів; електронна заправна карта, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 38421000-2 Прилади для вимірювання витрати рідин і газів
Період вимог/скарг з 19.11.2025 13:12 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 14:11 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей|Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
19.11.2025 13:12
Повідомлення про рішення
17.11.2025 09:35
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 35081104) (далі - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 ПУНКТУ 1.1 РОЗДІЛУ І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка про виконання аналаогічного договору.pdf», - довідку у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (Вих. № 251107/4 від 07.11.225 р.) (далі – Довідка І); У відповідності до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно зазначити: - у третій графі таблиці форми І - предмет договору, строк дії договору, ціну договору; - у четвертій графі таблиці форми І - назву та адресу замовника/покупця, його код згідно з ЄДРПОУ, П.І.Б. керівника (для юридичної особи) або П.І.Б. фізичної особи, номер телефону. Однак, у Довідці І не міститься інформація щодо строку дії договору, ціни договору за аналогічним договором зазначеним учасником у другій графі таблиці Довідки І. Також, у Довідці І відсутня інформація про П.І.Б. керівника та код згідно з ЄДРПОУ покупця, який вказаний у четвертій графі таблиці Довідки І, а саме: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ». Учасником - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» у другій графі «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки І зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер, а саме: «Договір № 230111/1 від 11.01.023». Учасником - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «Договір + ВН+ відгук ОШБУ (1).pdf»: - за умовами підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, - копію договору, а саме: «ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРУ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ № 230111/1, укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛАЙН» (ПОСТАЧАЛЬНИК за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ (ПОКУПЕЦЬ за договором)», 11 січня 2023 р. (далі – ДОГОВІР № 230111/1); - за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, - лист-відгук, а саме: «Лист-відгук», наданий ТОВ «ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» (далі – ВІДГУК) щодо ДОГОВОРУ № 230111/1, зазначеного у Довідці І. Також слід зазначити, що у третій графі таблиці Довідки І зазначено предмет договору: «Модуль зберігання палива контейнерного типу 20 м3, односекційний, одностінний, 4 м, ПРК опція ТУ У 28.1-35081104-003:2020, Колонка паливороздавальна 1 КЕД СТЕЛА Д/220/70/05-І, Рівнемір магнітострикційний 485/Ехd/SS/K Single Pipe /NPT 3/4" довжиною 2500 мм, Ключ доступу електронний Petroline - картка водія». У свою чергу, пунктом 1.1 розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ. УМОВИ ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ ТА НАДАНЯ ПОСЛУГ» ДОГОВОРУ № 230111/1 встановлено: «1.1. Постачальник зобов’язується: 1) передати у власність Покупцеві товар за ціною, в асортименті та кількості відповідно до специфікації (специфікацій) до цього Договору; 2) надати Покупцеві послуги за переліком та ціною відповідно до специфікації (специфікацій) до цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей товар та послуги і у визначеному Сторонами порядку оплатити їх вартість». Натомість, у третій графі таблиці СПЕЦИФІКАЦІЇ № 1 до ДОГОВОРУ № 230111/1 від 11.01.20203 р. міститься інформація про товар, а саме зазначено: «Модуль зберігання палива контейнерного типу 20 м3, односекційний, одностінний, 4 м, ПРК опція ТУ У 28.1-35081104-003:2020, Колонка паливороздавальна 1 КЕД СТЕЛА Д/220/70/05-І, Рівнемір магнітострикційний 485/Ехd/SS/K Single Pipe /NPT 3/4" довжиною 2500 мм, Ключ доступу електронний Petroline - картка водія Калібрування резервуара (об’ємний метод) Монтажні та пусконалагоджувальні роботи (за місцем знаходження об’єкту замовника)». До того, умовами пункту 2.5 розділу 2 ДОГОВОРУ № 230111/1 встановлено: «2.5. Загальна сума Договору складається з вартості всіх специфікацій (рахунків на оплату) до цього Договору.». Згідно з вимогами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації у листі-відгуку повинно бути обов’язково зазначено інформацію: номер договору та дата його укладення, предмет договору, ціна договору, строку дії договору, посада, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Своєю чергою, у ВІДГУКУ вказано інформацію про предмет ДОГОВОРУ № 230111/1, як і у Довідці І, а саме: «Модуль зберігання палива контейнерного типу 20 м3, односекційний, одностінний, 4 м, ПРК опція ТУ У 28.1-35081104-003:2020, Колонка паливороздавальна 1 КЕД СТЕЛА Д/220/70/05-І, Рівнемір магнітострикційний 485/Ехd/SS/K Single Pipe /NPT 3/4" довжиною 2500 мм, Ключ доступу електронний Petroline - картка водія». Разом з цим, ВІДГУК не містить інформації про ціну та строку дії ДОГОВОРУ № 230111/1, що передбачено вимогами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель у відповідності до вимог підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.1 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати оригінал або копію статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Однак, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» не містить оригінал або копії статуту чи іншого установчого документу, що не відповідає вимогам підпункту 5.1 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Крім цього, згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації. За умовами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учасником - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: « Загальні відомості про учасника.pdf») довідку, а саме: «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (далі – Довідка ІІ). Згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи. Однак Довідка ІІ, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про правовий статус учасника, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації в цій частині. Також згідно з пунктом 9 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити відомості про керівника учасника-юридичної особи (власне ім’я, прізвище, посада, контактний телефон). Але Довідка ІІ не містить інформації про контактний телефон керівника учасника, що не відповідає вимогам пункту 9 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації в цій частині. Згідно з вимогами підпункту 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації, відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. Однак у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» такий гарантійний лист відсутній, що не відповідає вимогам підпункту 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - документи у відповідності до вимог підпункту 5.1 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації; - довідку, складену за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації: «Загальні відомості про учасника», заповнену з урахуванням вимог пункту 4 та пункту 9 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації та підпункту 5.4 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації учасника; - гарантійний лист у відповідності до вимог підпункту 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації
Створено
17.11.2025 09:35
Надати до
18.11.2025 09:35
Період вимог/скарг з 20.11.2025 15:28 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 13:12 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей|Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.11.2025 15:28
Повідомлення про рішення
19.11.2025 13:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНВЕЛ» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 44788752) (далі – ТОВ «ВІНВЕЛ»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 ПУНКТУ 1.1 РОЗДІЛУ І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ «ВІНВЕЛ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «02_Довідка аналогічні договори.pdf», - довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (№В081125-1 08.11.2025) (далі – Довідка І). У рядках за №№ 1-3 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки І зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер за трьома договорами відповідно, а саме: «Договір № 120523-1 від 12.05.2023»; «Договір № В250724-1 від 25.07.2024»; «Договір № 12-06-2025 від 12.06.2025». Однак, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ВІНВЕЛ» не містить інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів,вказаних учасником у Довідці І, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ВІНВЕЛ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі трьох договорів,вказаних учасником у Довідці І, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель у відповідності до вимог підпунктів 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації. За умовами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учасником - ТОВ «ВІНВЕЛ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «08_Загальні відомості про учасника.pdf») довідку, а саме: «ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (№В081125-7 08.11.2025) (далі – Довідка ІІ). Згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи. Однак Довідка ІІ, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про правовий статус учасника, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації в цій частині. Крім цього, згідно з вимогами підпункту 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації, відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. Однак у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ВІНВЕЛ» такий гарантійний лист відсутній, що не відповідає вимогам підпункту 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ВІНВЕЛ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - довідку, складену за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації: «Загальні відомості про учасника», заповнену з урахуванням вимог пункту 4 та пункту 9 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації та підпункту 5.4 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації учасника; - гарантійний лист у відповідності до вимог підпункту 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації
Створено
19.11.2025 13:23
Надати до
20.11.2025 13:23
Період вимог/скарг з 28.11.2025 15:10 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 15:28 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
28.11.2025 15:10
Повідомлення про рішення
25.11.2025 21:11
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 15:56
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих цим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «НАВІТРЕК» до 20 (двадцяти) робочих днів
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 15:56
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАВІТРЕК» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 38350582) (далі – ТОВ «НАВІТРЕК»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 ПУНКТУ 1.1 РОЗДІЛУ І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «1.1. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf», - довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Форма І «Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (Вих. № 300/1 від «10» листопада 2025 р.) (далі – Довідка І). У рядку за № 1 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки І зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер, а саме: «Договір № 0710/24-01 на поставку обладнання від 07 жовтня 2024 року». У рядку за № 1 третьої графи таблиці Довідки І, серед іншого, зазначено інформацію про предмет договору: «Договір на поставку Обладнання для Системи вимірювання палива «Навітрек»: - Рівнемір магнітострикційний «Navitrack MSL-01 Ex»; - Модуль прийому та обробки сигналів «Navitrack»; - Рівнемір магнітострикційний «SYW-A1»; - Монтаж обладнання системи вимірювання палива». За умовами підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасником - ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.2.1. Договір поставки Сан Логістик.pdf») оригінал договору, а саме: «Договір № 0710/24-01 на поставку обладнання», укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАВІТРЕК» (Постачальник за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОІДАЛЬНІСТЮ «САН ЛОГІСТИК» (Покупець за договором)», 07 жовтня 2024 року (далі – ДОГОВІР № 0710/24-01). Пунктом 1.1 розділу 1 «Предмет договору» ДОГОВОРУ № 0710/24-01 встановлено: «1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця обладнання для Системи вимірювання палива «Навітрек», далі «Обладнання», на умовах, в асортименті, кількості та за цінами згідно з попередньою домовленістю Сторін, зазначених у Додатках і/або Додаткових угодах до цього Договору, що є невід’ємною частиною, за видатковими накладними, а Покупець зобов’язується прийняти Обладнання і своєчасно оплатити його». Разом з цим, ДОГОВІР № 0710/24-01 містить додатки, зокрема: «ДОДАТОК № 1 до Договору на поставку обладнання № 0710/24-01 від 07 жовтня 2024 року» (далі – Додаток № 1) та «ДОДАТОК № 2 до Договору на поставку обладнання № 0710/24-01 від 07 жовтня 2024 року» (далі – Додаток № 2), в яких, серед іншого, зазначено «Найменування обладнання», відповідно: - «Рівнемір магнітострикційний «Navitrack MSL-01»**», кількість: 4 шт; - «Модуль прийому та обробки сигналів «Navitrack», кількість: 1 шт; - «Магнітострикційний зонд «SYW-A1», кількість: 3 шт; - «Модуль прийому та обробки сигналів «Navitrack», кількість: 2 шт. У свою чергу, за умовами підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасником - ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.3.1. Видаткові+акти_Сан Логістик.pdf») видаткові накладні, а саме: «ВИДАТКОВА НАКЛАДНА № 429 від 24 жовтня 2024 р.» до договору № 0710/24-01 від 07.10.2024» (далі – Накладна № 429) та «ВИДАТКОВА НАКЛАДНА № 484 від 10 грудня 2024 р.» до договору № 0710/24-01 від 07.10.2024» (далі – Накладна № 484), в яких, серед іншого, зазначено «Товар», а саме, відповідно: - «Рівнемір магнітострикційний «Navitrack MSL-01 Ex», кількість: 4 шт; - «Модуль прийому та обробки сигналів «NaviTrack», кількість:1 шт; - «Магнітострикційний зонд «SYW-A1», кількість: 3 шт; - «Модуль прийому та обробки сигналів «NaviTrack», кількість: 2 шт. Але, Додаток № 1, Додаток № 2 та Накладна № 429, Накладна № 484 до ДОГОВОРУ № 0710/24-01 не містять найменування Обладнання (товару), що вказаний учасником у рядку за № 1 третьої графи таблиці Довідки І, а саме: «Рівнемір магнітострикційний «SYW-A1», що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Разом з цим, у рядку за № 2 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки І зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер, а саме: «Договір № 505/21-01 на поставку обладнання від 05 травня 2021 року». Однак, тендерна пропозиція учасника – ТОВ «НАВІТРЕК» не містить договору, саме за № 505/21-01, натомість у складі тендерної пропозиція учасника – ТОВ «НАВІТРЕК» міститься договір за № 0505/21-01, що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАВІТРЕК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель у відповідності до вимог пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації. За умовами підпункту 5.4 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учасником - ТОВ «НАВІТРЕК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «5.4. Форма Загальні відомості.pdf») довідку, а саме: «ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (Вих. № 300/5 від «10» листопада 2025 р.) (далі – Довідка ІІ). Згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи. Також, вимогами пунктів 10 та 11 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію, а саме: - у пункті 10: «Власне ім’я, прізвище особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, для учасника юридичної особи - посада особи»; - у пункті 11: «Власне ім’я, прізвище особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі, для учасника юридичної особи - посада особи». Однак Довідка ІІ, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про правовий статус учасника, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації та посади особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі від імені учасника, що вимагалося у пунктах 10 та 11 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пунктів 4, 10, 11 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації в цій частині. Крім цього, згідно з вимогами підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно подати гарантійний лист яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». За умовами підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «НАВІТРЕК» надано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «5.6. Гарантійний лист відсутність економічних обмежувальних заходів.pdf) гарантійний лист, а саме: «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ» (Вих. № 300/6 від «10» листопада 2025 р.) (далі – ЛИСТ). У наданому ЛИСТІ учасник зазначає: «Ми, ТОВ «НАВІТЕК» гарантуємо та підтверджуємо, що: не перебуваємо під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Однак, учасник - ТОВ «НАВІТРЕК» у ЛИСТІ підтверджує виконання вимог підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації лише щодо учасника (ТОВ «НАВІТЕК»), а гарантії щодо засновника(ів) учасника, кінцевого(их) бенефеціар(ів) учасника, предмета закупівлі, запропонованого на торги, - відсутні, що не відповідає вимогам підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАВІТРЕК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - довідку, складену за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації: «Загальні відомості про учасника», заповнену з урахуванням вимог пунктів 4, 10, 11 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 1.2 до тендерної документації та підпункту 5.4 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації учасника; - гарантійний лист у відповідності до вимог підпункту 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації. 3) Також слід, зазначити про те, що за умовами пункту 3 розділу «ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку 1.1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «НАВІТРЕК» подано (завантажено через електронну систему закупівель файлі: «3.1.1.7. Тех характеристики ЕМ (ТК4100).pdf») документ (лист) (Вих. № 270624/1 Від 27.06.2024) (далі – ДОКУМЕНТ), в якому міститься інформація: «Ми, компанія ТОВ «ВП СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ», в особі Директора Зайченка І. А. даним листом повідомляємо, що Смарт-карта EM-Marine 0,8мм (чип TK4100), є товаром власного виробництва, та має наступні технічні характеристики: • • Чіп – ТК4100 • • Товщина – 0,8 мм • • Робоча частота – 125 кГц • • Стандарт ISO – ISO18000-2 • • Обсяг пам’яті – 40 біт Найменування «ТК4100» позначає назву чіпу, який використовується у картах EM-Marine, які працюють за стандартом ISO18000-2 та мають робочу частоту 125 кГц.». Однак, неможливо встановити, яким саме документом є цей наданий ДОКУМЕНТ: чи то паспорт чи декларація про відповідність/якості, встановлених для даного типу товару чи інструкція/настанова/керівництво з експлуатації передбаченої заводом-виробником. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАВІТРЕК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, у відповідності до підпункту 3 розділу «ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку 1.1 до тендерної документації
Створено
25.11.2025 21:11
Надати до
26.11.2025 21:11
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 379 691.92 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
380933778912
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 379 691.92 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
380933778912
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності