Показати схожі тендери

Закупівля Часткова заміна на енергозберігаюче освітлення місць загального користування та мереж електропостачання будинку 9 по вул. Привокзальна в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45310000-3 електромонтажні роботи) НК 018:2023 від Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-03-009434-a
Id Tender 301761c6d136401a82c86a9a4b4ee92a
План UA-P-2025-11-03-010733-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.11.2025 14:52
Остання зміна 17.11.2025 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
430 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2025 14:51 до 11.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2025 14:51
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2025 14:51
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2025 12:00
до 17.11.2025 13:55
Залишилось 1 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 13:55
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.11.2025 13:55
-
Період уточнень
з 03.11.2025 14:51 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 03.11.2025 14:51 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2025 12:00 до 17.11.2025 13:55
Період кваліфікації
з 11.11.2025 12:00 до 17.11.2025 13:55
Основні параметри
Часткова заміна на енергозберігаюче освітлення місць загального користування та мереж електропостачання будинку 9 по вул. Привокзальна в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45310000-3 електромонтажні роботи) НК 018:2023
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
430 000 грн.
Часткова заміна на енергозберігаюче освітлення місць загального користування та мереж електропостачання будинку 9 по вул. Привокзальна в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45310000-3 електромонтажні роботи) НК 018:2023
Назва предмета закупівлі
Часткова заміна на енергозберігаюче освітлення місць загального користування та мереж електропостачання будинку 9 по вул. Привокзальна в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45310000-3 електромонтажні роботи) НК 018:2023
Очікувана вартість
430 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Часткова заміна на енергозберігаюче освітлення місць загального користування та мереж електропостачання будинку 9 по вул. Привокзальна в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45310000-3 електромонтажні роботи) НК 018:2023
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Привокзальна, 9
Дата постачання по
31.12.2025 14:47
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями), у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Замовник надає Виконавцю аванс у сумі 130000,00 (сто тридцять тисяч) грн.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЯВОРСЬКИЙ ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ
Пропозиція:
418 283 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2025 14:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойчук Тетяна Олексіівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Boychuk Tetyana Oleksiyivna
Електронна пошта
Телефон
+380342532212
Факс
+380342552442
Сайт:
http://www.komynalka.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37794186
Назва (англійською мовою)
The Department of Housing, municipal policy and improvement of Ivano-Frankivsk City Council
Повна назва
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
The Department of Housing, municipal policy and improvement of Ivano-Frankivsk City Council
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Незалежності, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Часткова заміна на енергозберігаюче освітлення місць загального користування та мереж електропостачання будинку 9 по вул. Привокзальна в м. Івано-Франківськ (поточний ремонт) (ДК 021:2015 – 45310000-3 електромонтажні роботи) НК 018:2023
Період вимог/скарг з 17.11.2025 13:55 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 12:00 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
17.11.2025 13:55
Повідомлення про рішення
17.11.2025 13:54
-
13.11.2025 15:51
documentType.award.deviationReport
11.11.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати. «1.1. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг і є необхідні та достатні для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування….» Учасник надав довідку у вигляді, запропонованої Замовником, таблички від 07.11.2021. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно внести зміни у довідку – табличку, а саме зазначити дату реєстрації на момент подання тендерної пропозиції. 2. Відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати. «2.1. Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. 2.2. Скановані з оригіналів: один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (кошторис зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг) або іншого документа, що підтверджує надання послуг, передбаченого аналогічним договором. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 3) Тендерної документації). Скановані з оригіналів названі документи повинні містити всі сторінки і бути чіткими.» Як зразок може бути така таблиця. № з/п Назва підприємства (установи, організації), з яким укладено договір Адреса підприємства, телефон, ПІП особи, яка підписала договір Предмет аналогічного договору Номер, дата та сума договору Термін виконання договору Учасник надав - довідку у вигляді такої таблички, скановані з оригіналів: два аналогічних договори, дефектні акти та документи, що підтверджують їх виконання (акти надання послуг форма КБ-2В і довідки про вартість послуг форма КБ-3В), але до обидвох аналогічних договорів не надав додатки, які є невід’ємними частинами договорів (кошториси зі всіма розрахунками до них). Також у довідці-табличці до аналогічного договору № 143/20 від 17.04.2020 зазначив суму, яка не відповідає сумі договору і сумам у Формах № КБ-2В і № КБ-3В. Учасник надав до цього договору не якісні сканкопії актів КБ-2В з розрахунками і довідок КБ-3В - на деяких сторінках зовсім не видно тексту (відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 2.2 «Скановані названі документи повинні містити всі сторінки і бути чіткими.)» Крім цього Учасник до наданих аналогічних договорів не надав додаткові угоди на продовження терміну дії договорів на 2021 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику до аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно: 1) надати до аналогічного (аналогічних) договору (договорів) додатки, які є невід’ємними частинами договорів (кошториси зі всіма розрахунками до них); 2) надати додаткову угоду (додаткові угоди) до аналогічного договору (аналогічних договорів) на продовження терміну дії договору (договорів) на 2021 рік; 3) надати до договору № 143/20 від 17.04.2020 акти КБ-2В з розрахунками і довідки КБ-3В якісні сканкопії (у разі зазначення його у довідці); 4) у довідці-табличці, до аналогічного договору № 143/20 від 17.04.2020, зазначити суму яка відповідає сумі договору і сумам у Формах № КБ-2В і № КБ-3В (у разі зазначення його у довідці). 3. Відповідно до вимог підпункту 2.9. пункту 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб -підприємців).» розділу ІІ Додатку № 1 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен підписати тендерну пропозицію КЕП. «2.9. УВАГА! Тендерну пропозицію підписувати тільки Кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Учасник підписав тендерну пропозицію підписом УЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підписати тендерну пропозицію тільки Кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
13.11.2025 15:50
Надати до
14.11.2025 15:50
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 12:00
Замовник:
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
+380342532212
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 12:00
Замовник:
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
+380342532212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності