При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність у Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) для випробування: - опору ізоляції кабелів (проводів) та обладнання до та понад 1000В; - опору розтікання струму на основних заземлювачах, заземлення магістралей і устаткування, опору розтікання струму контуру з діагоналлю до 20 м; - опору постійного струму обладнання; - повного опору кола «фаза-нуль»; - засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) для вимірювання електричних параметрів (напруги, струму). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановану копію чинного Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки чи скановану копію чинної Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданих згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (із змінами і доповненнями), що підтверджує право Учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки: - в частині випробування устатковання напругою понад 1000 В (до 10 кВ включно); - в частині монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування устатковання напругою понад 1000 В (до 10 кВ включно); - в частині робіт в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В; - в частині земляних робіт, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій; - в частині зварювальних, газополум'яних робіт; - в частині робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - в частині робіт в колодязях, траншеях.
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 2.1. Скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (Правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати перевірки знань правил ДНАОП при виконанні спеціальних робіт»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких: - 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV до та понад 1000В; - 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III до та понад 1000В, що підтверджують право на самостійне виконання робіт в електроустановках та право на проведення випробувань в електроустановках, виданих відповідно до вимог «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів»* та «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ДНАОП 0.00-1.21-98)**. * затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (із змінами та доповненнями). ** затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 №4. Надання документів на працівників Учасника за підпунктом 2.1. цього пункту, які не зазначені у вищевказаній Довідці, не допускається.
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування, адреси замовника аналогічних послуг, інформації про предмет договору (найменування послуг, що надавалися за аналогічним договором), строки надання таких послуг. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: - не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів), - не менше 1-го сканованого договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з замовником, зазначеним у довідці, - не менше 1-го сканованого первинного документу, що підтверджує фактичне виконання наданого сканованого договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється договір з надання послуг (виконання робіт) з технічного огляду та випробовування електрообладнання та апаратів електроустановок, повірки засобів вимірювальної техніки, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту та/або їх ремонту. Надання відгуку(ів) від контрагента (замовника) та договору (договорів) з контрагентом (замовником), інформація про якого (их) не зазначена учасником у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не допускається.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Відповідно до пункту 6.2.4 проекту договору: в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.1. розділу 4 цього Договору (відсутність печатки (за наявності), підписів тощо), відмовитись від прийняття послуг та повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати.
1. Відповідно до пункту 6.2.4 проекту договору: в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.1. розділу 4 цього Договору (відсутність печатки (за наявності), підписів тощо), відмовитись від прийняття послуг та повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати.
Відповідно до пункту 4.1. проекту договору: Розрахунки із Виконавцем за надані за кожною окремою заявкою Замовника послуги, Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку, підписання Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України*, в залежності від того, яка дата є більш пізньою. (*якщо Виконавець є платником ПДВ з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість).
Проєкт договору не містить визначення поняття "неналежного оформлення документів" та повного переліку ознак, за наявності яких документи вважаються оформленими неналежно, посилань на нормативно-правові акти, яким мають відповідати документи. Вираз "тощо" вказує на те, що перелік таких випадків є невичерпним. Проєкт договору не містить строку, протягом якого замовник повинен визначити, чи є документи належно оформленими.
За таких умов, Замовник має можливість на власний розсуд, з незалежних від виконавця причин, приймати рішення щодо віднесення документів до неналежно оформлених, як через відсутність печатки, підписів, так і в будь-якому іншому випадку, та повертати рахунок виконавцю без здійснення оплати, а також застосовувати різні підходи до різних виконавців у цьому питанні.
Зазначена вимога є дискримінаціюною у відношенні до різних суб'єктів господарювання, у тому числі Суб'єкта оскарження, порушуючи тим самим його законний інтерес щодо участі у Процедурі закупівлі та виконання договору про закупівлю на засадах недискримінації.
На підтвердження порушених прав додаємо копію проєкту договору до скарги.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Тендерна документація за предметом закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду та випробовувань) в частині умов пункту 6.2.4 проекту договору про закупівлю не містить дискримінаційних умов.
Детальний опис пояснень Замовника наведено у доданому файлі "Відзив на скаргу UA-2025-11-03-008491-a.а1"
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації: замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування
2. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації: замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
Належним обґрунтуванням аномально низької ціни чи вартості вважається обґрунтування, що може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. У такому разі учасник надає розрахунки щодо технологічного процесу чи технології будівництва, які будуть застосовані з найменуванням обладнання, яке буде при цьому використовуватись, виробничих показників цього обладнання з розрахунком економічного ефекту від цього застосування. У разі досягнення економії завдяки порядку надання послуг - учасник надає розрахунки щодо досягнутої економії за рахунок застосованого порядку надання послуг.
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. У разі можливості застосування знижки (спеціальної цінової пропозиції) учасник зазначає підстави такого застосування з доведенням економічного розрахунку такого зниження. У разі якщо учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за сприятливих умов, учасником наводиться економічний розрахунок щодо застосування, наприклад, товару, який, наприклад, є на складі учасника та відсутня потреба в його придбанні; при можливості постачання товару, надання послуг (виконання робіт) у разі, наприклад, близького розташування, учасник вказує це в розрахунку ціни (вартості).
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. В такому випадку учасник надає розрахунки зменшення ціни завдяки такої допомоги з наданням копій підтверджуючих документів.
Будь-яке обґрунтування повинно обов’язково містити економічні розрахунки з доведенням факторів, що вплинули на значне зменшення ціни.
Відповідно до п. 39 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 44 Постанови: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі, зокрема: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Відповідно до статті 29 розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Враховуючи наведене, вищезазначені умови Документації містять надмірні вимоги підтвердження аномально низької ціни, які не узгоджуються з положеннями Закону та Постанови в цій частині. На підтвердження надаємо копію Постанови та Закону.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Тендерна документація за предметом закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду та випробовувань) не містить дискримінаційних умов.
Детальний опис пояснень Замовника наведено у доданому файлі "Відзив на скаргу UA-2025-11-03-008491-a.а1"
3. Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації: Загальна ціна тендерної пропозиції учасника повинна включати вартість послуг з технічного огляду та випробовування електрообладнання та апаратів електроустановок...(враховується учасником у обсязі 78 783,71 грн. без ПДВ); ...
3. Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації: Загальна ціна тендерної пропозиції учасника повинна включати вартість послуг з технічного огляду та випробовування електрообладнання та апаратів електроустановок, повірки засобів вимірювальної техніки, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту та/або їх ремонту з використанням матеріальних ресурсів учасника у обсязі, визначеному замовником в цій Тендерній документації та додатках до неї, в тому числі вартість поточного ремонту з використанням матеріальних ресурсів, транспортних витрат учасника (враховується учасником у обсязі 78 783,71 грн. без ПДВ); витрати учасника на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), витрати на застосування необхідних ремонтних машин та механізмів, а також вартість матеріальних ресурсів, транспортних витрат, необхідних для надання послуг, витрати на страхування, навантаження, розвантаження, усі інші витрати учасника, необхідні для належного надання учасником послуг за предметом закупівлі.
…
V. Вартість поточного ремонту з використанням матеріальних ресурсів, транспортних витрат Виконавця, пов’язаних з виконанням відповідного поточного ремонту, грн. без ПДВ 78 783,71
…
У разі відмови переможця процедури закупівлі від складення специфікації договору про закупівлю за вищевказаною формою із застосуванням зазначеного розрахунку, переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, внаслідок чого його тендерна пропозиція буде на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
По-перше, Замовником чітко встановлюються цінові критерії, які потрібно використовувати для розрахунку цінових пропозиції учасників та учасників-переможців в обсязі 78 783,71 грн без ПДВ. Зазначене прямо порушує принципи публічних закупівель, оскільки таким чином Замовник має можливість впливати на формування ціни. Ні Законом, Ні Постановою не передбачається право Замовника встановлювати вищенаведені вимоги. На підтвердження надаємо Постанову та Закон.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу 1 тендерної документації: критерії і методика оцінки тендерних пропозицій. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна. Питома вага критерію Ціна (без ПДВ) – 100 %. Таким чином, умови тендерної документації не узгоджуються між собою. На підтвердження надаємо тендерну документацію.
По-друге, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, чинне законодавство не містить підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників через те, що учасники не використовують форми із застосуванням зазначеного Замовником розрахунку.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Вимоги тендерної документації за предметом закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду та випробовувань) є законними, не дискримінаційними та обгрунтованими.
Детальний опис пояснень Замовника наведено у доданому файлі "Відзив на скаргу UA-2025-11-03-008491-a.а1"