Показати схожі тендери

Закупівля Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач від КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-03-008188-a
Id Tender f77a108378c94e9dab735a56b16cc5ef
План UA-P-2025-11-03-008261-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.11.2025 14:36
Остання зміна 20.11.2025 12:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 372 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2025 14:34 до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2025 14:34
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2025 14:34
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00
до 13.11.2025 11:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 11:25
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 11:25
до 20.11.2025 12:00
Період уточнень
з 03.11.2025 14:34 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 03.11.2025 14:34 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00 до 13.11.2025 11:25
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00 до 13.11.2025 11:25
Основні параметри
Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 372 300 грн.
Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
Назва предмета закупівлі
Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
5 372 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53723,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
Код ДК 021:2015
66110000-4 - Банківські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
Авансовий платіж здійснюється у розмірі 40 % вартості об`єкту фінансового лізингу на протязі 5 банківських днів від дати виставлення рахунку
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Щомісячний лізинговий платіж здійснюється відповідно до узгодженого графіку. Строк лізингу складає 24 місяців з дати передачі Предмета лізингу/одиниці предмета лізингу у користування замовнику.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЕСТ ЛІЗИНГ"
Пропозиція:
5 372 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2025 16:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
03.11.2025 14:07
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алёна Коробка
Електронна пошта
Телефон
+380564048306
Сайт:
http://www.kpvp.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00191017
Повна назва
КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ
Поштовий індекс
50069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривой Рог
Адреса
проспект Миру 15-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
Період вимог/скарг з 13.11.2025 11:25 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 00:00 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 11:25
Довідка НАЗК
13.11.2025 11:25
Повідомлення про рішення
13.11.2025 11:23
-
12.11.2025 10:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 14:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявлених невідповідностей згідно п.5 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо забезпечення здійснення після продажного обслуговування Товару протягом гарантійного терміну експлуатації (не менше 12 місяців без обмеження мотогодин), забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування. На підтвердження вищезазначеного Учасник надає файл відсканований з Оригіналу гарантійного листа та інформації про підприємство, яке буде відповідати за технічне обслуговування та ремонт Товару в гарантійний та післягарантійний період з описом сервісної служби та її місцезнаходження, про наявність кваліфікованих працівників.
Створено
12.11.2025 10:21
Надати до
13.11.2025 10:21
Договір
UA-2025-11-03-008188-a-b1
Підписаний і діє
Номер
251119-1/ФЛ-Ю-С
5 199 002.21 грн.
4 482 711.71 грн.
З ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2027
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
Номенклатура
Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ
Повна назва
КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00191017

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БЕСТ ЛІЗИНГ"
Повна назва
ТОВ "БЕСТ ЛІЗИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33880354

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 12:00
-
20.11.2025 11:59
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-14-000009
Дата створення проекту
14.11.2025 15:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.11.2025 15:13
Дата публікації висновку про результати
11.12.2025 12:22
Дата завершення усунення порушень
26.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 329-70-22
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.11.2025 № 301 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 № 301 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2025-11-03-008188-a 03.11.2025 КП "КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
25.11.2025 15:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-11-03-008261-a ДЕРЖАВНОГО ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.11.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «БЕСТ ЛІЗИНГ» (далі – ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ») від 12.11.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ», повідомлення про намір укласти договір від 13.11.2025, договір фінансового лізингу від 19.11.2025 № 251119-1/ФЛ-Ю-С (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 01.12.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.11.2025. Відповідно до пункту 5 розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності забезпечення здійснення після продажного обслуговування Товару протягом гарантійного терміну експлуатації (не менше 12 місяців без обмеження мотогодин), забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування. На підтвердження вищезазначеного Учасник надає файл відсканований з Оригіналу гарантійного листа та інформації про підприємство, яке буде відповідати за технічне обслуговування та ремонт Товару в гарантійний та післягарантійний період з описом сервісної служби та її місцезнаходження, про наявність кваліфікованих працівників. При цьому, зазначена вимога визначена у пункті 5 розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Поряд з цим, моніторингом встановлено, що в порушення пункту 43 Особливостей Замовником до вимоги про усунення невідповідностей включено вимогу про надання інформації щодо наявності забезпечення здійснення після продажного обслуговування Товару протягом гарантійного терміну експлуатації (не менше 12 місяців без обмеження мотогодин), забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування. На підтвердження вищезазначеного Учасник надає файл відсканований з Оригіналу гарантійного листа та інформації про підприємство, яке буде відповідати за технічне обслуговування та ремонт Товару в гарантійний та післягарантійний період з описом сервісної служби та її місцезнаходження, про наявність кваліфікованих працівників. Моніторингом встановлено, що на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції 11.11.2025 в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ» відсутня інформація щодо наявності забезпечення здійснення після продажного обслуговування Товару протягом гарантійного терміну експлуатації (не менше 12 місяців без обмеження мотогодин), забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування, а саме відсутній відсканований файл з Оригіналу гарантійного листа та інформації про підприємство, яке буде відповідати за технічне обслуговування та ремонт Товару в гарантійний та післягарантійний період з описом сервісної служби та її місцезнаходження, про наявність кваліфікованих працівників, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 5 розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника. На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 26.11.2025 року, щодо вищезазначеної невідповідності, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує факт встановленого порушення. Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ» натомість уклав договір фінансового лізингу від 19.11.2025 №251119-1/ФЛ-Ю-С на суму 5 199 002,21 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором фінансового лізингу від 19.11.2025 №251119-1/ФЛ-Ю-С та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.12.2025 00:00
Дата публікації
11.12.2025 12:22
Документи висновку
11.12.2025 12:22
-
Оскарження в суді
Позовна заява про скасування висновку Держаудитслужби подана до суду 19.12.2025р.
Дата публікації
19.12.2025 15:15
Повідомлення
Запит
Питання до пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач», код ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-03-008188-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією. 2. Чому Вами не враховані невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ» стосовно розміщення в електронній системі закупівель вимог для усунення, які визначені у пункті 5 розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації Замовника як технічні вимоги, а саме: - інформацію щодо забезпечення здійснення після продажного обслуговування Товару протягом гарантійного терміну експлуатації (не менше 12 місяців без обмеження мотогодин), забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування (пункт 5 розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №2)? Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Рішеня
26.11.2025 11:29
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 11:30
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-11-03-008188-а
У відповідь на запит щодо надання пояснень у межах здійснення моніторингу процедури закупівлі «Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач» (код ДК 021:2015 – 66110000-4 Банківські послуги) повідомляємо наступне. 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і визначення очікуваної вартості. Під час планування закупівлі Замовником був проведений аналіз умов експлуатації та ринкових пропозицій декількох моделей спецтехніки. На підставі цього аналізу сформовано перелік критичних технічних вимог до спецтехніки з метою забезпечення максимальної ефективності виробничих процесів. На підтвердження технічних характеристик до пояснення додається Доповідна записка головного інженера за №897 від 08.09.2025р. Під час визначення очікуваної вартості Замовник завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві методику проведення моніторингу цін на товари та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі, а також загальнодоступної відкритої інформації про вартість предмета закупівлі. На підтвердження цієї інформації до пояснення додається Розрахунок очікуваної вартості на закупівлю «Послуги фінансового лізингу на екскаватор-навантажувач». 2. Щодо причин неврахування Замовником можливих невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ» стосовно документів, які вимагаються пунктом 5 розділу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації, повідомляємо наступне. Пунктом 5 розділу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 передбачено подання наступних документів: гарантійного листа щодо забезпечення після продажного обслуговування протягом гарантійного терміну, інформації про підприємство, що здійснюватиме гарантійне і післягарантійне обслуговування, опису сервісної служби, її місцезнаходження, інформації про кваліфікованих працівників. Звертаємо увагу, що зміст зазначених документів не визначає технічних характеристик самого предмету закупівлі, а лише підтверджує виконання учасником гарантійних зобов’язань та можливість після продажного обслуговування. Тобто ці документи не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а належать до гарантійних та сервісних зобов’язань учасника. Частиною 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Крім того, пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливостей), встановлено що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, вимоги щодо наявності сервісних центрів та документів, що їх підтверджують, не є підтвердженням технічних характеристик товару та підлягають виправленню учасником у порядку пункту 43 Особливостей, а Замовник на виконання вимог чинного законодавства зобов’язаний був розмістити повідомлення про усунення невідповідностей, оскільки такі невідповідності можуть бути усунені шляхом надання документів протягом 24 годин. Отже, виправлення документів, які стосуються гарантійного і сервісного обслуговування не змінює предмет закупівлі, марки, моделі, технічних параметрів товару, а тому підпадає під сферу дії п. 43 Особливостей. Аналогічного висновку дійшла комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при прийнятті рішення від 24.10.2024 року №17365-р/пк-пз за результатом розгляду аналогічної ситуації, а саме у частині вимоги щодо підтвердження сервісного обслуговування якщо вони: були включені до додатків тендерної документації; не належали до технічних характеристик предмета закупівлі; їх відсутність/невідповідність підлягала усуненню шляхом повідомлення згідно із пунктом 43 Особливостей. Таким чином, Замовник діяв відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, оскільки виявлені невідповідності в документах ТОВ «БЕСТ ЛІЗИНГ», що стосуються гарантійного та сервісного обслуговування, не належать до технічних характеристик товару та можуть бути усунені, Замовник не мав підстав для їх кваліфікації як порушення технічної специфікації і, відповідно, підстав для відхилення пропозиції не виникло. Отже, Замовником було забезпечено дотримання норм чинного законодавства, що регулює принципи здійснення публічних закупівель.
Рішеня
01.12.2025 13:30
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 372 300 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ
Контактний телефон:
+380564048306
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 372 300 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ
Контактний телефон:
+380564048306
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності