Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-03-003152-a
Id Tender 2a2e3b75b0824b1aa28b64182d44a55d
План UA-P-2025-11-03-002050-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.11.2025 10:58
Остання зміна 08.12.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 684 247.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2025 10:57 до 18.11.2025 10:12
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2025 10:57
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2025 10:57
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 12:45
до 28.11.2025 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 16:59
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 16:46
до 08.12.2025 16:37
Період уточнень
з 03.11.2025 10:57 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 03.11.2025 10:57 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 12:45 до 28.11.2025 16:46
Період кваліфікації
з 19.11.2025 12:45 до 28.11.2025 16:46
Основні параметри
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 684 247.6 грн.
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Назва предмета закупівлі
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Очікувана вартість
2 684 247.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80527,43
3,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 421.24
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2025 12:22
Закінчення аукціону
19.11.2025 12:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
09.10.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточні розрахунки з оплати виконаних Робіт виконуються згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» протягом двадцяти банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду (Робіт) за відповідний період (за формою у Додатку 3 до Договору) і рахунку на оплату та після візування Виконавцем актів виконаних Підрядником робіт за формою КБ-2в
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
1 610 548.56 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КАТРАС
Пропозиція:
2 546 071.28 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.11.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 11:00
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фролов
Електронна пошта
Телефон
+380612246132
Замовник
ЄДРПОУ
04054079
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
просп. Соборний, 164
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Період вимог/скарг з 25.11.2025 16:59 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 12:45 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 41613792), яке зареєстроване за адресою: 52005, Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 40, з метою підтвердження фінансової спроможності, що є кваліфікаційною вимогою, було оприлюднено Фінансову звітність мікропідприємства (форма № 1-мс) та звіт про фінансові результати (Форма № 2-мс) за 2021 - 2024 роки з наступними показниками (рядок 2280) копії звітів додаються): 2021 2022 2023 2024 859,5 906,3 945,5 900,1 Уповноваженою особою з проведення публічних закупівель Управління було отримано інші данні з відкритого інтернет-ресурсу https://opendatabot.ua/, а також іншій закупівлі, в якій приймало участь ТОВ «ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ», а саме: 2021 2022 2023 2024 309,5 46,3 345,5 100,1 Виходячи з наведеного, керуючись пунктом 42 ПКМУ від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Уповноважена особа з публічних закупівель з метою отримання достовірної інформації, звернулася до Головного управління статистики у Дніпропетровській області. З отриманої відповіді від 21.11.2025 вих. № 06-05/3341-25 вбачається що у поданих звітах дані рядка 2280 «Разом доходи» форми № 2-мс «Звіт про фінансові результати за 2021-2024 складали (копія листа додається): 2021 2022 2023 2024 309,5 46,3 345,5 100,1 Таким чином, Уповноваженою особою з публічних закупівель було встановлено, що учасник процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 41613792), яке зареєстроване за адресою: 52005, Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 40, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Документи кваліфікації
25.11.2025 16:59
Повідомлення про рішення
19.11.2025 12:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.11.2025 12:45
Надати до
21.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.11.2025 16:46 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 16:59 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 16:46
Довідка НАЗК
28.11.2025 16:46
Повідомлення про рішення
27.11.2025 15:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КАТРАС" (ЄДРПОУ 32121615) (надалі – «Учасник») виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно п.5.2. Розділу III тендерної документації та п.2.2. Додатку 8 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до учасників закупівлі висунута наступна кваліфікаційна вимога: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 7 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.), а в якості підтвердження відповідності цієї вимоги учасник повинен надати, зокрема, але не виключно, акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість); Невідповідність полягає: Учасник надав 4 (чотири) відповідні аналогічні договори з підтверджуючими документами (у тому числі актами виконаних робіт з технічного нагляду), але не надав жодного акту приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві (форма КБ-2в або КБ-3 або інші) на об’єктах, на яких його було залучено у якості технічного нагляду. ВИМОГА: Учасник повинен надати акти приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві (форма КБ-2в або КБ-3 або інші) на об’єктах (не менше двох), на яких його було залучено у якості технічного нагляду. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Згідно п.6 розділу III тендерної документації та п.3.1. Додатку 8 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до учасників закупівлі висунута наступна вимога: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - розрахунок вартості технічного нагляду за предметом закупівлі, зазначений у формі пропозиції Додатку 1, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Невідповідність полягає: Учасник надав відповідний розрахунок, який виконаний відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями), але вартість робіт за розрахунком та цінова пропозиція Учасника різняться на 0,12 грн. (нуль гривень 12 коп.). ВИМОГА: Учасник повинен надати пояснення в довільній формі щодо різниці між розрахунком та ціновою пропозицією, а якщо причина такої різниці полягає у технічній (арифметичній) помилці – надати виправлений (уточнений) розрахунок вартості технічного нагляду за предметом закупівлі, який відповідає ціновій пропозиції учасника та який виконано відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Створено
27.11.2025 15:03
Надати до
28.11.2025 15:03
Договір
UA-2025-11-03-003152-a-c1
Підписаний і діє
Номер
04/12/25/КГУ/ТН
2 546 071.28 грн.
2 546 071.28 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
01.01.2027
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Номенклатура
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 9 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054079

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ КАТРАС
Повна назва
ТОВ КАТРАС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32121615

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA853133990000026005055713986
ПІБ підписанта
Казаков Сергій Олександрович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380957132993
Електронна пошта
Документи договору
08.12.2025 16:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 684 247.6 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:12
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380612246132
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 684 247.6 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:12
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380612246132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності