Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster; Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-011754-a
Id Tender 8c4bdf5db08e49a99577f864fba06774
План UA-P-2025-10-31-014142-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.10.2025 21:26
Остання зміна 24.11.2025 20:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 513.74 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 21:21 до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 21:21
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 21:21
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2025 00:00
до 14.11.2025 13:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 13:29
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 13:29
до 24.11.2025 20:23
Період уточнень
з 31.10.2025 21:21 до 05.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 21:21 до 05.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.11.2025 00:00 до 14.11.2025 13:29
Період кваліфікації
з 08.11.2025 00:00 до 14.11.2025 13:29
Основні параметри
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster; Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 513.74 грн.
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster; Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Назва предмета закупівлі
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster; Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Очікувана вартість
38 513.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
385,14
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster
Опис предмета закупівлі
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця у порядку та на умовах, визначених Договором та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року №590. Оплата за надані Послуги проводиться Замовником по факту надання послуг (виконання робіт) на підставі Акту наданих послуг, протягом 20 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг та надходження відповідного бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Пропозиція:
38 289.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 21:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Мирошниченко
Електронна пошта
Телефон
+380671682800
Замовник
ЄДРПОУ
31465091
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП"
Поштовий індекс
62485
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харківський р-н, село Мала Рогань
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster; Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Період вимог/скарг з 14.11.2025 13:29 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.11.2025 00:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 13:30
Довідка НАЗК
14.11.2025 13:29
Повідомлення про рішення
12.11.2025 22:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.11.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 21:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 21:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав 1 сканкопію виконаного договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), зазначеного в наданій Учасником довідці за №2095/1 від 03.11.2025р., а також сканкопії актів виконаних робіт, платіжні інструкції та позитивний лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції (зазначені документи розміщені в файлі «аналогічний досвід.pdf» та «довідки про аналогічний досвід. pdf»). Але, в наданих документах є невідповідності, а саме: в наданому договорі зазначена ціна договору становить 9 829,38 грн з ПДВ; згідно актів виконаних робіт по договору та платіжних інструкцій договір виконано на 8 729,39 грн з ПДВ, а в додатковій угоді №1, яка є невід’ємною частиною даного договору, зазначено, що ціна договору зменшена та становить 9 279,39 грн з ПДВ. Отже, з огляду на зазначені документи випливає, що Учасник не підтвердив про належне виконання наданого договору. 1.2. Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 3 до тендерної документації та гарантування виконання своїх зобов’язань за ним, а надав Довідку замість Гарантійного листа, що є невідповідністю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації та підпункт 3 пункту 14 Додатку 6 до тендерної документації. 2.2. Пункт 17 Додатку 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати 1). довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі їх використання), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити всю інформацію, яка вимагається Замовником, а саме: - найменування, код ЄДРПОУ, адреса та телефон контрагента - предмет договору, - номер та дату укладеного договору, - контактні дані осіб замовника (контрагента) (прізвище, ім’я по-батькові та контактний телефон), - обсяг та вартість договору, - стан виконання договору. 2). не менше 1 сканкопії або копії виконаного договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), зазначеного в наданій Учасником довідці. 3). сканкопію (ї) або копію (ї) видаткової(их) накладної(их) та/або акту (ів) прийому-передачі наданих послуг згідно аналогічного (-их) договору (-ів) замовнику, що свідчить (свідчать) про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі. 4). позитивний лист-відгук (із зазначенням дати і вихідного номеру) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання наданого договору. 3.2. Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 3 до тендерної документації та гарантування виконання своїх зобов’язань за ним. В разі невиправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС» буде відхилена у відповідності до п. 44 Особливостей.
Створено
12.11.2025 22:10
Надати до
13.11.2025 22:10
Договір
UA-2025-10-31-011754-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/11-2025
38 289.37 грн.
31 907.81 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster
Номенклатура
Послуги з гарантійного технічного обслуговування легкового автомобіля Renault Duster
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
9 053.28
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Номенклатура
Послуги з ремонту та гарантійного технічного обслуговування вантажного автомобіля, спеціалізованого ГАС 623 RMS на базі а/м Renault Master
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
22 854.53
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31465091

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35244815

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.11.2025 20:23
-
24.11.2025 20:13
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 513.74 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП"
Контактний телефон:
+380671682800
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 513.74 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОРОГАНСЬКИЙ КОМУНГОСП"
Контактний телефон:
+380671682800
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності