Обгрунтування використання процедури
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184.
3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9.
4. Вид предмета закупівлі: роботи.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт теплових мереж від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24.11.2025 року.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Відстрочка до 180 календарних днів з дня підписання акту(ів) виконаних робіт.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ».
12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 36607407.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 50055, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Вантажна, будинок 8, офіс 1.
14. Ціна договору: 2 038 864,61 грн. (Два мільйона тридцять вісім тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 61 копійка), в тому числі ПДВ 339 810,77 грн.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службової записки начальника ВТВ від 14.10.2025 за № 7965 потрібно здійснити закупівлю капітального ремонту теплових мереж від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи.
01 травня 2024 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі робіт з капітального ремонту теплових мереж від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) № UA-2024-05-01-005676-a. З переможцем відкритих торгів з Особливостями на закупівлю капітального ремонту теплових мереж від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область було укладено договір на суму 27 247 040,24 грн. (Дванадцять сім мільйонів двісті сорок сім тисяч сорок гривень 24 копійок) з ПДВ.
У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту теплових мереж від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю на капітальний ремонт теплових мереж від котельні «ПівнГЗК №2» на ділянках від котельні до ТК 11, 16, 18, 22, 24, 80 по вулицям Бірюзова, Черкасова, Маліновського, Гастелло, В. Терещенка в Тернівському районі, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.