Закупівля код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету фізики навчальний. Комплект меблів для лабораторного кабінету фізики. Комплект меблів для лаборантської фізики. Комплект меблів для кабінету хімії навчальний. Комплект меблів для кабінету хімії лабораторного. Комплект меблів для Лаборантської хімії. Комплект меблів для кабінету математики. Комплект меблів для кабінету географії. Комплект меблів для кабінету біології навчальний. Комплект меблів для лаборантської біології. Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії (робототехніки). Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії загального призначення) від Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей".
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету фізики навчальний. Комплект меблів для лабораторного кабінету фізики. Комплект меблів для лаборантської фізики. Комплект меблів для кабінету хімії навчальний. Комплект меблів для кабінету хімії лабораторного. Комплект меблів для Лаборантської хімії. Комплект меблів для кабінету математики. Комплект меблів для кабінету географії. Комплект меблів для кабінету біології навчальний. Комплект меблів для лаборантської біології. Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії (робототехніки). Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії загального призначення)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету фізики навчальний. Комплект меблів для лабораторного кабінету фізики. Комплект меблів для лаборантської фізики. Комплект меблів для кабінету хімії навчальний. Комплект меблів для кабінету хімії лабораторного. Комплект меблів для Лаборантської хімії. Комплект меблів для кабінету математики. Комплект меблів для кабінету географії. Комплект меблів для кабінету біології навчальний. Комплект меблів для лаборантської біології. Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії (робототехніки). Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії загального призначення)
Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії загального призначення
Код ДК 021:2015
39162110-9 -
Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Монастирська,4
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з урахуванням норм Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 (зі змінами).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Довідка обов’язково повинна містити інформацію про номер та дату аналогічного договору, найменування контрагента, його код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб), а також інформацію про контактну особу контрагента: прізвище та ім’я, номер телефону. Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають меблі. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
31.10.2025 18:06
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету фізики навчальний. Комплект меблів для лабораторного кабінету фізики. Комплект меблів для лаборантської фізики. Комплект меблів для кабінету хімії навчальний. Комплект меблів для кабінету хімії лабораторного. Комплект меблів для Лаборантської хімії. Комплект меблів для кабінету математики. Комплект меблів для кабінету географії. Комплект меблів для кабінету біології навчальний. Комплект меблів для лаборантської біології. Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії (робототехніки). Комплект меблів для СТЕМ-лабораторії загального призначення)
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимоги щодо наявності листкового металу в складі меблів, а саме:
- «проміжок між боковими частинами каркасу - листовий метал товщиною не менше 1 мм.», по позиціям:
• Стіл учнівський лабораторний для кабінету фізики;
• Стіл для вчителя;
• Стіл демонстраційний;
• Стіл учнівський лабораторний для кабінету хімії;
• Стіл демонстраційний для кабінету хімії ;
• Стіл робочий ;
• Стіл для підготовки дослідів;
• Стіл демонстраційний для кабінету біології;
- «З внутрішньої частини стіл обладнаний відкидними дверцятами з листового металу» по позиції:
• Стіл демонстраційний для кабінету фізики .
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» не використовує листовий метал при виробництві меблів (Відповіді ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № 451 та №457 від 06.11.2025 додаються як Доказ до Скарги).
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо «Дверцят з листового металу», оскільки Замовник чітко прописує готове рішення, яке використовує лише один виробник і потребує спеціалізованого обладнання та підготовки технологіі. Підготовка технологіі дверей з листового метала вимагає більше 2 місяців, що унеможливлює реалізацію закупівлі іншими виробниками. В той же час дверці не несуть функціонального рішення, адже інші елементи виготовлені з ДСП та МДФ і на сьогодні існує більше раціональне та економічно-вигідне рішення. Замовник робить акцент саме на дверцятах та їх матеріалі, який не використовує жодний інший виробників.
Також, вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника «Проміжок між боковими частинами каркасу – листовий метал». Дана характеристика не несе жодного функціонального навантаження і є певним рішення, яке виокремлює конкретного виробника.
Виконання даної вимоги є технологічно недоцільним та економічно невиправданим для серійного виробництва навчальних меблів, з наступних причин: використання листового металу товщиною 1 мм між боковими частинами каркасу не має функціонального призначення у конструкції шкільних столів та не впливає на міцність чи стійкість виробу, такий елемент значно ускладнює технологічний процес, збільшує масу виробу та собівартість, що суперечить принципам ергономіки та безпеки, визначеним чинними нормативами до навчальних меблів (зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ EN 1729-2:2018), наявність металевих вставок у зоні, де перебувають діти, створює додаткові ризики травматизму та не відповідає вимогам безпечності шкільного обладнання.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації;
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
У підпункті 4.1.3 пункту 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та підпункті 3.9.3. Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати в складі пропозиції:
«Протокол випробування металевих каркасів, листового металу, HPL, ЛДСП, ДВП, порошкової фарби, фурнітури, крайки ПВХ, фанери, лотків та напрямних на питому активність радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K) відповідно до НРБУ-97, виданий компетентною випробувальною лабораторією/центром акредитованою на момент здійснення випробувань Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025 в сфері радіометричного контролю;».
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо надання протоколу випробування саме, листового металу, на питому активність радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K) відповідно до НРБУ-97, виданий компетентною випробувальною лабораторією/центром акредитованою на момент здійснення випробувань Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025 в сфері радіометричного контролю, оскільки сама вимога щодо наявності в меблях листкового металу є дискримінаційною, надмірною та необґрунтованою.
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА НОСИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННА БУТИ ВИЛУЧЕНА З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
У підпункті 4.1.8 пункту 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та підпункті 3.9.8. Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати в складі пропозиції:
«Протокол випробувань штучної шкіри, тканини на відповідність чинним в Україні ДСТУ щодо показників опору продавлювання, стиранню, витривалості забарвлення до дії світла та тертя, міграції хімічних елементів, виданий випробувальною лабораторією/центром акредитованою на момент здійснення випробувань Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025.».
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» не має вказаних протоколів (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № 453 від 06.11.2025 додаються як Доказ до Скарги).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки проведення зазначених випробувань не є обов’язковою процедурою для матеріалів, що використовуються у виробництві меблів загального призначення, та не входить до стандартного пакету документів, який вимагається для серійного виробництва.
В свою чергу, Скаржник може підтвердити якість та безпечність штучної шкіри та тканини, що використовуються при виробництві меблів шляхом надання: Звіту санітарно-гігієнічної оцінки лабораторних досліджень тканин для меблів, виданий органом, що має право на проведення санітарно-гігієнічної оцінки, на відповідність вимогам діючого законодавства України в частині безпеки для здоров’я людини щодо запаху та міграції шкідливих речовин (формальдегід, фенол, бензол тощо) (додаємо, як доказ до Скарги).
Встановлена Замовником вимога «Протокол випробувань штучної шкіри, тканини на відповідність чинним в Україні ДСТУ щодо показників опору продавлювання, стиранню, витривалості забарвлення до дії світла та тертя, міграції хімічних елементів, виданий випробувальною лабораторією/центром акредитованою на момент здійснення випробувань Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025.» є надмірною та штучно звужує коло Учасників та позбавляє Скаржника можливості прийняти участь у закупівлі через відсутність вказаних протоколів, що не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога Замовника виходить за межі необхідного для досягнення мети закупівлі (перевірка безпечності та якості матеріалів) і створює необґрунтовані бар’єри для учасників, зокрема Скаржника, який має належні документи на матеріали, що використовуються у виробництві меблів, проте через дискримінаційні вимоги Тендерної документації, позбавлений права прийняти участь у закупівлі.
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА НОСИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННА БУТИ ВИЛУЧЕНА З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу «Стільниця - МДФ товщиною 16 мм вкрите HPL-пластиком, а саме :
- «Стільниця - МДФ товщиною 16 мм вкрите HPL-пластиком», по позиціям:
• Стіл учнівський лабораторний для кабінету фізики;
• Стіл демонстраційний для кабінету фізики;
• Стіл учнівський лабораторний для кабінету хімії;
• Стіл демонстраційний для кабінету хімії з мийкою;
• Тумба з мийкою;
• Стіл демонстраційний для кабінету біології.
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» не виготовляє «Стільниці - МДФ товщиною 16 мм вкриті HPL-пластиком» (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № №457 від 06.11.2025 додається як Доказ до Скарги).
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника «Стільниця - МДФ товщиною 16 мм вкрите HPL-пластиком», оскільки дане рішення використовує лише один виробник. Воно є нераціональним дорогим та потребує часу для освоєння. Замовник не дає можливості надати альтернативу, яка є оптимальніша, вказуючи матеріал, який потребує додаткового покриття і відсутній у вільному доступі на ринку та поставляється лише під конкретне рішення. На сьогодні дешевшим і оптимальнішим є та загальновживаним – ДСП матеріал.
Також, звертаємо увагу, що зазначені матеріали не є типовими для серійного виробництва шкільних меблів в Україні та не відповідають загальноприйнятим технічним рішенням, що використовуються при виготовленні меблів освітнього призначення відповідно до чинних вимог безпеки та рекомендацій Міністерства освіти і науки України. Виготовлення таких виробів можливе лише як індивідуальне нестандартне замовлення з розробленням окремої технічної документації, що суттєво відрізняється від звичайних шкільних меблів, які виробляються в Україні серійно.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Посимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу «Каркас: суцільногнута кругла труба», а саме :
- «Каркас: суцільногнута кругла труба», по позиціям:
• Стілець для вчителя;
• Стілець;
• Стілець учнівський.
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» не виготовляє стільці з суцільногнутої круглої труби (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № №457 від 06.11.2025 додається як Доказ до Скарги).
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника «Каркас: суцільногнута кругла труба», оскільки виготовлення стільців із каркасом із суцільногнутої круглої труби є технічно складним та економічно недоцільним у виробництві меблів шкільного призначення, а також не передбачене типовими технічними рішеннями або чинними галузевими стандартами. Отже така вимога є надмірною, дискримінаційною та необґрунтованою.
Суцільногнута кругла труба не є технічно необхідною для забезпечення функціональності чи міцності стільця. Ті самі характеристики надійності, жорсткості та довговічності можна досягти за допомогою зварної конструкції з прямолінійних труб, що широко застосовується у виробництві меблів. Використання суцільногнутої труби значно ускладнює виробництво та підвищує собівартість, бо вимагає спеціального обладнання, яке є лише в обмеженої кількості виробників.
Аналіз ринку показав, що стілець із таким конструктивом та розмірами відсутній, і аналогів з ідентичними характеристиками немає у вільному продажу (інтернет-магазинах чи відкритих каталогах).
Дана характеристика є певним рішення, яке виокремлює конкретного виробника.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимоги до кольорів складових частин меблів, а саме :
- «колір корпусу та полиць- Бензин або на вибір Замовника», по позиціям:
• Шафа-стелаж;
• Шафа для зберігання;
• Шафа для одягу;
• Шафа низька 2-дверна з нішею;
• Шафа 4-дверна;
• Шафа книжкова зі скляними дверцятами;
• Шафа книжкова напівзакрита 4- дверна;
• Пенал.
- «колір полиць- Бензин або на вибір Замовника» , по позиціям:
• Шафа книжкова зі скляними дверцятами;
• Шафа для зберігання приладдя;
• Шафа для одягу;
• Шафа книжкова напівзакрита 4- дверна.
- «колір корпусу та полиць- Рожеві прянощі або на вибір Замовника» , по позиціям:
• Шафа для одягу;
• Шафа 4-дверна;
• Шафа-стелаж;
• Шафа книжкова зі скляними дверцятами;
• Шафа для зберігання.
- «колір полиць- Рожеві Прянощі або на вибір Замовника» , по позиціям:
• Шафа книжкова напівзакрита 4- дверна;
• Шафа книжкова зі скляними дверцятами;
• Шафа для зберігання;
• Шафа для одягу.
- «М'яке сидіння та спинка, вкрите тканиною колір бордо або на вибір Замовника» , по позиціям:
• Стілець для вчителя;
• Стілець.
- «Покриття каркасу- порошкова фарба сірого кольору або на вибір замовника», по позиціям:
• Стіл учнівський з регулюванням висоти;
• Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти.
- «Покриття каркасу- порошкова фарба кольору Ваніль або на вибір замовника» , по позиції:
• Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти.
- «Колір каркасу: сірий або на вибір Замовника» , по позиції:
• Робоче місце вчителя.
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» в своїй Відповіді на наш запит № 458 від 06.11.2025 (додається як Доказ до Скарги), заначив:
«Після технічного аналізу та перевірки доступних кольорових палітр ДСП, МДФ, HPL та порошкових фарб, що постачаються в Україну офіційними дилерами Egger, Swiss Krono, Kronospan, Pfleiderer, FunderMax, повідомляємо наступне: Товариство з обмеженою відповідальністю “АНШАР ГРУП” здійснює виробництво меблів із використанням сертифікованих декорів ДСП (наприклад: бук, дуб молочний, сірий, графіт, бук артизан перламутровий, дуб урбан кавовий тощо) та стандартної порошкової фарби у кольорах: салатовий(RAL6018), сірий(RAL7035), жовтий (RAL1018), графіт муар (RAL7024).
Таким чином, виготовлення меблів у кольорах “Бензин”, “Рожеві прянощі”, “Ваніль” (без зазначення RAL-коду чи зразка) є неможливим через відсутність офіційної ідентифікації цих кольорів у виробничих каталогах та постачальників матеріалів.».
Вважаємо дискримінаційними вимоги Замовника щодо кольорів “Бензин”, “Рожеві прянощі”, “Ваніль”, оскільки через те, що їх неможливо чітко індифікувати, це дозволяє в подальшому відхилити будь якого учасника, який не зпропонує колір, який сподобається Замовнику. В той же час вартість кожного кольору має власну вартість, що не дозволяє скласти коректну комерційну пропозицію. Отже такі вимоги до кольорів є надмірними, дискримінаційними та необґрунтованими.
Припускаємо, що назви кольорів “Бензин”, “Рожеві прянощі”, “Ваніль”, є певним рішенням, яке виокремлює конкретного виробника.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимоги розмірів лотків, а саме :
- «Комплектується лотками розміром не менше 310x370x75 мм та 310x370x150 мм», по позиції:
• Шафа для зберігання приладдя
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» в своїй Відповіді на наш запит № 459 від 06.11.2025 (додається як Доказ до Скарги), заначив, що він не постачає та немає в асортименті лотків розміром 310x370x75 мм та 310x370x150 мм, проте, може реалізувати пластикові лотки розмірами 312?377?75 мм та 312?377?150 мм, що за призначенням, функціональністю є нічим не гірші, а навпаки місткіші, аніж лотки 310x370x75 мм та 310x370x150 мм.
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо чіткого розміру лотків «310x370x150», оскільки на ринку відсутні щонайменше два виробники пластикових лотків чітко саме такого розміру як вимагає Замовник.
У свою чергу Скаржник може поставити Замовнику Шафу для зберігання приладдя укомплектовану лотками розміром 312х377х75 та 312х377х150 мм, що є кращою пропозицією, оскільки такі лотки більшого розміру і мають більшу місткість. Проте через зазначення чітких та специфічних розмірів лотків в технічному завданні, Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, хоча може запропонувати товар, який задовольнятиме потребу замовника, буде не гіршим і так само якісним і функціональним. Положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації;
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
У підпункті 4.11 пункту 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та підпункті 3.11. Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати в складі пропозиції:
«Учасник надає Гарантійний лист щодо виїзду фахівця у разі настання гарантійного випадку протягом 24 годин.».
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо виїзду фахівця у разі настання гарантійного випадку протягом 24 годин до нас, як до потенційного Учасника, оскільки ми знаходимось в місті Києві (01135, м. Київ, пр. Перемоги 11-Б, приміщення 7), а Замовник в місті Вінниця (21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вулиця Монастирська, будинок 4) і по технічним причинам (відстань, відсутність світла, ракетні обстріли, комендантська година) наш фахівець може не встигнути доїхати за 24 години.
Наголошуємо, що дана вимога є надмірною, необґрунтованою та дискримінаційною. Для Замовника критично нічого не зміниться, якщо фахівець прибуде не протягом 24 годин, а наприклад протягом 3-х робочих днів.
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА НОСИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННА БУТИ ВИЛУЧЕНА З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу «Задня стінка виготовляється з ламінованої ДСП товщиною не менше 18 мм в колір полиць», а саме:
- «Задня стінка виготовляється з ламінованої ДСП товщиною не менше 18 мм в колір полиць» по позиціям:
• Шафа-стелаж
• Шафа для зберігання
• Шафа для одягу
• Шафа 4-дверна
• Шафа книжкова зі скляними дверцятами
• Шафа книжкова напівзакрита 4- дверна
• Пенал
• Шафа низька 2-дверна з нішею
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» не виготовляє задні стінки шаф та пеналів з ламінованої ДСП товщиною не менше 18 мм в колір полиць (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит №457 від 06.11.2025 додається як Доказ до Скарги).
Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника «Задня стінка виготовляється з ламінованої ДСП товщиною не менше 18 мм в колір полиць», оскільки така конструкція не є технологічно доцільною та значно збільшує вагу виробу без поліпшення його експлуатаційних характеристик та збільшує вартість виробу в цілому. Більшість виробників при виробництві задніх стінок використовують ХДФ-плиту товщиною 2,5 мм, що відповідає вимогам міцності, жорсткості та є стандартним матеріалом для серійного меблевого виробництва. Отже така вимога є надмірною, дискримінаційною та необґрунтованою.
Використання ДСП для виготовлення задньої стінки шаф та пеналів не є доцільним, оскільки це дуже сильно здорожчує виріб і ніякого структурного покращення виробу не несе. В Україні виробники для виготовлення задньої стінки використовують ХДФ або ДВП, які є нічим не гіршими.
Дана характеристика є певним рішення, яке виокремлює конкретного виробника.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимоги до технічних характеристик столів, а саме:
- «Передній екран на всю висоту столу, комбінований: складається з двох горизонтальних елементів із ЛДСП товщиною 16 мм, між якими розташована металева перемичка - труба прямокутного перерізу 50х25 мм товщиною не менше 1,2 мм.» по позиціям:
• Стіл для вчителя ;
• Стіл для підготовки дослідів;
• Стіл учнівський лабораторний для кабінету хімії;
• Стіл робочий.
- «Передній екран на всю висоту столу, комбінований: складається з двох горизонтальних елементів із ЛДСП товщиною 18мм, між якими розташована металева перемичка, труба прямокутного перерізу 50х25 мм товщиною не менше 1,2 мм.» по позиціям:
• Стіл демонстраційний для кабінету фізики;
• Стіл демонстраційний для кабінету хімії з мийкою;
• Стіл демонстраційний для кабінету біології.
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» надав таку відповідь на наш запит (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № №457 від 06.11.2025 додається як Доказ до Скарги):
«Зазначена конструкція не є типовим чи серійним рішенням у виробництві меблів навчального або офісного призначення, оскільки така конфігурація є технічно складнішою у виготовленні, не відповідає стандартним проєктним рішенням, а також не застосовується у стандартних модельних рядах меблів, що виготовляються підприємством. У зв’язку з цим ТОВ «АНШАР ГРУП» не має можливості поставити виріб із зазначеними характеристиками у межах звичайного виробничого процесу.».
Вважаємо такі вимоги Замовника дискримінаційними. Недоцільно виготовляти столи із комбінованим екраном, оскільки екран із ЛДСП на всю висоту столу і так надає максимальної жорсткості. Необхідність у додатковій перемичці у вигляді труби — відсутня.
Дана характеристика є певним рішення, яке виокремлює конкретного виробника.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації;
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимоги до технічних характеристик столів, а саме:
- «Стільниця суцільна, довжиною 1800 мм -виготовляється з МДФ товщиною 16 мм вкрите HPL-пластиком, кромкована по периметру; корпус, шухляди, полиці та фасади – виготовлені з ЛДСП, товщиною не менше 18 мм.», по позиціям:
• Стіл демонстраційний для кабінету фізики;
• Стіл демонстраційний для кабінету хімії з мийкою;
• Стіл демонстраційний для кабінету біології.
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» надав таку відповідь на наш запит (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № №457 від 06.11.2025 додається як Доказ до Скарги):
«ТОВ «АНШАР ГРУП» не виготовляє стільниці суцільною довжиною 1800 мм із МДФ товщиною 16 мм, вкритої HPL-пластиком, оскільки така конструкція є нестандартною для серійного виробництва та має ризики деформації при експлуатації через значну довжину. У виробництві компанії застосовуються стільниці довжиною до 1400 мм з ЛДСП товщиною 18 мм з можливістю покриття HPL-пластиком, що забезпечує міцність, стабільність і довговічність виробу, а також безпеку при транспортуванні.».
Вважаємо такі вимоги Замовника дискримінаційними. Довжина стільниці столу не повинна перевищувати 1400 мм, оскільки ніякої доцільності у цьому не має і такі столи виготовляє тільки один виробник. У технічному завданні прописана суцільна стільниця 1800 мм, якої не має у інших виробників.
Дана характеристика є певним рішення, яке виокремлює конкретного виробника.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.
Таблиця 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації містить вимоги до технічних характеристик стільців, а саме:
- «Габаритні розміри (ШхГхВ): 425x495x800 мм. М'яке сидіння та спинка, вкрите штучною шкірою чи тканиною на вибір Замовника. Каркас: суцільногнута кругла труба діаметром 25 мм, ..», по позиціям:
• Стілець для вчителя
• Стілець
• Стілець учнівський
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі і запропонувати меблі виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП», проте виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АНШАР ГРУП» надав таку відповідь на наш запит (Відповідь ТОВ «АНШАР ГРУП» на запит № №457 від 06.11.2025 додається як Доказ до Скарги):
« ТОВ «АНШАР ГРУП» не виготовляє стільці з каркасом із суцільногнутої круглої труби діаметром 25 мм та габаритними розмірами 425?495?800 мм, оскільки такі параметри не входять до стандартного модельного ряду підприємства. На виробництві виготовляються аналогічні стільці з каркасом із квадратної металевої труби розміром 20?20 мм, габаритними розмірами 430?470?840 мм, які повністю відповідають вимогам міцності, ергономіки та безпеки при експлуатації.».
Вважаємо такі вимоги Замовника дискримінаційними, оскільки така характеристика є певним рішення, яке виокремлює конкретного виробника.
Відповідно до Закону, технічні специфікації не повинні містити вимог чи посилань, які можуть бути виконані лише конкретним суб’єктом господарювання, окрім випадків, коли це обґрунтовано. У даному випадку обґрунтування відсутнє. Аналогічного Висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму рішенні № 10459-р/пк-пз від 17.06.2024 по закупівлі UA-2024-05-27-012179-a (додаємо, як доказ до Скарги).
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ НОСЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР І ПОВИННІ БУТИ ВИЛУЧЕНІ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації шляхом внесення змін до Тендерної документації у Закупівлі UA-2025-10-31-011357-a у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника надати докази наявності не менше двох виробників, продукція яких повністю відповідає всім в сукупності вимогам Тендерної документації;
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 10.11.2025 №16723-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "МФ ТРЕЙД КОРП" від 06.11.2025 № UA-2025-10-31-011357-a.a1 (далі – Скаржник), пояснення щодо змісту скарги наведено в Листі поясненні на запит Комісії антимонопольного комітету, що додається.