Звернення:
За тендером : Комплект обладнання Instantel: Minimate Pro4 4 Channel Base Unit, Minimate Pro Standart Triaxial Geophone, Minimate Pro Hydrophone (код за ДК 021:2015 - 38200000-7 Геологічні та геофізичні прилади)
Тема:
Уточнення умов оплати та продовження строку подання тендерних пропозицій – закупівля обладнання Instantel
Зміст:
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення щодо умов оплати згідно Тендерної документації на закупівлю товару за предметом закупівлі:
"Комплект обладнання Instantel: Minimate Pro4 4 Channel Base Unit, Minimate Pro Standart Triaxial Geophone, Minimate Pro Hydrophone"
(код за ДК 021:2015 - 38200000-7 Геологічні та геофізичні прилади).
У Додатку 4 ТД (Проект Договору), п. 4.3 зазначено, що розрахунки здійснюються шляхом попередньої оплати в розмірі 100% вартості товару відповідно до Постанов КМУ № 590 та № 1070.
Водночас у розділі «Умови оплати», опублікованому в електронній системі закупівель, вказано умову 100% післяоплати протягом 14 робочих днів після підписання договору.
Просимо уточнити, які саме умови оплати є визначальними для цієї закупівлі:100% попередня оплата (згідно Проекту Договору), чи 100% післяоплата протягом 14 робочих днів (згідно інформації у системі)?
Отримана інформація вплине на формування тендерної пропозиції та фінансових умов постачання.
Додатково просимо розглянути можливість продовження строку подання тендерних пропозицій з 31.10.2025 17:02 – 10.11.2025 00:00 до 14 листопада 2025 року, у зв’язку з необхідністю отримання та опрацювання технічної документації від виробника, зазначеної у ТД, зокрема, у Додатку 3 до Тендерної документації – «Технічні вимоги», розділ III, де визначено, що:"Учасник повинен надати документацію (оригінал, або копію, або витяг з них): інструкцію з експлуатації та/або паспорт, та/або технічний опис, та/або технічну специфікацію з посиланням на офіційний сайт заводу-виробника". Надання зазначених документів потребує додаткового часу для офіційного запиту та отримання від виробника, тому продовження строку подання пропозицій є необхідним для підготовки коректної та повної тендерної пропозиції.
Дякуємо за розгляд нашого звернення!
Дата оприлюднення звернення:
05.11.2025 15:37
Доброго дня. Вірним буде розрахунок здійснююватись шляхом попередньої оплати в розмірі 100% вартості товару, як зазначено в проєкті договору. Поставку очікуємо протягом 30 днів, якщо будуть затримки максимум до 24.12 Оскільки казна працює до 25.12.
По терміну продовження відповідь буде завтра, директора сьогодні не було на місці щоб погодити це питання.
Дякую, що повідомили про помилку по розрахунках.
Дата оприлюднення відповіді:
05.11.2025 19:58