Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах від ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-010828-a
Id Tender 7f68b5ab8a9e4bd99cd298f8995994b0
План UA-P-2025-10-30-010928-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.10.2025 16:43
Остання зміна 19.12.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 100 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 16:41 до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 16:41
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 16:41
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 12:13
до 19.12.2025 15:55
Залишилось 4 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 16:06
до 25.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.12.2025 15:55
-
Період уточнень
з 31.10.2025 16:41 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 16:41 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 12:13 до 19.12.2025 15:55
Період кваліфікації
з 12.11.2025 12:13 до 19.12.2025 15:55
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах
ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 100 000 грн.
Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах
Очікувана вартість
1 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2025 11:44
Закінчення аукціону
12.11.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах.
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, проспект Свободи, буд. 38
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення не перерахування коштів не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА БУД 21"
Пропозиція:
955 778.45 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУЛІТОН"
Пропозиція:
1 046 986.39 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПД Технобуд"
Пропозиція:
995 960.48 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2025 11:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 19:01
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Луговський
Електронна пошта
Телефон
+380503273388
Сайт:
http://iap.sumy.org
Замовник
ЄДРПОУ
05399225
Повна назва
ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
ВУЛ.ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 58
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах
Період вимог/скарг з 18.11.2025 16:06 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 12:13 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 16:06
Довідка НАЗК
18.11.2025 16:06
Повідомлення про рішення
18.11.2025 16:05
-
17.11.2025 11:53
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду документів ТОВ "АЛЬФА БУД 21" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Вимогою п.1 Розділу ІІІ встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації. В пункті 1 Довідки, що підтверджує наявність обладнання та МТБ учасником зазначений Самоскид-С КАМАЗ 55111. Проте, інформація або документи про наявність водія - машиніста, який пройшов спеціальне навчання, має відповідне посвідчення в складі тендерної пропозиції учасника відсутні. Вимогою п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено надання учасниками Інформаційної довідки, складеної згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікацію працівників. Довідка, складається згідно Форми 2 та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності). В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА БУД 21" відсутня така довідка. Невідповідність встановлена і в наданих учасником ЦПД №19 та №20, укладених з Боровик О. І та Рикаловим О. О. 07.11.2025, предметом яких є монтаж утеплювача та улаштування цементно-піщаних стяжек. Проте, в п.п.1.2 цих договорів зазначено, що оплата Виконавцю буде здійснена відповідно до Актів приймання – передачі послуг з електромонтажних робіт та влаштування заземлення. На вимогу п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати для штатних працівників дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА БУД 21" наданий Наказ №26-к від 29.08.2025 щодо прийняття на основне місце роботи Дяченко І. В. на посаду покрівельника. Проте, наданий диплом, виданий Дяченко І. В. свідчить про те, що Дяченко І. В. отримав кваліфікацію електрогазозварника. На вимогу п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати договір, зазначений в гарантійному листі, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору. ТОВ "АЛЬФА БУД 21" надало Договір №15 від 01.10.2024 р., в п.п. 2.1 якого зазначено, що кошторисна документація (договірна ціна) є невід’ємною частиною цього договору. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА БУД 21" відсутня кошторисна документація (договірна ціна) до Договору №15 від 01.10.2024 р., а тому ВИМАГАЮ ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН НАДАТИ ДОКУМЕНТИ АБО ПОЯСНЕННЯ: 1) інформацію або документи про наявність водія – машиніста самоскида – С КАМАЗ 55111, який пройшов спеціальне навчання, має відповідне посвідчення; 2) довідку, складену згідно Форми 2 та завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності); 3) привести у відповідність п.п. 1.2 ЦПД №19 та №20 до предметів цих договорів; 4) надати інформацію або документи, які підтверджують кваліфікацію Дяченко І. В., як покрівельника; 5) надати кошторисну документацію (договірну ціну) до Договору №15 від 01.10.2024 р.
Створено
17.11.2025 11:53
Надати до
18.11.2025 11:53
Період вимог/скарг з 15.12.2025 20:08 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 15:30 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Згідно з рішенням уповноваженої особи №53 від 31.10.2025р. оголошено про проведення відкритих торгів, у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (далі - Особливості), за предметом закупівлі - поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель : UA-2025-10-31-010828-a (далі - Закупівля). Відповідно до рішення Замовника від 18.11.2025 р. №59 визначено переможцем відкритих торгів за № UA-2025-10-31-010828-a ТОВ "АЛЬФА БУД 21" відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) оприлюднено в електронній системі закупівель рішення № 17995-р/пк-пз від 04.12.2025 року. Відповідно до резолютивної частини цього рішення зобов'язано Інститут прикладної фізики Національної академії наук України (код ЄДРПОУ: 05399225) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА БУД 21" (код ЄДРПОУ: 43927362) переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-31-010828-a. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення Замовника від 18.11.2025 р. №59 про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА БУД 21" відповідно до рішення Замовника від 11.12.2025 р. №60. Відповідно до мотивувальної частини цього рішення встановлено, що документацією передбачена необхідність надання учасником у складі Пропозиції дипломів або свідоцтв про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом. Враховуючи викладене, Переможцем не надано (щодо Дяченка І. В.) саме дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом "покрівельник будівельний". Враховуючи інформацію, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: 2) - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей. Підпунктом 1 пункту 4 розділу 4 тендерної документації серед іншого передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Враховуючи те, що у складі Пропозиції Учасника відсутні (щодо Дяченка І. В.) дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом "покрівельник будівельний" наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи положення підпункту 1 пункту 4 розділу 4 тендерної документації, підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Документи кваліфікації
15.12.2025 20:08
Повідомлення про рішення
15.12.2025 14:24
-
11.12.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.12.2025 12:29 по 19.12.2025 14:53
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 20:08 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2025 12:30
Довідка НАЗК
17.12.2025 12:29
Повідомлення про рішення
17.12.2025 12:28
-
15.12.2025 22:28
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.12.2025 20:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду документів ТОВ «СПД Технобуд» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Пунктом 1 Розділу ІІІ визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, в тому числі статут або інший установчий документ (для юридичної особи), а також підсумкова відомість ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, одиницею виміру, кількістю, відпускною ціною, вартістю транспортування, заготівельно-складськими витратами та країною походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Водночас «ТОВ «СПД Технобуд» не надано у складі тендерної пропозиції модельного статуту учасник, на який він посилається в довідці №5 від 11.11.2025р. Окрім того, в пункті 1 розділу ІІІ підсумкової відомості ресурсів «ТОВ «СПД Технобуд» зазначено мінеральну вату, марка В у кількості 62,37 м3, що не відповідає відомості обсягу робіт згідно Додатку 3 до тендерної документації - утеплення перекриттів, покриттів мінеральною ватою 150 мм - 56,7 куб.м. Згідно з додатком 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат на перебазування, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату податків (інших обов’язкових платежів, зборів), та інших витрат що пов’язані з предметом закупівлі. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається на підставі проведеного учасником аналізу цін за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України та даного регіону, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до обсягів зазначених у Додатку щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Водночас ТОВ «СПД Технобуд» в наданій договірній ціні зазначено лише 2025 рік, проте не зазначено дату, на момент якої учасник визначив вартість матеріальних ресурсів на підставі проведеного учасником аналізу цін за цінами. В гарантійному листі ТОВ «СПД Технобуд» за вих. №10 від 10.11.2025р. Учасник зазначив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідають вимогам пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації. На вимогу п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати для штатних працівників дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом. Згідно довiдки ТОВ «СПД Технобуд» про наявнiсть працiвникiв вiдповiдної квалiфiкацiї, якi мають необхiднi знання та досвiд №2 від 11.11.2025р. зазначено Доденко Андрія Володимировича на посаді покрівельника за цивільно – правовим договором. Водночас дипломів або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом «покрівельника» Доденко Андрієм Володимировичем ТОВ «СПД Технобуд» не надано. ВИМАГАЮ ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН НАДАТИ ДОКУМЕНТИ АБО ПОЯСНЕННЯ: 1) надати модельний статут ТОВ «СПД Технобуд» 2) надати інформацію або пояснення щодо невідповідності в пункті 1 розділу ІІІ підсумкової відомості ресурсів ТОВ «СПД Технобуд» мінеральної вати, марка В у кількості 62,37 м3 обсягу робіт згідно Додатку 3 до тендерної документації - утеплення перекриттів, покриттів мінеральною ватою 150 мм - 56,7 куб.м.; 3) привести у відповідність дату складання договірної ціни, на момент якої учасник визначив вартість матеріальних ресурсів на підставі проведеного учасником аналізу цін за цінами; 4) привести у відповідність гарантійний лист ТОВ «СПД Технобуд» вимогам Додатку 3 до тендерної документації; 5) надати дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом «покрівельника» Доденко Андрієм Володимировичем.
Створено
15.12.2025 22:27
Надати до
16.12.2025 22:27
Період вимог/скарг з 19.12.2025 14:59 по 25.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.12.2025 14:53 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, а саме серед інших: договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, які розраховані в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова) відповідно до Додатку 3 (нова редакція) цієї тендерної документації. Відповідно до п.6 додатку Додатку 3 (нова редакція) тендерної документації встановлено, що ціна тендерної пропозиції визначається за результатами електронного аукціону. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених цією технічною специфікацією. Якщо у найменуванні послуг технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат; податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на надання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України та даного регіону, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до обсягів надання послуг зазначених в додатку 1, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат на перебазування, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату податків (інших обов’язкових платежів, зборів), та інших витрат що пов’язані з предметом закупівлі. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається на підставі проведеного учасником аналізу цін за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України та даного регіону, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до обсягів зазначених у Додатку щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Договірна ціна тверда. Договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат розраховується в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» і включає: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів арендованої будівельної техніки, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошториса, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат, розрахунок прибутку та податку. Згідно пункту 4 розділу V тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 зі змінами. У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема, договірна ціна на будівництво поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах, в якій зазначено, зокрема: - Вид договірної ціни: тверда; - Визначена згідно з Настановою, Наказ від 1.11.2021 №281; - Складена в поточних цінах станом на 2025 рік. Відповідно до Додатку 30-31 до Настанови затверджено форму договірної ціни. Разом з тим, надана Учасником у складі Пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), оскільки договірна ціна повинна бути складена на конкретну визначену дату. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
19.12.2025 14:59
Повідомлення про рішення
19.12.2025 14:55
-
19.12.2025 14:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.12.2025 15:55 по 25.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.12.2025 14:59 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, а саме серед інших: договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, які розраховані в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова) відповідно до Додатку 3 (нова редакція) цієї тендерної документації. Відповідно до п.6 додатку Додатку 3 (нова редакція) тендерної документації встановлено, що ціна тендерної пропозиції визначається за результатами електронного аукціону. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених цією технічною специфікацією. Якщо у найменуванні послуг технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат; податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на надання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України та даного регіону, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до обсягів надання послуг зазначених в додатку 1, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат на перебазування, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату податків (інших обов’язкових платежів, зборів), та інших витрат що пов’язані з предметом закупівлі. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається на підставі проведеного учасником аналізу цін за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України та даного регіону, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до обсягів зазначених у Додатку щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Договірна ціна тверда. Договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат розраховується в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» і включає: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів арендованої будівельної техніки, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошториса, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат, розрахунок прибутку та податку. Згідно додатку 3 до тендерної документації передбачено, що види надання послуг: згідно з відомістю обсягів (Додаток 1 до технічного завдання). Відомість обсягів робіт згідно додатку 3 до тендерної документації передбачає серед іншого наступні найменування робіт і витрат: Навантаження сміття вручну т 90,69144 Перевезення сміття до 15 км т 90,69144 У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема, локальний кошторис Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на будівельні роботи Поточний ремонт покрівлі будівлі виробничого приміщення науково-дослідного центру Інституту прикладної фізики НАН України по проспекту Свободи, буд. 38 в м. Сумах» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, складений за поточними цінами станом на 2 листопада 2025 р., в якому зазначено, зокрема: - Навантаження сміття вручну 1 т 90,68 - Перевезення сміття до 15 км т 90,68 Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно пункту 4 розділу V тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 зі змінами. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
19.12.2025 15:55
Повідомлення про рішення
19.12.2025 15:50
-
19.12.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380503273388
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380503273388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності