Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт екскаваторів TATRA 815 UDS-114A) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-009957-a
Id Tender deba6e6d6bbe4f0e9f3280b4a2c98c6a
План UA-P-2024-12-30-011796-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 31.10.2025 15:53
Остання зміна 12.12.2025 18:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
510 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 15:52 до 19.11.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 15:52
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 15:52
до 16.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.11.2025 14:00
-
Період уточнень
з 31.10.2025 15:52 до 16.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 15:52 до 16.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 14:00
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт екскаваторів TATRA 815 UDS-114A)
Мова тендерної пропозиції - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
510 000 грн.
послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт екскаваторів TATRA 815 UDS-114A)
Назва предмета закупівлі
послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт екскаваторів TATRA 815 UDS-114A)
Очікувана вартість
510 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
технічне обслуговування та ремонт екскаваторів TATRA 815 UDS-114A
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за кожну окрему послугу здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг на підставі отриманого рахунку (ів) (рахунку(ів)-фактури). Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
510 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Близнюк
Електронна пошта
Телефон
+380442069648
Сайт:
https://www.ukrtransnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
31570412
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Князів Острозьких, будинок 32/2
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт екскаваторів TATRA 815 UDS-114A)
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 14:00 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 11:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 10:45
Електроний протокол про продовження строку
19.11.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП "УРЦ" на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, з огляду на значний обсяг наданої учасником інформації, яка потребує розгляду.
Дата продовження строку розгляду
25.11.2025 10:45
Дата кінця розгляду
18.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав скановану копію Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.11.2025р. №10-11/01 в якій: Учасник по позиціям 1-43 вказав один і той самий «Тип №1» для обладнання яке відрізняється за функціональним призначенням між собою Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Учасник надає Довідку на власному бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг. * Вимога щодо надання Учасником відповідних довідок за формою, наведеною в п.1.1 Розділу 1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку. Вимога п. 1.1 Розділу 1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену Довідку на власному бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, із вказанням Марки (типу) обладнання відповідно до його функціонального призначення. 2. Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав скановану копію Довідки щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) від 10.11.2025р. №10-11/04, в якій зазначено роль учасника – «ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПІДРЯДНИК», проте в наданій сканованій копії Договору №15/04-21 від 15.04.2021р. зазначено «ВИКОНАВЕЦЬ». Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Вимога п. 3.1.5 Розділу 3 ТД, п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД. Учасник надає довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною у п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД, що містить інформацію щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (не менше одного). Інформація, що надається учасниками процедури закупівлі, повинна узгоджуватися у документах і не призводити до протирічь та/або різночитання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен оновити Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) від 10.11.2025р. №10-11/04 та/або надати документи з інформацією, що не призводь до протиріч та/або різночитання. 3. Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав скановані копії Договору №15/04-21 від 15.04.2021р. про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт легкового, вантажного транспорту) БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ та акти здачі-прийняття робіт (наданих послуг). На підтвердження повного виконання Договору надав скановану копію Листа-відгуку від 13.10.2022р. №1, в якому ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОВНЕ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. Учасник надав скановані копії Договору №15/04-21 від 15.04.2021р. про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт легкового, вантажного транспорту) БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ та акти здачі-прийняття робіт (наданих послуг). На підтвердження повного виконання Договору надав скановану копію Листа-відгуку від 13.10.2022р. №1, в якому ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОВНЕ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога п. 3.2 в) Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.3.2 а) і п.3.2 б) Розділу 3 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) у повній мірі, якісно та вчасно, згідно умов договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання Договору. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.3.2 а) і п.3.2б) Розділу 3 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.3.2 а) і п.3.2 б) Розділу 3 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим. У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) здачі-приймання робіт/надання послуг, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.3.2 а) і п.3.2 б) Розділу 3 Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, Учасник повинен надати відгук, який повинен містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПОВНЕ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.
Створено
12.12.2025 11:42
Надати до
13.12.2025 11:42
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 14:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Контактний телефон:
+380442069648
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 14:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Контактний телефон:
+380442069648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності