Показати схожі тендери

Закупівля Післяпроектний моніторинг при виконанні робіт за обєктом "Реконструкція причалу № 7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою: м. Одеса, Приморський район, площа Митна, 1/2" Коригування від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-007972-a
Id Tender 6042235b7ff84cf8a1c4007fbce56180
План UA-P-2025-06-05-005082-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 31.10.2025 14:24
Остання зміна 31.10.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 465 296 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 18 год. )
з 31.10.2025 14:24 до 11.11.2025 10:00
Залишилось 4 днів 8 год.
Період уточнень
з 31.10.2025 14:24
до 08.11.2025 00:00
Залишилось 4 днів 8 год.
Період оскарження
з 31.10.2025 14:24
до 08.11.2025 00:00
Період уточнень
з 31.10.2025 14:24 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 14:24 до 08.11.2025 00:00
Основні параметри
Післяпроектний моніторинг при виконанні робіт за обєктом "Реконструкція причалу № 7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою: м. Одеса, Приморський район, площа Митна, 1/2" Коригування
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю робіт, оскільки є наявна потреба у визначених робіт для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Мова пропозицій - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 465 296 грн.
Післяпроектний моніторинг при виконанні робіт за об’єктом "Реконструкція причалу № 7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою: м. Одеса, Приморський район, площа Митна, 1/2" Коригування» за кодом ДК021:2015 71530000-2 «Консультаційні послуги в галузі будівництва»
Назва предмета закупівлі
Післяпроектний моніторинг при виконанні робіт за об’єктом "Реконструкція причалу № 7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою: м. Одеса, Приморський район, площа Митна, 1/2" Коригування» за кодом ДК021:2015 71530000-2 «Консультаційні послуги в галузі будівництва»
Очікувана вартість
1 465 296 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14652,96
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
43 900
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2025 14:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Післяпроектний моніторинг при виконанні робіт за обєктом "Реконструкція причалу № 7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою: м. Одеса, Приморський район, площа Митна, 1/2" Коригування
Код ДК 021:2015
71530000-2 - Консультаційні послуги в галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється послідовно за етапи надання Послуг. Замовник здійснює оплату за фактичне надання Послуг за кожним етапом шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунка Замовника у розмірі 100 % від вартості фактично наданих Послуг за етапом, за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за кожним етапом, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 14:24
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
31.10.2025 14:24
Критерії прийнятності
31.10.2025 14:24
Проект договору
31.10.2025 14:24
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвиненко Олексій Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 465 296 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 465 296 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності