Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-007632-a
Id Tender 0a5bbfb06cd345a6912cf62b8a8fc756
План UA-P-2025-10-10-008083-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.10.2025 14:10
Остання зміна 19.12.2025 00:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
697 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 14:10 до 20.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 14:10
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 14:10
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00
до 16.12.2025 10:30
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.12.2025 10:30
до 22.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.12.2025 10:30
-
Період уточнень
з 31.10.2025 14:10 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 14:10 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00 до 16.12.2025 10:30
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00 до 16.12.2025 10:30
Основні параметри
Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
697 200 грн.
Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 -50110000-9)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 -50110000-9)
Очікувана вартість
697 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6972,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ"
Пропозиція:
625 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
31.10.2025 14:10
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 -50110000-9)
Період вимог/скарг з 16.12.2025 10:30 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 10:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі відповідає вимогам замовника
Документи кваліфікації
16.12.2025 10:31
Довідка НАЗК
16.12.2025 10:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 18:28
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 10:39
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 10:38
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. 1. На виконання вимог пп. 1.1 р. 1 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Учасником надано Акт прийому-передачі від 01.01.2024 року, згідно якого Орендар (ТОВ «Альма Матер ФМ») передав, а Орендатор прийняв в користування нежитлове приміщення, розташоване в місті Одеса за адресою вул. Чорноморського козацтва, буд.165-А. Крім того, відповідно до умов п. 9.2 даного договору оренди він діє «… до закінчення строку оренди – до 31 грудня 2025 року», що не відповідає наступним вимогам ТД: «… договори оренди ……мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг)». 1.2 2. На виконання вимог п. 1.2 р. 1 Додатка 1 до ТД Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 19.11.2025 № 12, в якій не наведений кваліфікаційний розряд даного слюсаря. Крім того, на підтвердження Учасником надані сканований оригінал цивільно-правового договору (ЦПД) від 01.10.2025 та сканкопія диплому Б № 970163, виданого 05.08.1980. Порівнянням інформації, що наведена у даних документах встановлено наступне: відповідно до вимог ТД Замовником вимагається наявність слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів (не нижче ІІ розряду) – не менше 1-ї особи. Відповідно до наданої копії диплому Гриценко С.М. присвоєна кваліфікація за професією слюсаря з ремонту тракторів, автомобілів та землерийних машин ІІІ розряду. Також, відповідно до р. 2 ЦПД Виконавець (Гриценко С.М.) зобов’язується надати послуги слюсаря за адресою: м. Одеса, вул. Першотравнений 3-й провулок, 9. При цьому в Описі предмета закупівлі від 19.11.2025 № 4, шо наданий Учасником на виконання вимог п. 2.4 р. 2 Додатка 1 до ТД, зазначено наступне: «Послуги з ремонту автотранспортних засобів надаються Виконавцем за місцем його розташування станції технічного обслуговування – м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 165-А у радіусі 20 км від місцезнаходження Замовника…». Також у даному розділі ЦПД наведений певний перелік робіт, який повинен виконувати Гриценко С.М при наданні послуг слюсаря (пп. 2.1 – 2.8 договору). - За результатами порівняння даного переліку послуг із переліком послуг, наведеним у Технічних вимогах - Додаток 3 до ТД, а також з урахуванням вимоги Замовника, що наведена у п. 1.1 р. 1 Додатка 1 до ТД: «СТО учасника повинно здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування, поточного ремонту автомобіля Замовника», вважаємо, що наявність одного працівника із кваліфікацією слюсаря, який запропонований Учасником, для надання всіх за переліком послуг за предметом закупівлі не є достатнім. Так, в посадових обов’язках слюсаря, що передбачені р.2 цивільно-правового договору, відсутні обов’язок щодо виконання послуг з ремонту електропроводки автомобіля, з ремонту електроприладів автомобіля. При цьому, у документах пропозиції учасником надано Довідка про субпідрядників від 19.11.2025 № 3 з інформацією щодо не залучення субпідрядників/співвиконавців. Крім того, у п. 6.1 ЦПД не наведений строк його дії, а відповідно до умов ТД та проекту договору (Додаток 5 до ТД) строк надання послуг – до 31.12.2026. 1.3 На виконання вимог п. 1.3 р. 1 Додатка 1 до ТД Учасником надано Довідку про наявінсть досвіду виконання аналогічного договору від 19.11.2025 № 4, в якій наведена інформація про договір від 07.08.2023р. № ВТО/8 з КПЕМЗО «Одесміськсвітло». Також Учасником надані сканований оригінал зазначеного договору та Акти виконаних робіт за серпень 2023р. Дослідженням наданих документів встановлено, що в недотримання вимог п. 1.3 р. 1 Додатка 1 до ТД у Довідці не наведені відомості про виконання договору. У наданому Учасником Акті виконаних робіт від 18.08.2023 № СФ.00005448 (умовами п. 3.3 договору передбачено оформлення Акту приймання-передачі наданих послуг) підтверджено надання, зокрема, двох наступних послуг: - заміна клапану ЕМ 1902 ГАЗ 3309 пневмо у кількості 1 послуга за ціною 7000,00 грн без ПДВ - заміна клапану ТНВД 1902 ГАЗ 3309 у кількості 1 послуга за ціною 7400,00 грн без ПДВ. Однак, зазначена в Акті ціна не відповідає умовам вищенаведеного договору (Додаток № 2, Кошторис), а саме за договором: ціна послуги «Заміна клапану ЕМ 1902 ГАЗ 3309 пневмо» складає 7400,00 грн без ПДВ, а ціна послуги «Заміна клапану ТНВД 1902 ГАЗ 3309» - навпаки 7000,00 грн без ПДВ. Таким чином, Акт виконаних робіт від 18.08.2023 № СФ.00005448 не підтверджує надання послуг у відповідності до умов договору від 07.08.2023р. № ВТО/8 з КПЕМЗО «Одесміськсвітло». 1.4 В недотримання вимог п. 2.3.4 п. 2.3 р. 2 Додатка 1 до ТД Учасником не надане документальне підтвердження-зобов’язання щодо продовження терміну дії ліцензій, свідоцтв, сертифікатів, договорів управління/оренди/послуг тощо, наданих ним у складі пропозиції, якщо їх строк спливає до моменту закінчення строку виконання робіт/послуг. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.п 1 р. 1 Додатка №1 до Тендерної документації. 2.2 Відповідно до п. 1.2 р. 1 Додатку №1 до Тендерної документації 2.3 Відповідно до п. 1.3 р. 1 Додатку №1 до Тендерної документації 2.4 Відповідно до п. 2.3.4 п 2.3 р. 2 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «АЛЬМА МАТЕР ФМ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: документи на виправлення невідповідностей за п.1.1, 1.2, 1.3 та 1.4 відповідно до умов Тендерної документації
Створено
10.12.2025 18:28
Надати до
11.12.2025 18:28
Договір
UA-2025-10-31-007632-a-a1
Очікує підписання
625 800 грн.
625 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів
Номенклатура
Послуги з ремонту вантажних та спеціальних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ"
Повна назва
ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36109649

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
697 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
697 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності