Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме :
1.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасник не надав довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), або сам звіт про фінансовий стан за цей період.
1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток № 1.1 до тендерної документації.
1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», має надати довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період.
2.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасником надано документ під назвою «Лист щодо повноважень.pdf» за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації в якому відсутня інформація щодо переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1 пункту 1.2. розділу І додатка 1 до тендерної документації.
2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: зазначити у листі перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
3.1. . Перелік виявлених невідповідностей:
учасник надав документ під назвою «Довідка МТБ.pdf», у якій відсутня інформація про наявність набору діагностичного обладнання.
3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункту 1.1. розділу І додатка 1 до тендерної документації.
3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку та/або лист у довільній формі із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ*, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства.
- обов’язкова наявність набору діагностичного обладнання.
* вимоги до інформації, що надається учасником щодо кожного найменування обладнання та МТБ, зокрема: марка, тип, рік випуску, стан, право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди.
4.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасник надав документ під назвою «Довідка МТБ.pdf», у якій вказана інформація про наявність сервісного центру за адресою; Україна, м. Київ, вул .Парково-Сирецька, 17, але відсутня інформація про право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди. Учасником надано ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ № 01/09/103 від 16.09.25 р., але на адресу реєстрації товариства, а саме: 01103, м. Київ, Печерський р-н., вул. Звіринецька, буд. 63, а не сервісного центру, що вказаний у довідці.
4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1. та 1.2. пункту 1.1. розділу І додатка 1 до тендерної документації.
4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку та/або лист у довільній формі із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ*, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства.
- обов’язкова наявність сервісного центру в місті Києві або в Київській області.
* вимоги до інформації, що надається учасником щодо кожного найменування обладнання та МТБ, зокрема: марка, тип, рік випуску, стан, право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди.
За наявності оренди приміщення сервісного центру надати Скановані копії документів, що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди** та/або договорами надання послуг** тощо.
** Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років.