Показати схожі тендери
Закупівля Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)» від Одеська філія ДП "АМПУ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-004780-a
Id Tender da6b4e163f5f4caaaf4f5cdd88d8abe8
План UA-P-2025-08-26-000834-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.10.2025 11:59
Остання зміна 18.12.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 543 490.88 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 11:59 до 20.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 11:59
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 11:59
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00
до 18.12.2025 15:33
Залишилось 3 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2025 15:33
до 24.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.12.2025 15:33
-
Період уточнень
з 31.10.2025 11:59 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 11:59 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00 до 18.12.2025 15:33
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00 до 18.12.2025 15:33
Основні параметри
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»., оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації. Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам Замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 543 490.88 грн.
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Назва предмета закупівлі
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Очікувана вартість
3 543 490.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35434,91
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 700
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
«Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних робіт, після підписання «Акта приймання-передачі виконаних робіт», протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).»
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "єЕНЕРГО"
Пропозиція:
3 512 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 17:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
31.10.2025 11:59
Критерії прийнятності
31.10.2025 11:59
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Період вимог/скарг з 18.12.2025 15:33 по 24.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 10:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
учасник процедури закупівлі відплвідає вимогам замовника
Документи кваліфікації
18.12.2025 15:33
Довідка НАЗК
18.12.2025 15:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
16.12.2025 12:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 10:40
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог п.1.1 р.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист від 19.11.2025 № 01/11), в якій Учасником зазначено наявність в нього оптичного нівеліру BOSCH GOL 26 D+штатив ВТ 160+лінійка GR500 та програмний комплекс АВК-5., проте не підтверджено наявність теодоліту, та не надано інформацію про наявність свідоцтва (сертифікату) про його повірку, не надана інвентарна(ні) картка(ки) або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на АВК-5, що суперечить вимогам Замовника. 1.2. На виконання вимог п. 1.2. р. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, , Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (лист від 19.11.2025 № 02/11), в якій зазначено штатних працівників, а саме, 2-х інженерів-проектувальників Картавцева О.М. та Швець І.О., та інженера-геодезиста Костенко С.А. Згідно інформації, яка зазначена у вказаній Довідці, інженер-геодезист Костенко Сергій Анатолійович є працівником Учасника з основним місцем роботи, що підтверджується наказом про прийняття на роботу від 31.07.2025 № 27/єЕН. Також надано Кваліфікаційний сертифікат від 09.08.2019 № 014219. Разом з тим, відповідно до даних державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру ( сайт https://land.gov.ua/sig_info/ ) наявна інформація щодо місця роботи інженера-геодезиста Костенко С.А., а саме – ТОВ «ІНЖГЕОТЕХСЕРВІС» (ЄДРПОУ 38060904), що не відповідає інформації, вказаної Учасником у Довідці. 1.3. На виконання вимог п. 1.3. р. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надав аналогічний договір №01-В/24-ЕЕ від 17.10.2024, в якому відсутні сторінки (аркуш із підписаними реквізитами сторін), після пункту 3.1. наступним йде пункт 5.2.1.,у Додатку 1 до зазначеного вище договору дата підписання договору зазначена із помилкою, що суперечить вимогам Замовника. Також відсутній акт приймання-передачі виконаних робіт. 1.4. В порушення вимог п.2.2 р.2 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником не надано відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого Статуту, затвердженого Рішенням засновника від 08.08.2024 № 01. Разом з тим, учасником не надано Рішення (протокол або інший документ) загальних зборів учасників про згоду на укладання договору по відповідній процедурі закупівлі у разі визначення Учасника переможцем, чим не дотримано вимоги п.2.2 Додатка № 1 до ТД. 1.5. На виконання вимог п.2.3.1 р.2 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником надано Довідку з відомостями про учасника (лист від 19.11.2025 № 05/11), в якій Учасником зазначено директором Кудєльнікова Андрія Миколайовича. Однак відповідно до наданого Рішення єдиного учасника від 26.11.2024 № 26/11/2024 та наказу від 28.11.2024 № 02, директором ТОВ «єЕНЕРГО» призначено Куделькіна Андрія Миколайовича. 1.6. На виконання вимог п.2.3.7 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником надано Довідку (лист від 19.11.2025 № 08/11), не у відповідності з вимогами Замовника. 1.7. В порушення вимог п.1 р ІІІ та п.2.11. р2 Додатка 1 тендерної документації Учасник підписав документи у складі пропозиції та пропозицію в цілому шляхом накладання УЕП, а не КЕП, що суперечить вимогам Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п. 1.1 р. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог п. 1.2. р. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2.3. Відповідно до вимог п. 1.3 р. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2.4. Відповідно до вимог п.2.2 р. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації 2.5. Відповідно до вимог п.2.3.1. р. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації 2.6. Відповідно до вимог п.2.3.7 р. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації 2.7. Відповідно до вимог п.1 р ІІІ та п.2.11. р. 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «єЕНЕРГО» надати/завантажити документи/інформацію відповідно до вимог тендерної документації з урахуванням зауважень Замовника (пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7)
Створено
16.12.2025 12:27
Надати до
17.12.2025 12:27
Договір
UA-2025-10-31-004780-a-b1
Очікує підписання
3 512 000 грн.
3 512 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)»
Номенклатура
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція електричних мереж ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, вул. Ганса Германа, 3 (кабельні лінії інв. № 069546, 069736, 069549, 069964, 069977, 069963, 069965, 069966, 069476, 069637, 069636, 069956, 069958, 069626, 069633, 069634, 069950, 069946, 069624, 069949, 069947, 060164, 069851, 103262, 103263, 103132 та трансформаторні підстанції інв. № 103178, 103219, 069683, 069677, 069638, 069928, 069676, 069679, 069925, 069692, 069932, 069839, 069678, 069838)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "єЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "єЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45498902

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 543 490.88 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 543 490.88 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності