Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0385_ВО) Рукава гумові напірні від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-002988-a
Id Tender ac6b6466e20c46ffaaf322ff36076cf0
План UA-P-2025-10-31-001846-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 31.10.2025 10:55
Остання зміна 31.10.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
405 229.5 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 9 днів 3 год. )
з 31.10.2025 10:55 до 10.11.2025 18:00
Залишилось 5 днів 9 год.
Період уточнень
з 31.10.2025 10:55
до 07.11.2025 00:00
Залишилось 5 днів 9 год.
Період оскарження
з 31.10.2025 10:55
до 07.11.2025 00:00
Період уточнень
з 31.10.2025 10:55 до 07.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 10:55 до 07.11.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0385_ВО) Рукава гумові напірні
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0385_ВО) ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Рукава гумові напірні 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44165300-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 405 229,50 грн. без ПДВ (чотириста п’ять тисяч двісті двадцять дев’ять гривень 50 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.11.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Олексій ЧОРНИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
405 229.5 грн.
Лот 1 - Рукави
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Рукави
Очікувана вартість
405 229.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4052,3
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2025 13:37
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 150 (метри)
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-38
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-38
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
150
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №2 330 (метри)
Рукав гумовий для газового зварювання та різання металів ІІІ-9-2,00
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий для газового зварювання та різання металів ІІІ-9-2,00
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
330
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №3 270 (метри)
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-16
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-16
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
270
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №4 100 (метри)
Рукав гумовий напірний з нитяним підсиленням, неармований 32-1,6
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з нитяним підсиленням, неармований 32-1,6
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
100
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №5 2 150 (метри)
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-25
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-25
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
2 150
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №6 550 (метри)
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-18
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-6,3-18
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
550
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №7 700 (метри)
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-20-32
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом В (ІІ)-20-32
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
700
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №8 100 (метри)
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом ВГ (ІІІ)-10-20
Опис предмета закупівлі
Рукав гумовий напірний з текстильним каркасом ВГ (ІІІ)-10-20
Код ДК 021:2015
44165300-7 - Рукави
Кількість
100
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)). Якщо учасник – платник ПДВ, оплата здійснюється за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати остаточної оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання замовником (покупцем) повідомлення (на електронну адресу) від учасника (постачальника) з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: м. Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); м. Одеса(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Миколаїв(адреса вказується в рознарядці покупця); М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Запоріжжя(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Львів(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Харків(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Чернівці(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Дніпро(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Гребінка (Полтавська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця) . Кількість: 4 350,0 мПротягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки замовником.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
405 229.5 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
405 229.5 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності