Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети від Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-002794-a
Id Tender 5bd1ce6880074ccd97be2f4eb5c6af1f
План UA-P-2025-10-31-001414-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.10.2025 13:38
Остання зміна 26.11.2025 13:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 13:37 до 08.11.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 13:37
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 13:37
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2025 23:59
до 20.11.2025 09:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 12:20
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2025 09:05
до 26.11.2025 13:25
Період уточнень
з 31.10.2025 13:37 до 05.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 13:37 до 05.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.11.2025 23:59 до 20.11.2025 09:05
Період кваліфікації
з 08.11.2025 23:59 до 20.11.2025 09:05
Основні параметри
Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
550 000 грн.
Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети
Очікувана вартість
550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11000,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 30 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
30
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
11762, Україна, Житомирська область, с.Ярунь, вулиця Миру, буд.44
Дата постачання по
01.12.2025 10:53
Позиція : №2 8 (тонни)
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-50)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-50)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
8
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
11762, Україна, Житомирська область, с.Ярунь, вулиця Миру, буд.44
Дата постачання по
01.12.2025 10:53
Позиція : №3 2 (тонни)
Брикети паливні на вугільній основі
Опис предмета закупівлі
Брикети паливні на вугільній основі
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
11762, Україна, Житомирська область, с.Ярунь, вулиця Миру, буд.44
Дата постачання по
01.12.2025 10:53
Позиція : №4 2 (тонни)
Торфобрикети
Опис предмета закупівлі
Торфобрикети
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
11762, Україна, Житомирська область, с.Ярунь, вулиця Миру, буд.44
Дата постачання по
01.12.2025 10:53
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
Пропозиція:
549 720 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 14:33
Оголошення про проведення закупівлі
31.10.2025 14:30
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії оцінки
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віскушенко Юлія Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380414163304
Факс
+380414163304
Сайт:
https://tzgnaeu.com/
Замовник
ЄДРПОУ
00727989
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету»
Поштовий індекс
11762
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
село Ярунь
Адреса
вулиця Миру 44
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети
Період вимог/скарг з 11.11.2025 12:20 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.11.2025 23:59 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.11.2025 12:20
Довідка НАЗК
11.11.2025 12:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.11.2025 23:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.11.2025 09:05 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 15:31 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 09:05
Довідка НАЗК
20.11.2025 09:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.11.2025 15:34
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 13:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 13:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» за процедурою закупівлі «Вугілля кам’яне Г (13–100), Вугілля кам’яне ДГ (25–50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети» (ID: UA-2025-10-31-002794-a) встановлено наступну невідповідність: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом керівника ТОВ «Енергопроект ЛТД» Луценка Романа Олександровича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений), що не є кваліфікованим електронним підписом у розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: Пункт 1 розділу 3 тендерної документації встановлює обов’язкову вимогу щодо накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 3) Перелік інформації та/або документів, які необхідно подати для усунення невідповідності: Для усунення невідповідності учаснику необхідно повторно накласти та подати у складі тендерної пропозиції документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи, що відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. протягом 24 годин з дня отримання повідомлення про усунення невідповідностей
Створено
18.11.2025 15:32
Надати до
19.11.2025 15:32
Угоди
UA-2025-10-31-002794-a-b2
Підписаний і діє
Номер
68
549 720 грн.
458 100 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Кількість
30
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
13 440
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (тонни)
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-50)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-50)
Кількість
8
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
13 440
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (тонни)
Брикети паливні на вугільній основі
Номенклатура
Брикети паливні на вугільній основі
Кількість
2
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
13 440
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (тонни)
Торфобрикети
Номенклатура
Торфобрикети
Кількість
2
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
6 060
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету»
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00727989

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
Повна назва
ТОВ "Енергопроект ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40401054

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 13:25
Повідомлення про договір
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000023
Дата створення проекту
17.11.2025 12:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 14:59
Дата публікації висновку про результати
04.12.2025 12:51
Дата завершення усунення порушень
19.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 17.11.2025 № 102-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2025 № 102-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-10-31-002794-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 14:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.10.2025 № 48/25, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 18.11.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.11.2025 № 49/25 та від 19.11.2025 № 54/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.11.2025 та від 20.11.2025, договір від 26.11.2025 № 68, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 21.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» встановлено наступне. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Однак, моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» містить накладений електронний підпис керівника Луценка Романа Олександровича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», який в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході проведення моніторингу, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 18.11.2025 оприлюднено запит про надання пояснення, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. На підставі вищевказаного запиту Замовником 18.11.2025 було скасовано рішення про визначення переможця та 18.11.2025 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було зазначено у запиті про надання пояснення від 18.11.2025. Отже, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» на відповідність вимогам його тендерної документації, приймаючи рішення визначити 11.11.2025 переможцем процедури закупівлі ТОВ «Енергопроект ЛТД», не виявлено недотримання вказаним учасником вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
04.12.2025 00:00
Дата публікації
04.12.2025 12:51
Документи висновку
04.12.2025 12:51
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
12.12.2025 09:34
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
12.12.2025 09:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-31-002794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» на відповідність тендерній документації Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету» (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Однак, аналізом встановлено, що учасником ТОВ «Енергопроект ЛТД» після завантаження тендерної пропозиції, на неї накладено удосконалений електронний цифровий підпис керівника учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» Луценка Романа Олександровича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не дотримання учасником ТОВ «Енергопроект ЛТД» вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ТОВ «Енергопроект ЛТД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
18.11.2025 09:18
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 09:19
-
Відповідь
ВІдповідь на запити фінионкторингу
На Ваш запит про надання інформації (пояснень) в процесі моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Вугілля кам’яне Г (13-100), Вугілля кам’яне ДГ (25-50), Брикети паливні на вугільній основі, Торфобрикети» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-31-002794-a) пояснюю наступне: Щодо першого питання: Кошторисом на 2025 рік було передбачено кошти на комунальні платежі, а саме по загальному та спеціальному фондах. Щодо другого питання: При розгляді тендерних пропозицій учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» на відповідність тендерній документації Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету» (далі – Замовник) не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок, тому документальне підтвердження (протокол, рішення) не надаємо. Щодо третього питання: Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено на сайті коледжу за посиланням https://tzgnaeu.com/plansAndEstimates Щодо четвертого питання: Під час первинного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергопроект ЛТД» уповноваженою особою Замовника не було виявлено невідповідності щодо використання удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого електронного підпису, як це передбачено пунктом 1 розділу 3 тендерної документації. Проте після отримання запиту в межах проведення моніторингу було здійснено повторну перевірку поданої тендерної пропозиції, у ході якої зазначену невідповідність встановлено. У зв’язку з цим уповноважена особа скасувала раніше прийняте рішення про визначення ТОВ «Енергопроект ЛТД» переможцем та розмістила в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності відповідно до пункту 43 Особливостей. Учасник виконав вимогу та виправив невідповідність шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. Таким чином, невідповідність була усунена в установленому порядку.
Рішеня
21.11.2025 12:00
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Для уповноваженої особи, яка відповідає за проведення закупівель заплановано в кошторисі на 2026 рік проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з питань проведення закупівель
Висновку
09.12.2025 12:56
Замовник
Документи повідомлення
09.12.2025 12:56
-
09.12.2025 12:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 23:59
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету»
Контактний телефон:
+380414163304
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 23:59
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж геодезії та землеустрою Поліського національного університету»
Контактний телефон:
+380414163304
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності