Закупівля Придбання, монтаж та пусконалагодження системи вентиляції ДНК-лабораторії. 42520000-7 вентиляційне обладнання. від ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:34
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
31.10.2025 10:34
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул.Пастерівська 104
Придбання, монтаж та пусконалагодження системи вентиляції ДНК-лабораторії. 42520000-7 вентиляційне обладнання.
Тендер:
UA-2025-10-31-002440-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-31-002440-a.c1
Дата:
03.11.2025 20:57
Стан:
Очікує розгляду
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Придбання, монтаж та пусконалагодження системи вентиляції ДНК-лабораторії. 42520000-7 вентиляційне обладнання, за адресою: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Пастерівська 104 код ДК 42520000-7 Вентиляційне обладнання
«31» жовтня 2025 року ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ Код ЄДРПОУ 25574009 (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-10-31-002440-a на закупівлю «Придбання, монтаж та пусконалагодження системи вентиляції ДНК-лабораторії» код ДК 42520000-7 вентиляційне обладнання,.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт зі встановлення вентиляційних систем, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав на участь в цій закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , а саме:
I Відповідно до п.4 Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації: надається:
«Надати копію діючої ліцензії з ДЕРЖАВНО АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ, з додатком переліків видів робіт, які обов`язково будуть включати в себе дані коди.
Код
1.00.00
1.12.00
1.13.00
1.13.01
1.13.02
1.13.03
2.00.00
2.01.00
2.01.03
2.01.07»
.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт аналогічній даній закупівлі і має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від 18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3), а також має декларацію на провадження господарської діяльності 046208/23 в умовах воєнного стану. Замовник вимагає наявність в ліцензії кодів 1.00.00; 1.12.00; 1.13.00; 1.13.01; 1.13.02; 1.13.03; 2.00.00 ;2.01.00; 2.01.03; 2.01.07. Скаржник не має таких кодів як: 1.13.01; 1.13.02 , які не стосуються виконання робіт по даній закупівлі .
В умовах воєнного стану відповідно до постанови КМУ № 314 від 18.03.2022р. на період воєнного стану замість будівельних ліцензій мають таку саму юридичну силу також Декларації про провадження господарської діяльності з виконання будівельних робіт. Ця декларація дає змогу виконувати будь-які роботи з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС-2) та значними (СС-3) наслідками. Декларація діє на період воєнного стану та 3 місяці після його закінчення, в подальшому суб’єкт господарської діяльності має оформити будівельну ліцензію відповідно до чинного законодавства.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації або шляхом надання до тендерної пропозиції Учасниками саме діючої ліцензії з ДЕРЖАВНО АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ, з додатком переліків видів робіт, які обов`язково будуть включати в себе коди , які не стосуються виконання робіт по даній закупівлі .
Скаржник має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) та декларацію на провадження господарської діяльності 046208/23 , яку надасть в Доказах до скарги.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
II Відповідно до п.1 Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації: надається
«1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , який зазначено в даній тендерній документації, через систему PROZZORO. (не менше одного договору) за 2024-2025 роки,
Аналогічним вважається договір аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання, якщо інше не зазначено в умовах документації».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що При цьому додатково зазначено:
1.2.1. Аналогічним вважається договір аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання, якщо інше не зазначено в умовах документації».
Клас Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 визначається системою кодів, яка складається із чотирьох послідовних цифр відмінних від нуля, що у свою чергу, відповідає найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет договору, що згруповані наступним чином: (XXXX0000-Y).
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. З огляду на наступне.
Згідно вимог п. 48 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Зауважимо, що статтею 16 Закону передбачено, що Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не встановлено обмежень щодо предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 .
Скаржник має велику кількість договорів аналогічній закупівлі через систему PROZZORO, але не має саме предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання, так як ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання- це стосується поставки вентиляційного обладнання, а предмет закупівлі «Придбання, монтаж та пусконалагодження системи вентиляції ДНК-лабораторії», що стосується 45331210-1 Встановлення вентиляційних систем.
Скаржник має аналогічні договори з предмету данної закупівлі, які надасть в доказах до скарги.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
«1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , який зазначено в даній тендерній документації, через систему PROZZORO. (не менше одного договору) за 2024-2025 роки,
Аналогічним вважається договір аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання, якщо інше не зазначено в умовах документації».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що При цьому додатково зазначено:
1.2.1. Аналогічним вважається договір аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання, якщо інше не зазначено в умовах документації».
Клас Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 визначається системою кодів, яка складається із чотирьох послідовних цифр відмінних від нуля, що у свою чергу, відповідає найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет договору, що згруповані наступним чином: (XXXX0000-Y).
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. З огляду на наступне.
Згідно вимог п. 48 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Зауважимо, що статтею 16 Закону передбачено, що Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не встановлено обмежень щодо предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 .
Скаржник має велику кількість договорів аналогічній закупівлі через систему PROZZORO, але не має саме предмету закупівлі за сьомою цифрою ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання, так як ДК 021:2015 42520000-7 вентиляційне обладнання- це стосується поставки вентиляційного обладнання, а предмет закупівлі «Придбання, монтаж та пусконалагодження системи вентиляції ДНК-лабораторії», що стосується 45331210-1 Встановлення вентиляційних систем.
Скаржник має аналогічні договори з предмету данної закупівлі, які надасть в доказах до скарги.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Автор:
41731677, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
18008, Україна, Черкаська область, Черкаси, 18008, Черкаська обл., місто Черкаси, Соснівський район, ВУЛИЦЯ ХОМЕНКА, будинок 19