Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)" (Код ДК 021: 2015 – 80520000-5 Навчальні засоби) від Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-002075-a
Id Tender 0d3a3a8c0dc6439dba01562bcbfdb6ba
План UA-P-2025-10-30-014416-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.10.2025 10:20
Остання зміна 11.12.2025 13:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 10:20 до 08.11.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 10:20
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 10:20
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.11.2025 15:06
до 26.11.2025 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 16:15
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 16:18
до 11.12.2025 13:27
Період уточнень
з 31.10.2025 10:20 до 05.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 10:20 до 05.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.11.2025 15:06 до 26.11.2025 16:18
Період кваліфікації
з 10.11.2025 15:06 до 26.11.2025 16:18
Основні параметри
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)" (Код ДК 021: 2015 – 80520000-5 Навчальні засоби)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
52 000 грн.
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Назва предмета закупівлі
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Очікувана вартість
52 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
260,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.11.2025 14:31
Закінчення аукціону
10.11.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Код ДК 021:2015
80520000-5 - Навчальні засоби
Кількість
25
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Послуги здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у розділі «Реквізити та підписи Сторін» Договору. Для платників ПДВ: Оплата за надані послуги за Договором проводиться Замовником на 30-й (тридцятий) календарний день з дати з дати надання послуги, що підтверджується підписаними належним чином первинними документами (рахунку-фактури Виконавця та актом здачі-приймання послуг/актом наданих послуг) та за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу [email protected] повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за надані послуги за Договором проводиться Замовником на 30-й (тридцятий) календарний день з дати надання послуги, що підтверджується підписаними належним чином первинними документами (рахунку-фактури Виконавця та актом здачі-приймання послуг/актом наданих послуг).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХСЕРВІС-ЮГ"
Пропозиція:
10 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УСАП"
Пропозиція:
12 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Пропозиція:
11 875 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія професіоналів з якості "СИСТЕМИ"
Пропозиція:
9 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.11.2025 14:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 10:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
31.10.2025 10:20
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єгорова Ольга Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380632147739
Замовник
ЄДРПОУ
40150237
Повна назва
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Єжи Ґедройця, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Період вимог/скарг з 17.11.2025 16:15 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 15:06 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія професіоналів з якості "СИСТЕМИ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
17.11.2025 16:15
Повідомлення про рішення
10.11.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
10.11.2025 15:06
Надати до
12.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.11.2025 09:25 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 16:15 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХСЕРВІС-ЮГ" на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
19.11.2025 09:25
Повідомлення про рішення
17.11.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
17.11.2025 16:15
Надати до
19.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 26.11.2025 16:18 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 09:25 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Підстави відхилення пропозиції відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) відсутні. Підстави відхилення, визначені підпунктами 1 та 7 пункту 47 Особливостей: відсутні. 2. Визначити переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі Послуги з навчання за курсом «Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)» (Код ДК 021: 2015 – 80520000-5 Навчальні засоби), № UA-2025-10-31-002075-a, учасника торгів - СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (далі – переможець). 3. Ухвалити рішення про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів за процедурою Послуги з навчання за курсом «Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)» (Код ДК 021: 2015 – 80520000-5 Навчальні засоби), № UA-2025-10-31-002075-a.
Документи кваліфікації
26.11.2025 16:18
Довідка НАЗК
26.11.2025 16:18
Повідомлення про рішення
24.11.2025 11:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 09:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
19.11.2025 09:25
Надати до
21.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ 1. Невідповідність щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Опис невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасником не надано інформації та документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) відповідно до вимог пп. 3 п. 1 Додатка 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.3 п.1 Додатка 2 до тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати: • Довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів), датовану не раніше ніж за один місяць до дати подання документів, складену за формою, наведеною у пп. 3 п. 1 Додатка 2, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади та дати. • Копію(ї) аналогічного(их) договору(ів). • Копію(ї) акта(ів) виконаних послуг та/або лист(и)-відгук(и) від контрагента. 2. Невідповідність щодо строку актуальності витягу з ЄДР Опис невідповідності: Учасником надано витяг з ЄДР, сформований 04.01.2024, що не відповідає вимозі щодо актуальності (не раніше ніж за 20 календарних днів до дати подання), установленій пп. 5.1 п. 5 Додатка 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Підпункт 5.1 пункту 5 Додатка 2 до тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати: Актуальний витяг з ЄДР, сформований відповідно до Порядку надання відомостей з ЄДР (наказ Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5), датований не раніше ніж за 20 календарних днів до дати подання.
Створено
24.11.2025 11:21
Надати до
25.11.2025 11:21
Договір
UA-2025-10-31-002075-a-b1
Підписаний і діє
Номер
80/2025-ЦН
11 875 грн.
11 875 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (Людей)
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Номенклатура
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Кількість
25
Одиниця виміру
Людей
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повна назва
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40150237

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Повна назва
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408289

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 13:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 11:00
Замовник:
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380632147739
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 11:00
Замовник:
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380632147739
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності