Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)" (Код ДК 021: 2015 – 80520000-5 Навчальні засоби) від Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-002075-a
Id Tender 0d3a3a8c0dc6439dba01562bcbfdb6ba
План UA-P-2025-10-30-014416-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 31.10.2025 10:20
Остання зміна 02.11.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 21 год. )
з 31.10.2025 10:20 до 08.11.2025 11:00
Залишилось 2 днів 10 год.
Період уточнень
з 31.10.2025 10:20
до 05.11.2025 00:00
Залишилось 2 днів 10 год.
Період оскарження
з 31.10.2025 10:20
до 05.11.2025 00:00
Період уточнень
з 31.10.2025 10:20 до 05.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 10:20 до 05.11.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)" (Код ДК 021: 2015 – 80520000-5 Навчальні засоби)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
52 000 грн.
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Назва предмета закупівлі
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Очікувана вартість
52 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
260,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.11.2025 14:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з навчання за курсом "Внутрішній аудит систем управління відповідно до ДСТУ ISO 19011:2019"
Код ДК 021:2015
80520000-5 - Навчальні засоби
Кількість
25
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Послуги здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у розділі «Реквізити та підписи Сторін» Договору. Для платників ПДВ: Оплата за надані послуги за Договором проводиться Замовником на 30-й (тридцятий) календарний день з дати з дати надання послуги, що підтверджується підписаними належним чином первинними документами (рахунку-фактури Виконавця та актом здачі-приймання послуг/актом наданих послуг) та за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу [email protected] повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за надані послуги за Договором проводиться Замовником на 30-й (тридцятий) календарний день з дати надання послуги, що підтверджується підписаними належним чином первинними документами (рахунку-фактури Виконавця та актом здачі-приймання послуг/актом наданих послуг).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 10:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
31.10.2025 10:20
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єгорова Ольга Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380632147739
Замовник
ЄДРПОУ
40150237
Повна назва
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Єжи Ґедройця, 5
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
52 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 11:00
Замовник:
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380632147739
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
52 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 11:00
Замовник:
Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380632147739
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності