Показати схожі тендери

Закупівля Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-001811-a
Id Tender 14a1b05fac6d45f7b70fe2a01ccb4b19
План UA-P-2025-10-10-008124-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.10.2025 10:10
Остання зміна 18.12.2025 17:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
396 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 10:10 до 18.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2025 10:10
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2025 10:10
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 10:00
до 11.12.2025 17:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 17:32
до 17.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2025 17:32
до 18.12.2025 17:35
Період уточнень
з 31.10.2025 10:10 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 10:10 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 10:00 до 11.12.2025 17:32
Період кваліфікації
з 18.11.2025 10:00 до 11.12.2025 17:32
Основні параметри
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»., оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації. Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам Замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
396 900 грн.
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Назва предмета закупівлі
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Очікувана вартість
396 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3969,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконанні роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних робіт, після підписання Акта приймання-передачі виконаних робіт за кожним етапом, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія"
Пропозиція:
273 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.11.2025 12:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
31.10.2025 10:10
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Період вимог/скарг з 11.12.2025 17:32 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 10:00 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі відповідає вимогам замовника
Документи кваліфікації
11.12.2025 17:32
Довідка НАЗК
11.12.2025 17:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 17:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 15:38
Електроний протокол про продовження строку
18.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
18.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 15:38
Дата кінця розгляду
17.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог п.1.1 Додатка № 1 до ТД Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист від 12.11.2025 № 1/11), в якій зазначено наявність власного обладнання та орендованого. Так у Довідці Учасником зазначено наявність орендованого вимірювача міцності будівельних матеріалів NOVOTEST ИПСМ-У-1. До Довідки надано договір оренди приладів від 11.11.2025 № 11/2025 з фізичною особою Тюленєвим І.Є., в якому в п.1.1.1 договору та в Акті приймання-передачі приладів від 11.11.2025 року зазначено наступне майно: «вимірювач міцності будівельних матеріалів NOVOTEST ИПСМ-У- 1 комплект». При цьому, виходячи з такого запису незрозуміло як розшифровувати – чи 1 комплект ИПСМ-У, чи комплект ИПСМ-У-1 ? У наданому на виконання вимог Замовника, Свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 11.11.2025 за № 22-03/35262 вказано наступне обладнання – прилад ультразвуковий ИПСМ-У виробник NOVOTEST, що не відповідає інформації, вказаної Учасником у Довідці (лист від 12.11.2025 № 1/11) та в п.1.1.1 договору оренди та в Акті приймання-передачі приладів. Крім того, в Акті приймання-передачі приладів вказано наступний номер договору оренди - № 11/25 1.2 Відповідно до вимог п.1.2 Додатка № 1 до ТД, Учасник повинен надати інформацію щодо наявності в нього не менше 1-го інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); не менше 1-го експерта за напрямком технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), а також наявність інженера-геодезиста. Так Учасником надано Довідку про наявність працівників, відповідної кваліфікації (лист від 12.11.2025 № 2/11), в якій зазначено наявність в нього виконавчого директора Тюленєва І.Є., який одночасно обіймає посаду ГІП (головний інженер проекту) та експерта. При цьому Учасником зазначено, що Тюленєв І.Є. є працівником ТОВ НВО «КИЇВБУДІНДУСТРІЯ» на підставі договору ЦПХ. Також Учасником зазначено, що Тюленєв І.Є. має два кваліфікаційні сертифікати – інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3, та експерта за напрямом технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3. До Довідки Учасником надано цивільно-правову угоду від 07.11.2025 № 2025-3 з громадянином Тюленєвим І.Є. (Виконавець) на виконання наступних послуг – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 та технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків СС3 з функціями відповідального виконавця послуги «Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизації 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»». Слід зазначити, що при укладанні цивільно-правової угоди немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Такі взаємовідносини можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами і регулюються Цивільним кодексом України. На них не поширюється дія трудового законодавства. Предметом договору є кінцевий результат, а не процес його досягнення. Обидві сторони – незалежні й рівноправні. Виконавець самостійно організовує роботу і відповідає за її вчасне виконання. Та зазвичай цивільно-правовий договір укладається для виконання разових, а не систематичних робіт. (сайт https://dsp.gov.ua/podolannia-nelehalnoi-zainiatosti/trudovyi-chy-tsyvilno-pravovyi-dohovir/ ). Тобто виходячи з вище викладеного, залучення спеціаліста на підставі цивільно-правової угоди (ЦПУ) передбачає виконання певного виду роботи або надання конкретної послуги без оформлення трудових відносин. А отже, зазначений у Довідці (лист від 12.11.2025 № 2/11) працівник Учасника Тюленєв І.Є. не може бути працівником Учасника та обіймати посади - виконавчого директора, ГІП (головний інженер проекту) та експерта. Учасник повинен був зазначити відповідну інформацію як залучення співвиконавця (виконавця) для певних послуг або робіт. У разі якщо Тюленєв І.Є. дійсно займає посаду виконавчого директора та ГІП (головний інженер проекту) в ТОВ НВО «КИЇВБУДІНДУСТРІЯ», та окремо буде виконувати роботи (надавати послуги) на підставі договору ЦПУ від 07.11.2025 № 2025-3, тоді Учасник повинен був додатково надати накази про призначення на посаду виконавчого директора та на посаду ГІП, які у складі пропозиції відсутні. Також звертаємо вашу увагу, що в п.2.1, 2.2 цивільно-правової угоди № 2025-3 зазначається про додаток до даної угоди, однак у складі пропозиції він відсутній. Аналогічно у Довідці Учасником зазначено наявність в нього інженера-геодезиста Примака О.В., як працівника ТОВ НВО «КИЇВБУДІНДУСТРІЯ» на підставі договору ЦПХ. На підтвердження відповідної інформації Учасником надано цивільно-правову угоду від 07.11.2025 № 2025-4 з громадянином Примак О.В. (Виконавець) на виконання інженерно-геодезичних послуг з функціями відповідального виконавця за об’єктом «Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизації 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»». При перевірці наданого Кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста на сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (https://land.gov.ua/sig_info/ ) встановлено, що місце роботи інженера-геодезиста Примака О.В. вказано – ПП «ГЕОДЕЗИЧНА ІНЖИНІРИНГОВА АГЕНЦІЯ» (ЄДРПОУ 35030290) та ФОП Примак Олексій Володимирович. У зв’язку з чим , Примак О.В. не є працівником Учасника та не обіймає посаду інженера-геодезиста, проте Учасник повинен був зазначити відповідну інформацію як залучення співвиконавця (виконавця) для певних послуг або робіт. Крім того в п.2.1, 2.2 цивільно-правової угоди № 2025-4 зазначається про додаток до даної угоди, однак у складі пропозиції він відсутній. 3) В порушення вимог п.2.2 Додатка № 1 до ТД, Учасником не надано чинний установчий документ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.п 1 Додатка №1 до Тендерної документації. 2.2 Відповідно до п.1.2 Додатку №1 до Тендерної документації 2.3 Відповідно до п.2.2 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ НВО «КИЇВБУДІНДУСТРІЯ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Учасник має надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій буде вірно вказана назва обладнання відповідно до документів, які надає Учасник. Крім того Учасник має надати пояснення щодо невідповідності номера договору в Акті приймання-передачі приладів. 3.2 Зазначений у Довідці (лист від 12.11.2025 № 2/11) працівник Учасника Тюленєв І.Є. не може бути працівником Учасника та обіймати посади - виконавчого директора, ГІП (головний інженер проекту) та експерта. Учасник повинен зазначити відповідну інформацію як залучення співвиконавця (виконавця) для певних послуг або робіт. У разі якщо Тюленєв І.Є. дійсно займає посаду виконавчого директора та ГІП (головний інженер проекту) в ТОВ НВО «КИЇВБУДІНДУСТРІЯ», та окремо буде виконувати роботи (надавати послуги) на підставі договору ЦПУ від 07.11.2025 № 2025-3, тоді Учасник повинен додатково надати накази про призначення на посаду виконавчого директора та на посаду ГІП, які у складі пропозиції відсутні. Крім того в п.2.1, 2.2 цивільно-правової угоди № 2025-3 зазначається про додаток до даної угоди, однак у складі пропозиції він відсутній, Учасник має надати додаток до даної угоди. Такаж слід зазначити, що Примак О.В. не є працівником Учасника та не обіймає посаду інженера-геодезиста, проте Учасник повинен зазначити відповідну інформацію як залучення співвиконавця (виконавця) для певних послуг або робіт. Крім того в п.2.1, 2.2 цивільно-правової угоди № 2025-4 зазначається про додаток до даної угоди, однак у складі пропозиції він відсутній, Учасник має надати додаток до даної угоди. 3.3 Учасник має надати чинний установчий документ.
Створено
08.12.2025 17:20
Надати до
09.12.2025 17:20
Договір
UA-2025-10-31-001811-a-c1
Підписаний і діє
Номер
3868-В-ОДВ-25
273 000 грн.
227 500 грн.
З ПДВ
Підписано
18.12.2025
Строк дії договору з
18.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»
Номенклатура
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30972437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.12.2025 17:35
-
18.12.2025 17:35
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
396 900 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
396 900 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності