Показати схожі тендери

Закупівля Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-31-001811-a
Id Tender 14a1b05fac6d45f7b70fe2a01ccb4b19
План UA-P-2025-10-10-008124-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 31.10.2025 10:10
Остання зміна 31.10.2025 10:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
396 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 14 днів 12 год. )
з 31.10.2025 10:10 до 18.11.2025 10:00
Залишилось 11 днів 2 год.
Період уточнень
з 31.10.2025 10:10
до 15.11.2025 00:00
Залишилось 11 днів 2 год.
Період оскарження
з 31.10.2025 10:10
до 15.11.2025 00:00
Період уточнень
з 31.10.2025 10:10 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 31.10.2025 10:10 до 15.11.2025 00:00
Основні параметри
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»., оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації. Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам Замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
396 900 грн.
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Назва предмета закупівлі
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Очікувана вартість
396 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3969,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2025 12:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проектно-вишукувальні роботи з виконання обстеження технічного стану після реконструкції та паспортизація 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконанні роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних робіт, після підписання Акта приймання-передачі виконаних робіт за кожним етапом, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
31.10.2025 10:10
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
396 900 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
396 900 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності