Закупівля Томатна паста, родзинки, сухофрукти в астортименті, зелений горошок консервовааний, повидло фруктове, огірок квашений, кукурудза консервована, квасоля консервована від Хмельницький заклад дошкільної освіти № 34 «Тополька» Хмельницької міської ради Хмельницької області.
Довідкою №1772 від 16.09.2025 на підставі рішення сесії Хмельницької міської ради від 11.09.2025 року №2 було внесено зміни до кошторису Хмельницького ЗДО №34 “Тополька” Хмельницької міської ради, внаслідок чого на 70000,00 грн збільшено видатки на продукти харчування. Кошти у сумі 33695,00 грн спрямовані на закупівлю оброблених фруктів та овочів, код ДК 021:2015 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі. Враховуючи роз’яснення Мінекономіки №3304-04/54160-06 від 03.09.2020, зокрема, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. З огляду на зазначене, оскільки було виділено додаткові кошти у сумі 70000,00 грн, згідно довідки №1772 від 16.09.2025 на підставі рішення сесії Хмельницької міської ради від 11.09.2025 року №2, враховуючи вимоги Закону та Особливостей, є достатні підстави для оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель .
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0