Показати схожі тендери

Закупівля Принтер (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-011472-a
Id Tender 9be2c01323c649ea91125f3a3ce92b71
План UA-P-2025-10-30-007521-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 30.10.2025 16:13
Остання зміна 31.10.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 923 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 9 год. )
з 30.10.2025 16:12 до 07.11.2025 00:00
Залишилось 2 днів 9 год.
Період уточнень
з 30.10.2025 16:12
до 04.11.2025 00:00
Залишилось 2 днів 9 год.
Період оскарження
з 30.10.2025 16:12
до 04.11.2025 00:00
Період уточнень
з 30.10.2025 16:12 до 04.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 16:12 до 04.11.2025 00:00
Основні параметри
Принтер (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.Підстава: довідка про зміни до кошторису Головного управління ДСНС України у Вінницькій області №129 від 22.09.2025 року та рапорт Наливайко С.В. від 30.10.2025р. №Р-4452/47-53. Мова тендерної пропозиції - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 923 грн.
Принтер (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Принтер (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Примітки
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.Підстава: довідка про зміни до кошторису Головного управління ДСНС України у Вінницькій області №129 від 22.09.2025 року та рапорт Наливайко С.В. від 30.10.2025р. №Р-4452/47-53. Мова тендерної пропозиції - українська.
Очікувана вартість
200 923 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2009,23
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 14:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Принтер
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 17 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику - “30” листопада 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
200 923 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
200 923 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності