Показати схожі тендери

Закупівля Клапани трубопровідні від ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-010511-a
Id Tender 1e1fdb07234546bcb585a54262f806bf
План UA-P-2025-10-30-011155-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.10.2025 15:47
Остання зміна 20.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
139 938 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2025 15:46 до 07.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2025 15:46
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2025 15:46
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.11.2025 09:00
до 14.11.2025 09:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 09:21
до 20.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.11.2025 09:21
-
Період уточнень
з 30.10.2025 15:46 до 04.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 15:46 до 04.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.11.2025 09:00 до 14.11.2025 09:21
Період кваліфікації
з 07.11.2025 09:00 до 14.11.2025 09:21
Основні параметри
Клапани трубопровідні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
139 938 грн.
Клапани трубопровідні
Назва предмета закупівлі
Клапани трубопровідні
Очікувана вартість
139 938 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1399,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Клапан 16ч42р Ду200 Ру6
Опис предмета закупівлі
Клапан 16ч42р Ду200 Ру6
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:45
Позиція : №2 4 (штуки)
Клапан 19нж53нж Ду100 Ру40
Опис предмета закупівлі
Клапан 19нж53нж Ду100 Ру40
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:45
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА
Пропозиція:
124 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Северіна Людмила Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
SEVERINA LYUDMILA
Електронна пошта
Телефон
+380503847607
Сайт:
http://vostgok.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
14309787
Назва (англійською мовою)
GovE EASTERN ORE DRESSING COMPLEX
Повна назва
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Повна назва (англійською мовою)
GovE EASTERN ORE DRESSING COMPLEX
Поштовий індекс
52210
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Жовті Води
Адреса
вул. Горького, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Клапани трубопровідні
Період вимог/скарг з 14.11.2025 09:21 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.11.2025 09:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, за предметом закупівлі "Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, код ДК 021:2015-4213 (Клапани трубопровідні)" – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА" згідно з підпунктом 1) пункту 44 Особливостей і пунктом 3 розділу V тендерної документації з таких підстав: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
14.11.2025 09:20
Повідомлення про рішення
14.11.2025 09:18
Пропозиція, що перемогла
11.11.2025 11:29
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
07.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 15:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей. - Пропозиція Учасника підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) фізичної особи замість КЕП/УЕП фізичної особи – Учасника процедури закупівлі (фізичної особи-підприємця). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. - Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: "Учасник повинен підписати свою пропозицію в цілому кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, або удосконаленим електронним підписом (УЕП) на кваліфікованому сертифікаті такої посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі.". Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник виправляє виявлені невідповідності в електронній системі Прозорро протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі Прозорро, а саме: - Учасник надає тендерну пропозицію і підписує її в цілому кваліфікованим електронним підписом (КЕП) фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, або удосконаленим електронним підписом (УЕП) на кваліфікованому сертифікаті такої фізичної особи – Учасника процедури закупівлі.
Створено
11.11.2025 11:26
Надати до
12.11.2025 11:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
139 938 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 09:00
Замовник:
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Контактний телефон:
+380503847607
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
139 938 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 09:00
Замовник:
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Контактний телефон:
+380503847607
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності