Показати схожі тендери

Закупівля Профнастил, спецпланка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-010297-a
Id Tender bc91748415da4cf8baddc5895edd7dc3
План UA-P-2025-10-30-010034-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 30.10.2025 16:00
Остання зміна 31.10.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
156 225.72 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 5 год. )
з 30.10.2025 15:58 до 08.11.2025 00:00
Залишилось 3 днів 5 год.
Період уточнень
з 30.10.2025 15:58
до 05.11.2025 00:00
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження
з 30.10.2025 15:58
до 05.11.2025 00:00
Період уточнень
з 30.10.2025 15:58 до 05.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 15:58 до 05.11.2025 00:00
Основні параметри
Профнастил, спецпланка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 16 жовтня 2025 року №31 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів "Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки об’єктів усіх форм власності на території Хмільницької територальної громади на 2022-2026 роки"). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Шевців С.Ю. №Р-193/47-71-20-9 від 29.10.2025 року.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
156 225.72 грн.
Профнастил, спецпланка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Назва предмета закупівлі
Профнастил, спецпланка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Примітки
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 16 жовтня 2025 року №31 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів "Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки об’єктів усіх форм власності на території Хмільницької територальної громади на 2022-2026 роки"). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Шевців С.Ю. №Р-193/47-71-20-9 від 29.10.2025 року.
Очікувана вартість
156 225.72 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1562,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.11.2025 14:44
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 577.78 (метри квадратні)
Профнастил
Опис предмета закупівлі
Профнастил
Код ДК 021:2015
44112000-8 - Будівельні конструкції різні
Кількість
577.78
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 131 (штуки)
Спецпланка
Опис предмета закупівлі
Спецпланка
Код ДК 021:2015
44112000-8 - Будівельні конструкції різні
Кількість
131
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Скотницька
Електронна пошта
Телефон
+380432674368
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38328929
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21003
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ СЛАВЕТНА, будинок 2
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
156 225.72 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432674368
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
156 225.72 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432674368
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності