Показати схожі тендери

Закупівля Ламінатори від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-009974-a
Id Tender 1f77a5b64e8a4660992c6a9fe7fd5738
План UA-P-2025-10-30-009119-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.10.2025 15:25
Остання зміна 11.12.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
47 500.05 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2025 15:24 до 17.11.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2025 15:24
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2025 15:24
до 14.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.11.2025 12:14
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 14:13
до 17.12.2025 00:00
Період уточнень
з 30.10.2025 15:24 до 14.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 15:24 до 14.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 12:14
Основні параметри
Ламінатори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
47 500.05 грн.
Ламінатори
Назва предмета закупівлі
Ламінатори
Очікувана вартість
47 500.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
240,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 11:45
Закінчення аукціону
18.11.2025 12:14
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 3 (штуки)
Ламінатор
Опис предмета закупівлі
Ламінатор
Код ДК 021:2015
42994230-1 - Ламінатори
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.04.2026 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ламінатор
Опис предмета закупівлі
Ламінатор
Код ДК 021:2015
42994230-1 - Ламінатори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.04.2026 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Ламінатор конвертний
Опис предмета закупівлі
Ламінатор конвертний
Код ДК 021:2015
42994230-1 - Ламінатори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.04.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Сторони погодили, що у разі, якщо Постачальник не здійснить реєстрацію складеної належним чином податкової накладної, або ж відбудеться зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, оплата вартості продукції відтерміновується до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН (відкладальна умова).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна
Пропозиція:
47 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Пропозиція:
42 469 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК "ФРАЙ"
Пропозиція:
42 620 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 12:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мосійчук Мирослава Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380363668495
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ламінатори
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:13 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 12:14 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ», на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливості (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 11:38
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 14:05
Електроний протокол про продовження строку
18.11.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" до 20 робочих днів (у зв’язку з тривалою процедурою перевірки учасника на відповідність вимогам законодавства України в період воєнного стану).
Дата продовження строку розгляду
25.11.2025 14:05
Дата кінця розгляду
17.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні надати заповнений документ «Анкета» згідно з формою додатку 5 до тендерної документації, що підтверджує відсутність обставин, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187 та з урахуванням вимог постанови Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24.02.2022 № 18. При заповненні анкети необхідно обрати одну відповідь із запропонованих варіантів та надати у складі тендерної пропозиції всі документи відповідно до розділу «ДОКУМЕНТИ*» анкети (державні та комунальні підприємства, установи та організації, і суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить сто відсотків, а також громадські об’єднання, що не мають осіб, які володіють або контролюють 25 % прав голосу – в складі своєї тендерної пропозиції анкету не подають). В складі пропозиції, додаток «АНКЕТА» містить незаповнений пункт 13 та пункт 3 розділу «ДОКУМЕНТИ*». 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 4 додатку А до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ «Анкета» згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Створено
10.12.2025 11:38
Надати до
11.12.2025 11:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 14:13 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
47 500.05 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363668495
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
47 500.05 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363668495
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності