Показати схожі тендери

Закупівля Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ"Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-007541-a
Id Tender 9a454d7910ff459b8f442b62016b800e
План UA-P-2025-10-30-008868-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.10.2025 14:10
Остання зміна 16.12.2025 10:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
259 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2025 14:04 до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2025 14:04
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2025 14:04
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.11.2025 15:07
до 03.12.2025 14:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 16:51
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 14:58
до 16.12.2025 10:59
Період уточнень
з 30.10.2025 14:04 до 04.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 14:04 до 04.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.11.2025 15:07 до 03.12.2025 14:58
Період кваліфікації
з 07.11.2025 15:07 до 03.12.2025 14:58
Основні параметри
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
259 200 грн.
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Назва предмета закупівлі
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Очікувана вартість
259 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1296,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 14:44
Закінчення аукціону
07.11.2025 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АР БУК ЮА"
Пропозиція:
230 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛІМОН НІНА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
249 750 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.11.2025 14:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Шітив
Електронна пошта
Телефон
+380636746907
Сайт:
https://osv.org.ua/rada/44070742/news/
Замовник
ЄДРПОУ
44070742
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
90646
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
c.Видричка
Адреса
вул. Набережна,буд.29
Кваліфікація
Лот № 1 Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Період вимог/скарг з 14.11.2025 16:51 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.11.2025 15:07 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.11.2025 16:51
Повідомлення про рішення
07.11.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 16:51 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 16:51
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.12.2025 14:58 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 14:42 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 14:59
Довідка НАЗК
03.12.2025 14:58
Повідомлення про рішення
03.12.2025 14:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-30-007541-a-a1
Підписаний і діє
Номер
447
230 000 грн.
230 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Номенклатура
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
46 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44070742

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АР БУК ЮА"
Повна назва
ТОВ "АР БУК ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44973818

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.12.2025 10:59
-
16.12.2025 10:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-10-000013
Дата створення проекту
10.12.2025 15:16
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.12.2025 15:52
Дата завершення моніторингу
01.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.12.2025 № 77-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Костянтин ЧЕРПІЦЬКИЙ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 10.12.2025 № 77-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-10-30-007541-a 30.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.12.2025 00:00
Документи рішення
10.12.2025 15:52
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-30-007541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.12.2025 15:06
Орган перевірки
17.12.2025 00:00
Документи повідомлення
11.12.2025 15:08
-
Відповідь
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-30-007541-a) надаємо пояснення (інформацію, документи) із наступних питань: Стосовно першого питання: 1. «Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?.» Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 259 200 грн. 00 коп. При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На етапі аналізу ринку було використано інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій та загальнодоступну інформацію, щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro". Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі письмових запитів цінових пропозицій. Особлива увага при формуванні технічних вимог та очікуваної вартості приділялася консультаціям з педагогічними працівниками, які безпосередньо використовуватимуть даний предмет закупівлі у своїй практичній діяльності. Відповідно до вищевикладеного очікувана вартість та аналіз ринку предмета закупівлі, у тому числі формувалась на підставі веб-сайтів виробників та постачальників відповідної продукції. Варто зазначити, що поняття очікувана вартість міститься у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, відповідно до якого очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Аналізуючи дане поняття необхідно дійти висновку, що воно є істотно узагальненим та містить лише вимогу щодо врахування чи неврахування ПДВ (тобто його розрахунку). Вищевказаний Наказ також надає пояснення стосовно етапів з яких складається формування очікуваної вартості та її правильного розрахунку, зокрема передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок: 1. Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному засобі.2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. 3. Аналіз ринку. На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 259 200 грн. 00 коп. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників: https://www.univermagosvity.com/ та постачальників: https://arbook.info/ відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro". Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням Методичних рекомендацій МОН та практичних потреб навчального процесу, що забезпечують відповідність предмета закупівлі освітнім стандартам. Додатково до вищезазначених обґрунтувань, варто наголосити, що вся процедура закупівлі, від моменту її планування до оприлюднення, була здійснена з повним дотриманням основних принципів публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці принципи включають: Максимальну економію, ефективність та пропорційність. Очікувана вартість була розрахована на основі ринкових цін, що підтверджує прагнення замовника отримати якісний товар за оптимальною ціною. Відкритість та прозорість на всіх етапах закупівель. Публікація всіх необхідних документів в електронній системі Prozorro та розміщення обґрунтування на вебсайті свідчить про повну прозорість процесу. Недискримінацію учасників та об’єктивну оцінку тендерних пропозицій. Технічні вимоги не містили дискримінаційних умов, що обмежували б доступ окремих суб'єктів господарювання до участі у закупівлі. Запобігання корупційним діям і зловживанням. Деталізоване обґрунтування очікуваної вартості та публічність всіх етапів закупівлі мінімізують ризики зловживань та корупції, що є одним із головних завдань системи публічних закупівель. Таким чином, замовник не лише виконав формальні вимоги законодавства щодо визначення очікуваної вартості, а й діяв у повній відповідності до загальних засад, на яких ґрунтується вся система публічних закупівель в Україні, що додатково підтверджує правомірність та обґрунтованість проведеної процедури. Комерційна пропозиція ТзОВ “Umag”, комерційна пропозиція ТзОВ «АР БУК ЮА» надаються окремими файлами. Стосовно другого питання: 2. «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі - Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення) (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), зазначено (Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), оприлюднено на сайті Відділу освіти Богданської сільської ради 31.10.2025 року, посилання https://bogdanska.osv.org.ua/news/1763027203/.
Рішеня
15.12.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
259 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380636746907
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
259 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380636746907
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності