Показати схожі тендери
Закупівля Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах від УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-006506-a
Id Tender 62cd6b4f7cbb44718077815a3fa6f2ab
План UA-P-2025-10-30-007736-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.10.2025 13:21
Остання зміна 19.11.2025 08:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2025 13:21 до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2025 13:21
до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2025 13:21
до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.11.2025 13:02
до 12.11.2025 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 13:54
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2025 13:54
до 19.11.2025 08:14
Період уточнень
з 30.10.2025 13:21 до 07.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 13:21 до 07.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.11.2025 13:02 до 12.11.2025 13:54
Період кваліфікації
з 10.11.2025 13:02 до 12.11.2025 13:54
Основні параметри
Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 000 грн.
Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
Назва предмета закупівлі
Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
Очікувана вартість
6 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.11.2025 12:39
Закінчення аукціону
10.11.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського, будинок 22
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МК ПРОЕКТ+"
Пропозиція:
3 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Пропозиція:
2 499 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.11.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 09:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Орлова Мирослава Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380679147480
Замовник
ЄДРПОУ
44010835
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Коростень
Адреса
вул.Грушевського, будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
Період вимог/скарг з 12.11.2025 13:54 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 13:02 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2025 13:54
Довідка НАЗК
12.11.2025 13:53
Повідомлення про рішення
12.11.2025 13:53
Пропозиція, що перемогла
11.11.2025 12:51
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.11.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.11.2025 13:02
Надати до
12.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з абз. 4 та 5 п.1.1 Додатком 1 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: п.1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно абз. 4 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагався відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. На виконання даної вимоги учасник не надав відгук до договору № 15 від 13.06.2023року; абз.5 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: надати виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. На виконання даної вимоги Учасник не надав дані документи. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: додати виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції (виконання договорів № 9 від01.05.2025р. та №15 від 13.05.2025р.) та відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання договору №15 від 13.06.2025р. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.11.2025 12:51
Надати до
12.11.2025 12:51
Договір
UA-2025-10-30-006506-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№70 від 19.11.25р
2 499 грн.
2 499 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
Номенклатура
Виконання робіт із розроблення проєкту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної форми власності сільськогосподарського призначення з (16.00) «землі запасу» на (01.01) «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» з метою формування лоту, що виставлятиметься на земельних торгах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 499
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44010835

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3222710972

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 08:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380679147480
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380679147480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності