Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування» від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-30-001876-a
Id Tender bda868bbf46b4c2e9daf48a361704841
План UA-P-2025-10-30-002152-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.10.2025 10:11
Остання зміна 25.11.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 160 040.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2025 10:10 до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2025 10:10
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2025 10:10
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00
до 18.11.2025 13:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 13:07
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2025 13:07
до 25.11.2025 10:55
Період уточнень
з 30.10.2025 10:10 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 30.10.2025 10:10 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00 до 18.11.2025 13:07
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00 до 18.11.2025 13:07
Основні параметри
«Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
29 160 040.4 грн.
«Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
Очікувана вартість
29 160 040.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
291600,4
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67308, Україна, Одеська область, смт. Раухівка, вул. Є. Кравця, 3А
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Пропозиція:
29 044 476.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Веретельник
Електронна пошта
Телефон
+380487148535
Сайт:
https://ukb.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41485381
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
65000
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
пр. Шевченка, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
Період вимог/скарг з 18.11.2025 13:07 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 13:07
Довідка НАЗК
18.11.2025 13:07
Повідомлення про рішення
17.11.2025 10:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
14.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до додатку 2 ТЗ поз.92 - Влаштування бетонного вимощення бетон В 15 (М 200) крупнiсть заповнювача 20-40мм 327,65 м3 Просимо Вас надати пояснення, чому прийнято 327,65 м2 для "Влаштування бетонного вимощення бетон В 15 (М 200) крупнiсть заповнювача 20-40мм", коли в технічному завданні п.92 : Влаштування бетонного вимощення бетон В 15 (М 200) крупнiсть заповнювача 20-40мм - 327,65 м3?
Створено
17.11.2025 10:45
Надати до
18.11.2025 10:45
Договір
UA-2025-10-30-001876-a-c1
Підписаний і діє
Номер
56
29 044 476.76 грн.
24 203 730.63 грн.
З ПДВ
Підписано
25.11.2025
Строк дії договору з
25.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
Номенклатура
«Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41485381

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45335442

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA573052990000026001014932973
ПІБ підписанта
Перегудов Владислав Валерійович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380503951817
Електронна пошта
Документи договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
25.11.2025 10:55
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000119
Дата створення проекту
24.11.2025 16:18
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:49
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2025-10-30-001876-a 30.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-30-001876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень, а саме: 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість 2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.11.2025 17:01
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 17:01
-
Відповідь
відповідь на запит
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно. Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі. Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника. Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 10.10.2025 № 1028/А-2025 зі змінами та доповненнями Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування». Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі. 20 жовтня 2025 року Департамент надіслав листа за №2135/14/03/02-12/2-25, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економіки. 24 жовтня 2025 року Департамент отримав лист №4118/02/02.1-08/2-25/15500 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економіки. Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів. На підтвердження надаємо: - Експертний звіт (позитивний) № 1228/е/25 від 06.10.2025; - Зведений кошторисний розрахунок; - Рішення ПКД Раухівка кор. - Розпорядження від 10.10.2025 № 1028/А-2025 - Дефектний акт - Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №2135/14/03/02-12/2-25 від 20.10.25 р. - Лист Департаменту економіки №4118/02/02.1-08/2-25/15500 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 24.10.25 р. - Лист Мінрозвитку відп. Постанови 608 За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника. Додатково повідомляємо: Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/ Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/ - Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось. - Фінансування здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету (Лист Мінрозвитку відп. Постанови 608 додається) та коштів обласного бюджету (розпорядження від 10.10.2025 № 1028/А-2025 додається).
Рішеня
01.12.2025 10:00
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі і фасаду захисної споруди цивільного захисту опорного закладу освіти «Раухівський ЗЗСО» Раухівської селищної ради Березівського району, Одеської області, за адресою: вулиця Є. Кравця, 3А, смт. Раухівка, Березівського району Одеської області» Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-30-001876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень. 1. Технічним завданням (локальні кошториси 02-01-010 та 02-01-012 додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, монтаж системи пожежної сигналізації та монтаж системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання, які відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, підлягають ліцензуванню. Відповідно до Реєстру ліцензіатів, розміщеного на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register), ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» не має ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи зазначене, яким чином встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» вимогам технічного завдання, в частині спроможності виконати роботи протипожежного призначення, які він пропонує виконати за договором. 2. На підставі яких документів встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання підсумкових відомостей ресурсів до кожного локального кошторису окремо. 3. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» учасником у складі робіт пропонуються постачати кабелі (позиції 516-519 та 560-568 Підсумкової відомості ресурсів) та світильники із світлодіодним блоком (позиції 478-481 Підсумкової відомості ресурсів), вартість яких перевищує 200 тисяч гривень. Зазначені товари включені до додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2025 р. № 782. Враховуючи зазначене надати інформацію чи передбачається набуття Замовником у власність кабелів та світильників із світлодіодним блоком? Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» вимогам пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання підтвердних документів щодо ступеня локалізації на всі запропоновані до постачання кабелі та освітлювальну техніку? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2025 09:24
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 09:24
-
Відповідь
відповідь на запит
1. Стосовно питання №1 ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» відповідно до листа №355 від 10.11.25 Додвідка про залучення субпідрядних організацій, було залучено ТОВ «БІЛД КОМПЛЕКТ». 01.12.25 від ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» на Департамент надійшов лист №395 від 01.12.25 р. стосовно залучення для робіт з адаптації пожежної сигналізації ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ». 2. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації: Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси мають бути надані додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) бажано у програмному комплексі АВК-5 (в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd/або imp), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (аналогом). Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає у відповідності до Настанови визначення вартості будівництва наступні скановані документи, підписані організацією учасником та з його печаткою (у разі наявності): - договірна ціна; - пояснювальна записка; - розрахунки до договірної ціни; - кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до Настанови визначення вартості будівництва); - локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до Настанови визначення вартості будівництва); - підсумкова відомість; - підсумкова відомість ресурсів до кожного локального кошторису; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом); - розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації. - календарний графік робіт. - розрахунок ціни пропозиції у вигляді договірної ціни в форматі imd з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Усі матеріали, котрі будуть використані при виконанні робіт, знаходяться у вільному доступі продаж та у багатьох виробників. У ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» відповідно до Додатку 1.1. до договору №56 від 25.11.25 визначено походження товару – Україна. Перелічені в підсумковій відомості ресурсів учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» кабелі (позиції 516-519 та 560-568), а також світильники із світлодіодним блоком (позиції 478-481) є товарами вітчизняного виробництва із складовою локалізації 100% https://epicentrk.ua/ua/shop/kabel-silovoy-vvgngd-3kh2-5.html https://kabel-kiev.com.ua/ua/product/silovij-kabel-vvgngd-3kh2-5-vvgng-ls-32-5-zztsm/ https://vse-e.com/sertifikaty https://vse-e.com/ua/kabel-vvgngd-3h25?srsltid=AfmBOor032kzzMAxBvs6Vw-7XhYqRMIqw-WToktBNt4RDZ-J0sI9Za3R https://odesacable.com.ua/ua/p1869211470-kabel-vvgngd-3h25.html https://build.rozetka.com.ua/ua/delux-90021165/p430462148/
Рішеня
09.12.2025 14:18
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 160 040.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 160 040.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності