Показати схожі тендери
Закупівля Лот 1 Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям(контейнерна система)) Лот 2 Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Великогабаритні відходи, Відходи зелених насаджень..)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-015162-a
Id Tender 889bc478172a4a5cad91f311a82a5cdd
План UA-P-2025-10-29-016247-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 20:17
Остання зміна 18.11.2025 12:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
173 765.69 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 20:16 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 20:16
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 20:16
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:00
до 10.11.2025 12:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 12:36
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2025 12:42
до 18.11.2025 12:47
Період уточнень
з 29.10.2025 20:16 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 20:16 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:00 до 10.11.2025 12:42
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:00 до 10.11.2025 12:42
Основні параметри
Лот 1 Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям(контейнерна система)) Лот 2 Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Великогабаритні відходи, Відходи зелених насаджень..))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
75 205.88 грн.
Послуги з управління побутовими відходами (контейнери)
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (контейнери)
Очікувана вартість
75 205.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
752,06
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 335.5 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (збирання та перевезення змішаних побутових відходів) – 5 контейнерів
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (збирання та перевезення змішаних побутових відходів) – 5 контейнерів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
335.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, Рівне, Миколи Карнаухова, 25 а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 134.2 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення змішаних побутових відходів) – 2 контейнери
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення змішаних побутових відходів) – 2 контейнери
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
134.2
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, Рівне, Миколи Карнаухова, 25 а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Пропозиція:
75 205.88 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
98 559.81 грн.
Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Великогабаритні відходи, Відходи зелених насаджень..))
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Великогабаритні відходи, Відходи зелених насаджень..))
Очікувана вартість
98 559.81 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
985,6
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 75 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення великогабаритних побутових відходів)
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення великогабаритних побутових відходів)
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
75
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, Рівне, Миколи Карнаухова, 25 а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 170.5 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення відходів зелених насаджень)
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення відходів зелених насаджень)
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
170.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, Рівне, Миколи Карнаухова, 25 а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Пропозиція:
98 559.81 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 20:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Яковенко
Електронна пошта
Телефон
+380362644087
Замовник
ЄДРПОУ
02000085
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
33019
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, буд. 25-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління побутовими відходами (контейнери)
Період вимог/скарг з 10.11.2025 12:36 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 00:00 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2025 12:36
Довідка НАЗК
10.11.2025 12:36
Повідомлення про рішення
06.11.2025 14:34
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 20:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 20:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог тендерної документації учасник процедури закупівлі підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (додаток 2). Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника завірена печаткою, а також завіряється КЕПом. Відповідно п 43. Особливостей "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель"
Створено
06.11.2025 14:32
Надати до
07.11.2025 14:32
Лот № 2 Послуги з управління побутовими відходами (ДК: 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Великогабаритні відходи, Відходи зелених насаджень..))
Період вимог/скарг з 10.11.2025 12:42 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 00:00 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2025 12:42
Довідка НАЗК
10.11.2025 12:42
Повідомлення про рішення
06.11.2025 14:35
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 20:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 20:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог тендерної документації учасник процедури закупівлі підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (додаток 2). Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника завірена печаткою, а також завіряється КЕПом. Відповідно п 43. Особливостей "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель"
Створено
06.11.2025 14:35
Надати до
07.11.2025 14:35
Угоди
UA-2025-10-29-015162-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01313 2
75 205.88 грн.
62 671.57 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
335.5 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (збирання та перевезення змішаних побутових відходів) – 5 контейнерів
Номенклатура
Послуги з управління побутовими відходами (збирання та перевезення змішаних побутових відходів) – 5 контейнерів
Кількість
335.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
134.2 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення змішаних побутових відходів) – 2 контейнери
Номенклатура
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення змішаних побутових відходів) – 2 контейнери
Кількість
134.2
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02000085

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361833

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.11.2025 12:47
-
Підписаний договір
UA-2025-10-29-015162-a-a2
Підписаний і діє
Номер
0113 1
85 883.91 грн.
71 569.92 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
75 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення великогабаритних побутових відходів)
Номенклатура
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення великогабаритних побутових відходів)
Кількість
75
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
170.5 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення відходів зелених насаджень)
Номенклатура
Послуги з управління побутовими відходами (перевезення відходів зелених насаджень)
Кількість
170.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02000085

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361833

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.11.2025 12:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
173 765.69 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380362644087
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
173 765.69 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380362644087
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності